Emaitzak: 7
2000 | ||
Juan Mari Lekuonak bere ibilbidean, gutxienez, | bi aro aski desberdin dauzka, batmolde tradizionalekoa, eta bestea askoz sinbolistagoa. Azkenekoa Ilargiaren eskolandeituriko obran mamitzen da, eta geroago Mimodramak eta Ikonoak poeman. | |
2002 | ||
Era berean, oso ezaguna da Antzinate Berantiarreko eta Goi Erdi Aroko, iluntasun historikoa? ( | bi aro horiek geroeta, argiagoak, izan arren) nabaria dela, eta, momentuz behintzat, ez dela atzemanhiri izaera zuen gunerik. | |
2004 | ||
bere jarrera enpiristak direla eta, esanahiaren oinarrian denotatzea (etaez, zentzua?) dagoela defendatuz Russellek Fregeren, zentzua, ren nozioa baztertu nahizuen. Hortik sortzen diren arazoei aurre egiteko deskribapen zehaztuen forma logikoarenberrinterpretazioa proposatu zuen.4 WITTGENSTEINWittgensteinen filosofiak | bi aro ditu. Horiek desberdintzeko, lehenengo eta bigarrenWittgensteinez hitz egin ohi da, bi autore bailiran. | |
Garbi nabari da hcmen LudvvingWittgcnstein en eragina (ikus Hizkiin! z, aren FHosofia). Berc bizitzako | bi aroren araberakoada filosofia hau: batean erlijioarcn aitorpenci eman behar zaien tratamenduaz ari da (czagutza dutc erlijioek?), cta bcstcan, bigarrcn aroan,, hizkuntzaren jokoari emanbchar zaionaz. | |
2007 | ||
Mead ek proposatu zuen Beste Orokorra | bi arotan garatzen zela, eta horiei, jolasa, eta, partida? | |
2014 | ||
Lehenengoak (liburuaren zortzigarren kapituluak) hizkuntzaren jabekuntza eta garapenaz dihardu, besteak beste: bi kontzeptu garrantzitsu izango dira mintzagai (komunikazioa eta hizkuntza); ondoren, 8.2 azpiatalean hizkuntzaren elementu nagusiak gogoratuko dira (fonologia, morfologia, sintaxia, semantika eta pragmatika); gainera, 8.3 azpiatalean hizkuntzaren jabekuntza eta garapena | bi aro nagusitan banatzen dela azalduko da: mintzamenaren aurreko aroa, bizitzaren lehen urtean garatzen dena, eta mintzamenaren aroa, zeinean hizkuntza gaitasuna hobetzen den; 8.4 azpiatalean, hizkuntzaren garapenari buruzko teoria garrantzitsuenak izango dira aztergai. | |
fonologia, morfologia, sintaxia, semantika eta pragmatika. Hirugarren zatian, hizkuntzaren jabekuntza eta garapena | bi aro nagusitan banatzen dela azalduko da: mintzamenaren aurreko aroa, bizitzaren lehen urtean garatzen dena, eta mintzamenaren aroa, hizkuntza gaitasuna hobetzen den aroa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 7 (0,05) |
Lehen forma
bi | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bi aro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi aro nagusitan | 2 (0,01) |
bi aro aski | 1 (0,01) |
bi aro garatu | 1 (0,01) |
bi aro horiek | 1 (0,01) |
bi aro ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |