Emaitzak: 9
2005 | ||
Baina koordinazioak bi ardatz nagusi ditu ikastetxean. Ikastetxeko koordinazioaz hitz egiten dugunean, | bi ikuspegi nagusi kontuan hartu behar dira: | |
Erabakiak hartzeko prozesuei ekin baino lehen, | bi ikuspegi nagusi aztertukoditugu: alde batetik, ikuspegi arrazionala eta, bestetik, ikuspegi deskribatzailea. | |
2008 | ||
Zentzu horretan esan liteke | bi ikuspegi nagusi daudela. Batean hitza zentzu lausoan hartzen da eta historiako garai desberdinetan egon diren pentsalari, jakitun eta berariaz adimena edo intelektua baliatu duten pertsona multzo zabal eta heterogeneoari aplikatu zaie intelektual izena. | |
2010 | ||
...hartze planifikatua, ezagutzaren kudeaketa... eta antzeko hitz gakoak barnebiltzen dituena. zentzu horretan, ikerketaren muina esperientzia praktikoari lotzen zaion gizarte fenomeno gisa uler daiteke. hori horrela, eta ikerlana fenomenoa berau gertatzen den testuinguruan bertan inplikatuen interpretaziotik aztertu eta eraldaketa sustatzea xede duen gizarte proiektua izanik, ikerketaren perspektiba | bi ikuspegi nagusiren inguruan ardaztu da: | |
2014 | ||
Zein ote da gerra zibil haren kontakizuna? Haren amaieratik 75 urtera, oro har, | bi ikuspegi nagusi behintzat izan dira eta badira Espainian. Eta Trantsizioa zer eta nolakoa izan zen? | |
2015 | ||
Hots, paisaia kontzeptu eraiki bat bezala jorratzen da, historian zehar irudikatua eta fisikoki zeinkontzeptualki egituratu egin dena. Bestetik hiria landu egin da | bi ikuspegi nagusietatik: harenegitura morfologikoaren geruza anitzak kontsideratuz, batetik, eta, bestetik, lurralde eta mundumailako hedapen eskalaren aldetik. | |
2020 | ||
Hurrengo atalean, arteen marketinaren eboluzioan izan diren ikuspegi desberdinak azaltzen dira, zeinak marketinaren | bi ikuspegi nagusiekin lotuta baitaude: produkturako orientazioa eta merkaturako orientazioa. | |
90eko hamarkadan, arte arloan ere marketinaren filosofia erabiltzea defendatzen zuten ahotsak entzuten hasi ziren, eta momentu horretan hain zuzen ere, artearen ikuspegi erromantikoaren eta marketinaren erabileraren arteko talka sortu zen. Agerian gelditu ziren akademikoek zituzten | bi ikuspegi nagusiak: marketina behin produktua amaituta dagoenean erabili behar dela (produkturako orientazioa), eta marketinak produktuaren diseinueta sortze prozesuan ere presente egon behar duela (merkaturako orientazioa). | |
2022 | ||
Pertsonen arteko harreman horiek ulertzeko, sare sozialen azterketa egin da, eta | bi ikuspegi nagusi ditu: 1) aktoreak eta 2) haien artean testuinguru sozial jakin batean dauden harremanak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 9 (0,06) |
Lehen forma
bi | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi ikuspegi | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bi ikuspegi nagusi | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |