Emaitzak: 8
2009 | ||
Slobinek | bere ikerketetan erakutsi duenez (2005), mugimenduzko ekintzak ingelesetik gaztelaniara itzultzean hainbat estrategia erabili ohi dituzte itzultzaileek Moduari eta Bideari buruzko informazioa antolatzeko. Sarrionandiak ingelesetik euskarara aldaturiko testuan ere aurkitu ditugu estrategia horiek. | |
7 Datu hau estimazio bat da, bi iturri hauetan oinarrituta: Iñaki Zabaletak eta | bere ikerketa taldeak. Hizkuntza gutxituetako hedabideak Europar Batasunean: egoera, banaketa eta garapen abiadura ezberdinak? | |
2010 | ||
2005 urtean argitaratu zituen HGH taldeak | bere ikerketa lanen lehen albistea (Basterretxea; Idoiaga; Zarandona; eta Ramírez de la Piscina, 2005). Bertan azaldu genuen ezen Euskal Herriko gazteak komunikazio teknologia berrienetako aparatu ugariren jabe direla, teknologia horiek eskura izateak ahalbidetzen diela gure gazteei lehenago ez bezalako kontsumo maila potentziala edukitzea kultura industrien produktuen artean. | |
2012 | ||
Xede horretan berebiziko garrantzia izan du taldeak egin duen apustuak kazetari multimedia espezializatuaren eta erredakzio bateratuaren alde. Larrañagak (2008: 79) | bere ikerketan dioen moduan, «Goienako kazetaria polibalentea da». Hala ere, eskaintza multimedia eta digital first leloa nagusitzen ari diren honetan, ezinbestekoa da ematea erabateko lehentasuna sareari eta bestelako pantailei. | |
2016 | ||
Haatik, aipatzekoa da hemen Untoiglich ek aurkezten duen lana13 Ikerketa honen ondorio nagusietan, ustezko gabezia neurologikoetatik harago, arreta gabeziaren askotariko eragileen kausalitatea aipatzen du. Hiru ardatz aipatzen ditu | bere ikerketan: | |
2017 | ||
Horretarako, ezinbestekoa zaio metodologia ezberdinak baliatzea, egoera bakoitzak hurbilketa partikularra egitea eskatzen baitio. Horrek, bide batez, eskatzen du | bere ikerketa ezaugarriak egoerek berek ezaugarritzen dituztela, ezin direla leku eta une guztietan berdinak izan, aitzitik, testuinguru ezberdinen arabera hartuko dute beren espezifikotasuna. | |
Diziplina honek, etnografia eta testu interpretazioetatik haratago ere, hezkuntzaren sailera ere zabaldu ditu | bere ikerketa esparruak, zehazki curriculumaren sailera. Curriculumari buruzko orain arteko ikerketak, funtsean, zer erakutsi galderari erantzuten saiatu izan dira. | |
Eta euskaraz. Uztaro aldizkaria, zentzu horretan, bere bide partikularra bertakotik eginez eta | bere ikerketa eremua dibertsifikatuz dator. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 8 (0,05) |
Lehen forma
bere | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bera ikerketa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ikerketa erakutsi | 1 (0,01) |
bera ikerketa eremu | 1 (0,01) |
bera ikerketa esan | 1 (0,01) |
bera ikerketa esparru | 1 (0,01) |
bera ikerketa ezaugarri | 1 (0,01) |
bera ikerketa lan | 1 (0,01) |
bera ikerketa talde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |