Emaitzak: 7
2017 | ||
Teknologia | berriek ez dute berez ezer eskaintzen, ez erabilera egokia egiten ez bada, ume eta gazteak (eta guraso eta irakasleak) horretan trebatzen ez badira. Teknologia berriek ez dute ume eta gazteak hobeak egiten berez; are gehiago aipatu baldintzapean; ume eta gazteak horretarako prestatuak izan ezean, ezer gutxirako balio digu. | |
2018 | ||
Gaur egun euskalgintzak dauzkan baliabideekin eta erakunde publikoetatik daukan sostengu murritzarekin, apustua ez daiteke izan ea kanpotik heldu diren horiek motibatzen diren. Frantziatik datozen langile eta guraso | berriek ez badute ikusten euskara beharrezkoa dela, euskarak presentzia handia duela karrikan, zergatik ikasiko dute euskara. Haur gehienek frantses eskolan eta frantses hutsez ikasten badute, zergatik igorriko dute beren haurra ikastolara edo gela elebidun batera? | |
2019 | ||
Eta bertzetik, behar zituzten adizkientzat, laguntzaileentzat, iraganeko paradigmak hobetsi zituzten; baina, bistan da erabaki horren barne egitura berria osatzeko bertze modu batez jokatu behar zutela eta paradigma hauek iraganekoekin zuten lotura ezabatzeari ekin zioten. Beraz, laguntzaile | berriek ez zuten denbora markarik, pertsona markak baizik: nintz, hintz... eta 3 pertsonekin? | |
2021 | ||
Horri guztiari gehitu litzaioke arestian aipatu edukien desagerpena, horrek heziketa sistema benetan kaskar bihurtzen duelako. Esan bezala," ikasten ikasi" mantrarekin ahaztu dugu" ikastea" bera, zoriontasunean oinarrituriko pedagogia | berriek ez dute edukirik transmititu nahi, konpetentzien bidez berez bereganatuko baitituzte eduki horiek. Alez ale piloa desagertu da azkenik, eta horri, oraindik ere, piloa esaten diote. | |
Ez hori bakarrik, Montessori, Steiner edo Waldorf bezalako eskolek eta beste askok erakutsi baitute teknologia berriak ez direla ezinbestekoak Sistema bera arriskuan jartzeko eta aldaketa ahalbidetzeko, metodo askoz" arkaikoekin" edota errekurtso gutxiagorekin ere posiblea baita. Gauzak horrela, uste dut teknologia | berriek ez luketela eredu pedagogikoa fagozitatu eta bere egin behar, irakaslea desagerrarazi ez luketela, bitarteko bat gehiago bezala erabili genukeela baizik. Eta, horiek ikasgelan sartzeko orduan, kontu handiz egin litzatekeela, erabilera egokia bermatuz eta desberdinkeriak saihestuz. | |
2022 | ||
Bereziki gazteek. Kubatar belaunaldi | berriek ez baitute gurasoek nahiz aitona amonek izan zuten iraultzarako karrik. " No hay fuerza", erran digu itsasaldera eraman gaituen taxi gidariak. | |
2023 | ||
" Giristino | berriek ez zituzten bet betan beren aintzineko sineskeriak ahantzi, eta kondaira gisa, ipuin gisa, supazterrean zonbat aldiz ez dituzte zaharrek gazteri errepikatu, eta hauek geroxago beren ondokoeri!". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 7 (0,05) |
Lehen forma
berriek | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Pamiela | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
berri ez | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ez ukan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |