2008
|
|
Baina arreta galarazteko elementu horiek saihesteaz gain, ordutegi eta diziplina zorrotzen bidez, udako barnetegietan ikasleek behar den laguntza akademikoa aurkitzen dute eskola porrota eragin ahal izan duten ikasteko zailtasunak edo zailtasun kognitiboak gainditzeko. Izan ere, barnetegi horien helburua ez da ikasleak gainditu dituen irakasgaiak gainditzea soilik," ikasleek ikasteko behar diren teknikak eta ohiturak har ditzaten nahi dugu, behin kanpoan,
|
beren
prestakuntzarekin jarraitzeko gai izan daitezen", adierazi dute Sigüenzako Sagrada Familia Eskolak (SAFA), Guadalajaran, 52 urte baitaramatza Espainiako geografiako 100 ikastaro horiek ematen. Hori lortzeko, talde oso txikiekin lan egiten da, ikasleek irakasgaietan adituak diren irakasleen aholkularitza eta laguntza jasotzen duten ikasketa jardunaldi gidatuekin eta, beharrezkoa izanez gero, banakako saioekin.
|
|
Goi Mailako Lanbide Heziketako (LH) tituludunek bi bide dituzte beren titulua lortu ondoren jarraitzeko: lan merkatura sartzea edo
|
beren
prestakuntzarekin jarraitzea, oro har unibertsitateko ikasketekin. Bi aukera horietako edozeinetara iristea errazteko, Unibertsitate Enpresa Fundazioak (FUE), unibertsitatearen eta enpresaren arteko harreman iraunkorreko bidea ezartzen duen erakundeak, eta Madrilgo Rey Juan Carlos I Unibertsitateak, duela bi urte, beka programa bat sortu zuten.
|
2009
|
|
Unibertsitatera sartzeko proba gainditu ez dutenek edo egin ez dutenek aukera bat baino gehiago dituzte
|
beren
prestakuntzarekin jarraitzeko.
|
2010
|
|
Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek
|
beren
prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
|
|
Esan dutenez, ikasketak amaitzen dituen ikasleak uste du irakaslea elkarrizketarako dela, bere iritziak kontuan hartzen dituela eta ikaskuntzan motibatzen duela. Errendimendua Ikasteko estrategia onenak dituzten ikasleek aukera gehiago dituzte
|
beren
prestakuntzarekin jarraitzeko Emaitza akademikoek ere eragina dute. Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera.
|
2012
|
|
Kasu batzuetan, praktikaldi bat ere egin daiteke, eta hori askotan enpresa batean sartzeko atea izaten da. Enplegatuek, berriz,
|
beren
prestakuntzan jarraitzen dute, enpresan gora egiteko aukera izanez gero. Zenbat eta ezagutza gehiago eskuratu, orduan eta aukera gehiago dago mailaz igotzeko, gainerako ikaskideekiko nagusitasun posizioan baitago.
|
2013
|
|
Azterketa egin ondoren, azterketa gehiago. Unibertsitatea amaitzean master bat egitea aukera bat da lanik aurkitzen ez dutenentzat, eta, ahal den guztietan,
|
beren
prestakuntzari jarraitzeko aukera dute. Horrela, ordaindutako lana aurkitzeko aukerak eta prestakuntza hobetzen dira, arlo jakin batean espezializatzen baita.
|