Emaitzak: 7
2001 | ||
Bizitza exilioa bada, ez gaude Joseba Sarrionandiaren exilioaz hitz egiten soilik, harenaz hitz egiten dugun neurri | berean hitz egiten dugu gure exilioaz. Zer da, baina, guztion exilioa? | |
2021 | ||
Norabide | berean hitz egiten dute ikasleek. Haietako zenbaiten ustetan, literaturaren didaktika hein handi batean euren ulermena egiaztatzera zuzenduta dago, eta ez horrenbeste sorkuntza, sormen eta adierazpenean gaitzera (LI6, LI10). | |
Egia da gehien errepikatzen diren emozioak ez doazela hain muturrera, baina gailentzen dena asperdurarena da, hau da," Gehienetan aspertuta klaseak dinamikoak ez direlako" tankerakoak jasotzen dira," deseroso" eta" nahiko neutral" bezalako termino epelagoek ere lagunduta (GL). Hala eta guztiz ere, denek ez dute norabide | berean hitz egiten, eta literatura eskoletan" gustura"," oso gustura"," aske" eta" eroso" sentitzen direla dioten ikasle kopurua esanguratsua da. Era berean, literatura sortzeak eskaintzen dien gozamena ere izan dugu mintzagai aurreko azpiatalean, baina aipatu diren arrazoiengatik, hau minoritarioagoa da. | |
Bide | berean hitz egiten du Perdomok (2005) ere, eta hizkuntzaren eta literaturaren arteko harremanaren bitartez egungo heziketa literarioak ikasleengan mezu literarioen ulermena nahiz gaitasun hartzaileak eta sortzaileak hobetzeko helburua duela zehazten du. Horrezaz aparte, ulermen eta adierazpen gaitasunez gain, irakurketarekiko interesa eta gustua sustatu nahi ditu, bai eta beren mundua, pertsonalitatea zein irizpide interpretatiboak eraiki literatur lanen bidez (op.). | |
Norabide | berean hitz egiten du BE1 ek ere. Curriculumari erreparatuz gero, gaitasun komunikatiboari dagozkion helburuak eta edukiak literatur gaitasunari dagozkionak baino gehiago direla dio, eta hor jatorrizko problematika azaleratzen hasten da, bere ustean. | |
" Gure ikastetxeetan, ez diot borondaterik ez dagoela, baina badago literatura lantzeko era ez oso motibagarria, urteetan pilatu egin dena, eta formula egokirik ez dugu aurkitu" (IEE1). Eta, norabide | berean hitz egiten du BIR1 ek, baina beharbada ikuspuntu baikorrago batetik: | |
Hori da helburua". Norabide | berean hitz egiten du EIAE3 k, eta baieztatzen duenez, curriculumak berak zehazten duen hori bermatzera bideratutako didaktika behar da: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 7 (0,05) |
Lehen forma
berean | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bera hitz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera hitz egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |