Emaitzak: 5
2005 | ||
Egoera tamalgarria hau gainditzeko bide bakarra, aipatu arriskua saihestekobide bakarra, Wallin eta Berg ek Journal of Curriculum Studies aldizkarian 1982anargitaratu zuten. The School as a Organization? artikuluan diotenarekin bat eginez, Eskola Erakuntza zientziak | berea egin nahi duen aztergaiarekiko, hezkuntza etaeskola, jakintza bereizgarri bat sortzeari ekitean datza, oraindik ere ez baitu erabatadostua, ez eta bere komunitate zientifikoaren barruan! Eta egoera tamalgarrihonetatik ez gara aterako, zientzia honen erabilera teorikoaren zaleek zein argudiopraktizistaren aldekoek berregituraketa osagarria eta diziplinartekoa lantzen ezdugun bitartean. | |
2015 | ||
Eta horrela, ongi begiratzen badugu, haiengan gehien nabari dena beraiek nahi dutena egitea da eta ahora datorkien guztia esatea eta besteen hutsegiteei erreparatzea beraienak estaltzeko, eta atsegin ematen dienaz gozatzea; azken batean, erresistentzia jarriko dionik ezer ez duenaren antzera. Bada, hezi gabeko grinak eta haietako bakoitzak | berea egin nahi duela, zer izango ote da, kontra egingo dionik ez bada? | |
Frantzisko aita santuak Errukiaren Urte Santua ospatzera deitu du Eliza. Azkoitiko parrokiak ere | berea egin nahi izan du dei hori, izan ere" barrutik kanpora", herriko plaza eta kaleetara habian jartzen den eliz baten ametsa dugu. Ez gara, ez, lau pareten artean bizitzeko sortuak izan. | |
2022 | ||
Denok asteotan gutxienez hiruzpalau alditan Ukraina hitza artikulatu eta ahotik kanporatu dugu. Are gehiago, askok Ukrainarekiko gertutasun geografikoa plazaratu dute, herrialde horrekin banatzen gaituzten kilometro kopurua zehaztu eta gizarteak bertako gatazka | berea egin nahi izan du. 3.000 kilometro inguru. | |
2023 | ||
“Kopiatzea artistok egin dezakegun onena da, zerbait gustatzen bazaizue, kopiatu”. Aldiz, norberak | berea egin nahiaren eta “originala” izatearen ideiarekin tematuta gaude. Eta hori ez da existitzen, “originaletan originalenak” ere erreferentziak hartu baititu nonbaitetik… |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
berea | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Karmel Argitaletxea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Maxixatzen | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera egin | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera egin nahi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |