2008
|
|
Aipagarria da testu moten araberako aldeak daudela emaitzetan. Alegia, alderdi honetan gehiegi sakondu ez dugun arren, nabarmena da testu mota batzuk
|
beste
batzuk baino hobeto ekoitzi dituztela. Testu mota guztien azterketak erakutsi du testuratze mailako arazo larriak dituztela ikasleek.
|
|
Diskurtso gaitasunean atal batzuk
|
beste
batzuk baino hobeto eman dituzte. Horrela, testuen egitura formalari ondo antzean erantzun diote, baina loturagileen nahiz anaforen erabileraz dugu horrelakorik esan.
|
2012
|
|
Datu horiek zehatzago ikusteko, jo emaitzen atalera, 7, 8 eta 9 tauletara. Taula horietako emaitzetan ikus dezakegu gizarte aldagai batzuk fidagarriagoak direla
|
beste
batzuk baino; alegia, gizarte aldagai batzuek emaitza koherenteak erakutsi dituztela hizkuntza aldagai askotan, eta horrek egiten ditu fidagarri.
|
2015
|
|
Halaber, beharrezkoa da saio horiek aukeratu ahal izateko irizpide zehatzak erabiltzea. Hain justu, gaiei buruz eginiko azterketa bera izango dugu horretarako abiapuntu; izan ere, gaia bera izango da bertso saioak hautatzeko erabiliko dugun lehenengo irizpidea, batzuk
|
beste
batzuk baino esanguratsuagoak baitira genero ikuspuntutik aztertzeko. Bertsolariek harturiko rola beste irizpide bat izango da.
|
2021
|
|
Ikerketa honek ez du aditz ezaugarri bakoitzaren aldakortasun faktorea kontuan hartu, ezta bere inplikazioa bariazio ereduak eratzeko ere; hau da, aditz aldagai jakin batek taldeen osaketan izan dezakeen aldaera kopuruak duen eragina sailkapenean. Adibidez, orainaldiko izan [hura zuei] aditzaren aldagaiak, 27 aldaera dituenak, lotura handiagoa izan dezake aldaera asko dituzten beste batzuekin, gutxi edo bat ere ez duten
|
beste
batzuekin baino, hala nola orainaldiko izan aditzaren [hura] da aldagai bakarra duenarekin.
|
2022
|
|
Ondorio gisa, esan dezakegu berrikuntza enpresa handien eta multinazionalen kasuan bezain garrantzitsua dela ETE etan. Erakunde mota hauek, beren baliabide urriengatik,
|
beste
batzuek baino handicap gehiago izan ditzaketen arren, badira programa batzuk (adib. Innobideak Kudeabide Programa) berrikuntza proiektuak gauzatzeko kapitala lortzen lagundu diezaieketenak.
|
|
Karga kognitiboaren teoriaren arabera (Cognitive load theory) (Sweller, Ayres & Kalyuga, 2011) eta idazketaren gaitasunaren teoriaren arabera (McCutchen, 1996), idazleak idazterakoan baliabide kognitiboak erabiltzen ditu, behintzat idazketa jarioarekin egiten den arte edo berau automatikoa bihurtzen den arte. Izan ere, laneko oroimena mugatua da eta idazteko zeregin batzuek
|
beste
batzuek baino eskaera kognitibo handiagoa eragiten diote laneko oroimenari. Graham et al. en (2006) arabera, ahalegin kognitiboaren eragina transkripzioan argi ikusten da idazten ikasten ari direnengan ataza gero eta zailagoetan, ikus esaterako honako hiru kasu hauetan sinpletik konplexura ordenatua:
|