Emaitzak: 6
2005 | ||
Haur batek aita eta ama biak beharrezkoak dituela eta berriki irakurtzen nuen bezala, dibortziatuen haurra sinistratua dela. Sail guzietan, | beste haurren artean baino nahigabe gehiago bada haur horiekin. Hala nola eskolan: | |
Hala nola eskolan: ama eskolatik unibertsitaterako diplometan, | beste haurretan baino huts egite gehiago bada dibortziatuen haurretan, Frantzian egin ikerketa zabal batek frogatu duenaz. Guy Corneau baten liburu titulu honek berak ainitz erran nahi du: | |
2007 | ||
Izan ere, aldagai horien eraginaren inguruko datu kontrajarriak aurkitu dira. Moss etaBlades (1994) ikertzaileek, adibidez, Ingalaterran jaio eta bizi ziren 8 eta 11 urtekohaurrek Europaz zuten ezagutza geografikoa erkatu zuten Ingalaterran jaio etabritaniar armadak Alemanian zituen baseetan bizi ziren adin bereko haurrenarekin.Emaitzen arabera, Alemanian bizi ziren haurrek Europaz zuten ezagutza geografikoa, ez zen | beste haurrena baino hobea. Ildo beretik, Barrett (1996), Barrett etaFarroni (1996), Barrett et al. (1997) eta Bourchier et al. (2002) ikertzaileek ezzuten aurkitu atzerriko herrialdeetara bidaiatu izanaren eta herrialde horien ezagutza geografikoaren arteko harremanik. | |
Ikertzaile horiekegiaztatu zuten: talde nazionalarekiko identifikazio maila altua adierazten zuten 6eta 12 urteko haur espainiarrek | beste haurrek baino gehiago estereotipatzenzituztela beren barne talde nazionala, britainiarrak, italiarrak eta frantsesak. Lagineko beste haurrek, ostera, (ingelesek, italiarrek eta 9 eta 15 urteko espainiarrek) ez zuten halakorik egin. | |
2019 | ||
Nahasmendu hori agerikoa da Marie Baxkirtseffen baitan. Ikusia dugu nola bularra berandu kendu izanak ekarri zion | beste haurrek baino gehiago desiratzea bestek begira ziezaion eta estima zezan; bost urte zituenetik nerabezaroa bukatu arte, bere irudiari eman zion maitasun guztia; zoroki miresten zituen bere eskuak, begitartea, grazia, eta honela idatzi zuen: –Ni naiz neure protagonista[...]?. | |
2022 | ||
Eskolako errendimendu akademiko baxuaren zergatia miatzea edo gelakideekin harreman sozialak izateko dituen arazoen arrazoiak imajinatzea baino askoz hobea da seme alabari izaera finkatzen lagundu eta bere buruarekiko segurtasuna bermatzeko behar beharrezkoa den maitasuna aurrez aurre, kalitatez eta egunero eskaintzea, nahiz eta | beste haurrek baino ingeles gutxiago jakin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 6 (0,04) |
Lehen forma
beste | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Labayru | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
beste haur | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
beste haur baino | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |