Emaitzak: 10
2004 | ||
Ez dago ongi norberak | bere lana aipatzea, baina doitasun hartdiz egindako azterketa da. | |
2007 | ||
Sortzaile bakoitzak erabakitzen du lizentzia mota. Hala, askatasuna eman dezake | bere lana aipatzeko, erreproduzitzeko, lan eratorriak sortzeko, publikoki edo murrizketa desberdinekin eskaintzeko, hala nola erabilera komertziala ez onartzeko edo jatorrizko egilea errespetatzeko. | |
2009 | ||
eskolajazarpena, bullying delakoa?. Diaz Aguado k (2005) | bere lanean aipatzen duenbezala, eskola jazarpenak 1) izaera ezberdineko jokaerak barne hartzen ditu, hala nola isekak, mehatxuak, beldurrarazpenak, eraso fisikoak, edota, bazterketak?; 2) denboran zehar errepikatzen eta mantentzen diren arazoak sortzen ditu; 3) botere gehiegikeria suposatzen du, gehienetan talde batek babesturiko ikaslebatek babesgabe dagoen baten aurka jotzen baitu; eta 4) erasotzai... | |
2011 | ||
Biltzarreko beste gertaera esanguratsu bat Amos Tutuolaren2 erabateko omisioa izan zen. Nahiz gaur egungo afrikar idazlerik esanguratsuenetakoa izan, Tutuola ez zen biltzarrean egon eta | bere lanak aipatu ere ez ziren egin eztabaidetan. Bestalde, biltzarreko txostenean irakur daitekeenez, Tutuolaren argitaratzaileek protestatu egin zuten, idazle honen lanak argitaratzeagatik beren onestasuna zalantzan jarria ikusten dutelako. | |
2014 | ||
Hizkuntzak ukipenean egotearen ondorioz kode aldaketa gertatzen dela esan dugu, eta hau gertatzeko gizarteak elebiduna izan behar duela. Etxabe Aramendik (Etxabe, 1993: E atala) | bere lanean aipatu moduan, komunikazioan oinarritzen da code switching delakoa. Ikerlan batetik bestera alde nabarmenak badaude ere, entresaka egin dugu. | |
2015 | ||
Geure jarrera eta portaera bat etortzen al dira? Zupiriak | bere lanean aipatu bezala, esan daiteke jarreraren osagaiak irmoak direnean, errazagoa dela portaera aldatzea, baina zailagoa jarrera aldatzea. Jarreraren osagaiak irmoak ez direnean, aldiz, zailagoa da portaera aurresatea, baina errazagoa jarrera aldatzea. | |
2018 | ||
Eusko Ikaskuntzak Bergaran 1930ean antolatu zuen Kongresurako Arraizak La cocina Navarra izena zuen txostena idatzi zuen. Huraxe da | bere lanik aipatuena. | |
2019 | ||
Joseba Gabilondok | bere lanean aipatzen duenez, emakumea ulertzea da Saizarbitoriaren belaunaldiaren eta idazketa propioaren kezka nagusietakoa, euskal identitatearekin batera (2016: 135). Gabilondoren hitzetan Simone de Beauvoirren hitzei erreferentzia eginez, emakumea Bestea da Saizarbitoriarentzat: | |
2020 | ||
Trotskik | bere lana aipatu zuen Pravda n: «Batek penaz leitzen du...» | |
2021 | ||
Taula zuzendariaren ibilbidea ere esangura handikoa da: Adel Hakim egiptoarra bere herrian eta Libanon bizi izan da Frantzian errotu aitzin, eta | bere lanen artean aipatzekoa da Palestinako Antzerki Nazionalarekin egindako Sofokles-en muntaia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 10 (0,07) |
Lehen forma
bere | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Erlea | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera lan | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
bera lan aipatu | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |