Emaitzak: 4
2000 | ||
(iii) Filosofiaren beste alorretan ere gauzatu da eragina, honen adibide direlarik hizkuntza juridikoaren azterketa pragmatikoak edota zientziagintzarako kode deontologikoen aldarrikapena, beste askoren artean. Baina ez bakarrik filosofian, | beste gizarte zientzietan ere baizik. Pedagogian, harantzago joan gabe, batxilergoan Zuzenbidea ikasgai gisa sartzeak ekarrikolituzkeen onuren inguruko eztabaidak laster eduki dezake ondorioa gurean, epe labur batean nahitaezko irakasgai bihurtuz. | |
2002 | ||
hau da, ikerketaren nondik norakoeiburuzkoa11, historia lanen zabalkundeari buruzkoa eta irakaskuntzaren munduanbizi zen/ den giroari buruzkoa12 Bertako historiografiaren kalitatea ezagutzen dugunok harriduraz irakurri genituen Riquer rek esandakoak: Historiografia kataluniarra | beste gizarte zientzietatik bakartuta zegoela, txokokerian erortzeko arriskuan, konparazio gutxi egiten zuela, ikerketa eremu nagusia bertakoa zela, atzerrikoberrikuntza metodologiko eta teorikoen onarpena berandu eman zela eta azalekoazela, ikerketaren eta zabalkunde lanen arteko urrunketa zegoela, eskuliburu zaharkituak erabiltzen zirela, ikerketek norabide garbirik ez zutela, eta abar13 Badirudi, de... | |
1999an bertan kaleratu zen garai horretako azken lana, Jose Luis de la Granja ren eskutik22 Euskal historiografia biltzen eta sistematizatzen saiatu denhistorialari honentzat, gure produkzioaren ezaugarri nagusiak honako hauek lirateke: aro garaikidearen nagusitasuna (XX. mendeak gero eta garrantzi handiagoahartuz), sintesi lanen falta, probintzializazioa, urteurrenen menpekotasuna, oinarriteorikoaren txirotasuna, elkar truke gutxi egotea | beste gizarte zientziekin, etahemengo historiari gehiegizko arreta ematea, kanpoko egoerekin konparatu gabe.Ikusten denez, behin eta berriz errepikatzen diren gaiak aipatu zituen. | |
2006 | ||
Hala, analisi etnografikoakzehatzak eta sakonak izan ohi dira, eta soilik alderaketa kulturalen bidez gara gaiantropologoak analisi edo ideia orokorragoen mailara pasatzeko. Horixe da, beraz, gure abantaila eta desabantaila metodologikoa, | beste gizarte zientziek baino datumugatuagoak eman ditzakegula baina aldi berean sakonagoak, konplexuagoak, hipotesi sortzaileagoak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 4 (0,03) |
Lehen forma
beste | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
beste gizarte | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
beste gizarte zientzia | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |