Emaitzak: 4
2010 | ||
Emaitza hauek bat egiten dute | beste testuinguru batzuetan aurkitutakoekin, non neskato eta mutikoen arteko ezberdintasunak aurkitu arren, ezberdintasun horien tamaina oso txikia den (Fenson et al., 1993; Galsworthy et al., 2001; Leaper eta Smith, 2004; López Ornat et al., 2005; Kern eta Gayraud, 2007; Tulviste, 2007; Bleses et al., 2008; Gallego eta Mariscal, 2008; Marjanovic et al., 2008). | |
2017 | ||
Hala eta guztiz, bertako pertsonen laguntza (Smith eta Bond, 1993; Ward et al., 2001) eta familikideen gertutasuna (sostengua eta kontaktua kontuan hartuz) estresaren babesle garrantzitzuak direla baieztatzen da (Hovey eta Magaña, 2000). Azkenik, argi geratzen da Espainiako Estatuan (Patiño eta Kirchner, 2008), | beste testuinguru batzuetan egindako ikerketekin batera (adibidez, Navara eta James, 2005; Ward et al., 2001), diskriminazioaren pertzepzioak bi populazioetan estresa aurresaten duela. | |
2020 | ||
Echeverriaren (2003) ustez, joera hori indartu zuen XX. mendearen erdialdean euskaldun askok baserriko bizitza abandonatu behar izanak; emakumeak hirira joan behar izateak, neskame, zerbitzari edo antzeko lanetan, euskara erabilita ere gutxitan egin ahal izango baitzuten hika posizio horretatik. Gainera, | beste testuinguru batzuetan gertatu bezala, emakumeak erraz baztertuko zituen prestigio gutxiko euskara, eta are ospe txarragoko hitanoa. Gizonek, berriz, fabrikara joaten zirenean, maiz herri bereko edo inguruko langileekin egiten zuten topo, eta hika gordetzea askoz errazagoa zitzaien lankide, adinkide, herrikideen artean. | |
2023 | ||
belaunaldi berrietan kultura eraikuntza dominanteek daukaten eraginaren aurrean —indibidualizazio progresiboa, neska gazteen ustezko askatasuna," aukerako biografiei" buruzko sineskerak, etab. — Hain zuzen ere, | beste testuinguru batzuetan hainbat aztertzaile feministak analizatutako kultura neoliberalaren eraginak dira azken prozesu horiek (McRobbie, 2009; Risman, 2018; Medina Vicent, 2020; Banet Weiser, Gil eta Rottenberg, 2020). Bestalde, faktore endogenoen artean, ikusi dugu ekintza armatuen desagerpenak, konfrontazio errepertorioak ahultzeak, eta desobedientzia zibilari lotutako ereduen eta bestelako mobilizazio autoadierazkorren gehikuntzak aldaketarako aukerak zabaltzen laguntzen dutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 4 (0,03) |
Lehen forma
beste | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
beste testuinguru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
beste testuinguru batzuk | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |