2012
|
|
Hor du euskarak osasunik hoberena. Hori da euskal arnasgune petoa, hizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen duena.
|
|
Hor du euskarak osasunik hoberena. Hori da euskal arnasgune petoa, hizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen duena.
|
2015
|
|
Hor du euskarak osasunik hoberena. Hori da euskal arnasgune petoa, hizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen duena.
|
2016
|
|
Hori da euskal arnasgune petoa: bertako biztanle guztiak edo gehien gehienak euskaldun garbiak dira, eguneroko bizimodua euskaraz egiten da herrian46 eta ama hizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen da hor47 Udalerri euskaldunen azpimultzotzat har litezke gaurko arnasguneak, huts egiteko arrisku handirik gabe. Arnasgune guztiak udalerri euskaldun dira egungo egunean48, baina udalerri euskaldun guztiak ez dira arnasgune.
|
|
Hori da euskal arnasgune petoa: bertako biztanle guztiak edo gehien gehienak euskaldun garbiak dira, eguneroko bizimodua euskaraz egiten da herrian172 eta amahizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen da hor173 Udalerri euskaldunen azpimultzotzat har litezke arnasguneak, huts egiteko arrisku handirik gabe. Arnasgune guztiak udalerri euskaldun dira174, baina udalerri euskaldun guztiak ez dira arnasgune.
|
|
Hori da euskal arnasgune petoa: bertako biztanle guztiak edo gehien gehienak euskaldun garbiak dira, eguneroko bizimodua euskaraz egiten da herrian eta amahizkuntzaren belaunez belauneko transmisioa bere betean(
|
beste
leku gehienetan baino askoz nabarmenago) segurtatzen da hor. sikoetan) oinarritutako definizio xume horri aplikazio baliagarriak egiten ari zaizkio gure artean, teoriazko formulaziotik egungo egoera konprometitura hurbilduz. Oso gogoan hartzekoak dira, gorago ikusi dugunez, Xabier Bengoetxearenak eta Iñaki Iurrebasorenak175 Hala dira Jose Anjel Aldairenak ere (Aldai:
|
|
225 Erdararekiko social dependency relations direlakoak, giza arteko mendekotasun harreman euskal galgarriak bereziki, ebitatu edo minimizatu ditzaketen baldintzak hartu behar dira hor kontuan, batetik, eta euskal osaera etnolinguistiko jatorra modernotasun supratenikoarekin era pizgarrian konbinatzeko sormen esparruak bestetik. Moderno izan nahi ez duen gero eta gizatalde gutxiago dago hemen, Mendebal Europako
|
beste
leku gehienetan bezala. Modernotasun horretarako bidea euskal osaera kontuan izanik eraikitzeko prest dauden herritarrak gutxiago dira ordea, eta ibilbide hori egiteko gai direnak aski diferente banaturik daude (kopuruz eta portzentajez) hiztun herriaren leku batean eta bestean.
|