Emaitzak: 7
2000 | ||
Ackerman ek hizkuntza psikoanalitikoa erabiltzen zuen | bere teoriak garatzeko, etagizabanakoari egiten zion so bereziki. Baina eredu terapeutiko oso pertsonala garatuzuen, non terapeuta oso aktibo azaltzen zen, probokatzaile zenbaitetan, egile batzuenustez estrukturalismoaren ikuspuntu aitzindaria zena (Gurin, 1976; Hoffman, 1981). | |
2004 | ||
Ideia horietaz hitz egitean, orduan, Descartesek aurretik bagenekien zerbait gogoratzen dugula esango du, inolako zalantza barik mende batzuk lehenago Platonek ideien existentzia frogatzeko eskaini zuen irtenbideaz baliatuz. Platonek | bere teoria garatzeko ideien berezko existentzia frogatu gura duenean oroimenak oinarrizko papera jokatuko du, bere testuetan zenbait pasarte garrantzitsutan aurkituko dugularik hori islatuta: hala nola, gurdi hegadunaren mitoaz jarduten duenean eta, beharbada modu eredugarriagoan, Menon izeneko elkarrizketan Sokrates eta morroiaren artean antzezten duen elkarrizketan. | |
2008 | ||
Watsonek | bere teoria garatzeko, Ivan Pavlov() errusiarrak ikaskuntzari buruz zakurrekin egindako lanak hartu zituen abiapuntutzat. Ikerketa horietatik, Pavlovek ondorioztatu zuen zigorren eta sarien bidez estimuluak erantzunekin elkartuz gertatzen dela ikaskuntza. | |
John Watsonek() Paulovek ikaskuntzari buruz zakurrekin egindako lanak hartu zituen abiapuntutzat, gero | bere teoria garatzeko. Teoria horretan, ingurunearen eragina azpimarratzen du; haren ustez gizakia, hutsik? | |
Hor bi gauzak bat egin zuten hedapenean; AEDk egiten zuena zegoen, eta garai hartan | bere teoria garatu zuen Txepetxek, eta teoria horren zabalkunderako mugimendu bat sortu zen, herri artekoa. Hori praktikan gauzatzen hasi zena izan zen AED, eta... ez dut esaten kopiatu egin zenik, baina bai, funtsa bera kopiatu egin zen. | |
2012 | ||
Teoria honen arabera, ikaskuntza imitazioaren eta beste pertsona esanguratsu batzuekiko identifikazioaren bidez sortzen da. Bandura konduktismoan oinarritu zen | bere teoria garatzeko, eta aldagai pertsonalen eta ingurunekoen garrantzia gaineratu zuen. | |
2014 | ||
Watsonek | bere teoria garatzeko, Ivan Pavlov() errusiarrak ikaskuntzari buruz zakurrekin egindako lanak hartu zituen abiapuntutzat. Ikerketa horietatik, Pavlovek ondorioztatu zuen zigorren eta sarien bidez estimuluak erantzunekin elkartuz gertatzen dela ikaskuntza. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 7 (0,05) |
Lehen forma
bere | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Berria | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera teoria | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera teoria garatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |