Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎Baina arreta galarazteko elementu horiek saihesteaz gain, ordutegi eta diziplina zorrotzen bidez, udako barnetegietan ikasleek behar den laguntza akademikoa aurkitzen dute eskola porrota eragin ahal izan duten ikasteko zailtasunak edo zailtasun kognitiboak gainditzeko. Izan ere, barnetegi horien helburua ez da ikasleak gainditu dituen irakasgaiak gainditzea soilik," ikasleek ikasteko behar diren teknikak eta ohiturak har ditzaten nahi dugu, behin kanpoan, beren prestakuntzarekin jarraitzeko gai izan daitezen", adierazi dute Sigüenzako Sagrada Familia Eskolak (SAFA), Guadalajaran, 52 urte baitaramatza Espainiako geografiako 100 ikastaro horiek ematen. Hori lortzeko, talde oso txikiekin lan egiten da, ikasleek irakasgaietan adituak diren irakasleen aholkularitza eta laguntza jasotzen duten ikasketa jardunaldi gidatuekin eta, beharrezkoa izanez gero, banakako saioekin.
‎Goi Mailako Lanbide Heziketako (LH) tituludunek bi bide dituzte beren titulua lortu ondoren jarraitzeko: lan merkatura sartzea edo beren prestakuntzarekin jarraitzea, oro har unibertsitateko ikasketekin. Bi aukera horietako edozeinetara iristea errazteko, Unibertsitate Enpresa Fundazioak (FUE), unibertsitatearen eta enpresaren arteko harreman iraunkorreko bidea ezartzen duen erakundeak, eta Madrilgo Rey Juan Carlos I Unibertsitateak, duela bi urte, beka programa bat sortu zuten.
2009
‎Unibertsitatera sartzeko proba gainditu ez dutenek edo egin ez dutenek aukera bat baino gehiago dituzte beren prestakuntzarekin jarraitzeko.
2010
‎Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek beren prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
‎Esan dutenez, ikasketak amaitzen dituen ikasleak uste du irakaslea elkarrizketarako dela, bere iritziak kontuan hartzen dituela eta ikaskuntzan motibatzen duela. Errendimendua Ikasteko estrategia onenak dituzten ikasleek aukera gehiago dituzte beren prestakuntzarekin jarraitzeko Emaitza akademikoek ere eragina dute. Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera.
2012
‎Kasu batzuetan, praktikaldi bat ere egin daiteke, eta hori askotan enpresa batean sartzeko atea izaten da. Enplegatuek, berriz, beren prestakuntzan jarraitzen dute, enpresan gora egiteko aukera izanez gero. Zenbat eta ezagutza gehiago eskuratu, orduan eta aukera gehiago dago mailaz igotzeko, gainerako ikaskideekiko nagusitasun posizioan baitago.
2013
‎Azterketa egin ondoren, azterketa gehiago. Unibertsitatea amaitzean master bat egitea aukera bat da lanik aurkitzen ez dutenentzat, eta, ahal den guztietan, beren prestakuntzari jarraitzeko aukera dute. Horrela, ordaindutako lana aurkitzeko aukerak eta prestakuntza hobetzen dira, arlo jakin batean espezializatzen baita.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia