Emaitzak: 5
2010 | ||
–Irakasleek diskurtsoak | bere eguneroko zereginetara moldatzeko landu behar dituzten trebetasunak. | |
Horrela, bada, lan honetan aipatzen ditugun zenbait autorek komunikazio gaitasuna osatzen duen ezagutzaren berri eman dute. Halaber, lan honetan irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna zehaztu dugu eta horretarako bi bide hartu ditugu; batetik, irakasleak | bere eguneroko jarduera akademikoan dituen hiru lan eremuak zehaztu ditugu; bestetik, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak aipatzen duen C1 hizkuntza maila oinarri hartuta, irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna aipatutako hiru eremuotan azpimarratu dugu. | |
2012 | ||
Izan ere, azken hamarkadetan eskulturen ezarpena oso ohikoa bilakatu da administrazioaren eta botere politiko ekonomikoen partetik. Baina, nola sentitzen ditu jendeak | bere eguneroko espazioen aldaketak. Eta zer baloratzen dute gehiago, estetika edo espazioaren eraldaketa eta, beraz, haren pertzepzio eta erabilera? | |
Horrela, DSMIV TRaren irizpideei kasu egiten badiegu, pertsona batek depresioa pairatzen duela susmatu daiteke, banako horrek 2 taulako lehen bi ezaugarrietatik gutxienez bat aurkezten badu (bi ezaugarri horiek baitira depresioaren sintoma ohikoenak) eta, orotara, sintoma guztien artetik bost edo gehiago aurkezten baditu bi aste edo gehiagoko epealdian. Nahaste psikologiko bati buruz ari garenez, esan beharrik ez dago nahasteak gizabanakoaren bizitzan interferentziak eragin behar dituela eta | bere eguneroko bizimodurako oztopo garrantzitsua izan behar duela. Haur eta nerabeen kasuan, depresioak beren hazkunde eta garapen pertsonalean, eskola errendimenduan eta beste pertsonekin (familiakoak edo lagunak) dituzten harremanetan kalteak eragiten ditu (Espainiako Osasun eta Gizarte Politiken Ministerioa, 2009). | |
2016 | ||
Gizarte irudikapenen teoriak (GIT) deskribatzen du nola ulertzen dituen jendeak fenomeno berriak | bere eguneroko bizitzan (Moscovici, 1984). Beste era batean esanda, gizarte irudikapenak pertsonek ezagutzen duten mundua antolatzeko eta ulertzeko erabiltzen dituzten uste, esanahi, jarrera eta irudi sistemak dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 5 (0,03) |
Lehen forma
bere | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bera eguneroko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bera eguneroko bizimodu | 1 (0,01) |
bera eguneroko bizitza | 1 (0,01) |
bera eguneroko espazio | 1 (0,01) |
bera eguneroko jarduera | 1 (0,01) |
bera eguneroko zeregin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |