Emaitzak: 8
2003 | ||
Argitaratu gabeko beste bi liburu ere utzi zituen (euskaraz eta frantsesarekin batera). Egiategi ez zen historialaria eta ez zuen bere burua halakotzat (baizik filosofotzat), baina hala ere | bere lanean hainbat erreferentzia egin zizkion historiari. Aurreko hainbat euskal idazleren berri ere bazuen (Leizarraga, Axular, Etxeberri Sarakoa, Oihenart, Larramendi,...) eta haien segidan kokatzen zuen bere burua49 Beraz euskarazko narratibaren baitan. | |
2004 | ||
Eredu matematiko idorretan geratzea eta naturaren ezagutzari bizkarra ematea leporatu izan zaio Descartesi, arrazoimenari lehentasuna eman ziolako giza ezagueraren beste dimentsio batzuen aurrean. Baina nahikoa garbi utziko digu, | bere lanetako hainbat pasartetan, bere helburua ez dela mundu formal huts batean geratzea eta naturaren ezagutzatik aldentzea, baizik eta arrazoiketa hori erabiltzea naturari buruzko ezagutza gehitzeko eta aurkikuntza berriak egin ahal izateko bideak irekitzeko. Interes hau makina bat arlori buruz erakusten duen jakinguran eta egiten dituen ekarpenetan igarriko da. | |
2005 | ||
III. Gainera Gomez Moreno-k | bere lanerako hainbat material erabili zituen bitartean, txanpon elebidunak, Askoli ko Brontzean agertutako pertsona izenak eta Alcoi-ko beruna,... Bergua k, Azaila ko ustezko elebiduneko bi hitzekin nahikoa dauka signarioaren sistema osoa zein den ebazteko. | |
2008 | ||
Olgak | bere lanaren hainbat zehaztasun eta sekretu kontatu dizkigu. | |
2010 | ||
Horrela, hizkuntza horren zabaltzaile garrantzitsuenetariko bat hil da. Gainera, | bere lanak hainbat egitasmo sozial eta adaptazio artistiko inspiratu ditu. Bere hizkuntzak bizi zuen egoerarekin oso kritikoa izan zen, baina babesteko beharraz aritu zen. | |
Horrela, hizkuntza horren zabaltzaile garrantzitsuenetariko bat hil da. Gainera, | bere lanak hainbat egitasmo sozial eta adaptazio artistiko inspiratu ditu. Bere hizkuntzak bizi zuen egoerarekin oso kritikoa izan zen, baina babesteko beharraz aritu zen. | |
Arreta berezia eskaintzen zaio haur eta gazteen hezkuntzari, alfabetizazioa, haurren lanaren prebentzioa eta gizarteratzea eta laneratzea bultzatzeko, bereziki Erdialdeko eta Hegoaldeko Amerikan, Saharaz hegoaldeko Afrikan, Timorren eta Vietnamen. Gazteentzat Berdintasunaren eta Elkartasunaren aldeko Gazteak (J.I.S.) erakundea | bere lana hainbat arlotan banatzen du. Osasun arloaren helburu nagusia da ohitura osasungarriak sustatzea, elikadura nahasteak, hiesa, sexualitatea edo drogen eta alkoholaren kontsumoa prebenitzeko eta sentsibilizatzeko programen eta jardueren bidez. Gazte osasuneko agentea da, eta 13 urteko gazteei zuzenduta dago. | |
2012 | ||
Idazlea, repentista, ikertzailea eta irakaslea da. Idazle moduan ia literatura genero guztiak lantzen ditu eta | bere lanak hainbat hizkuntzatara itzuliak izan dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
bere | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
EITB - Sarea | 2 (0,01) |
Kondaira | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Sustraia | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera lan hainbat | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |