Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎3 Hirugarrenik DEIAren kasua dugu: esan dugun legez, ia egunkari probintzial gisaaritzen da bere eguneroko jardueran. Baina bere ideologia nazionalista nabarmengeratzen da, Euskal Herri osoarekin zerikusia duten albiste ugari argitaratzenbaititu.
2006
‎Artrosia eta artritis erreumatoidea dira aldakaren ordez protesi artifiziala jartzeko jarraibide nagusiak. Artikulazioen suntsiketa larria bada, kaltetuak bere eguneroko jardueren zati bat bakarrik egin ahal izango du, aldakaren ordez artikulazio artifiziala erabiltzen badu. Pertsona bakoitzaren adinaren eta gaixotasunaren arabera, protesi mota bat edo beste erabiltzen da.
2007
‎Kontua da, ahal den heinean, pertsonari etxean balego bezala sentiaraztea eta laguntza ematea, bai bere eguneroko jardueretan, baita beste kideekiko elkarreraginean eroso ibil dadin.
‎Gaixo batek fase aurreratuko gaixotasun bat duenean eta zenbat denbora geratzen zaion ziur ez dakienean, osasuneko profesionalek etapa horretan kalitatezko arreta emateko dauden elementuak jakinarazi behar dituzte, pazienteak bere eguneroko jarduerarekin jarraitu ahal izateko. Hala ere, unitate espezifikoak oraindik ez dira populazio osora berdin iristen.
2008
‎Konplexu horiek 55 urtetik beherakoek egonaldi iraunkorra izateko aukera murrizten dute, eta, hala, hirugarren adinekoentzako bizitegi konplexuaren funtsa desitxuratu egiten da. Bitxia da, ordea, herrialdeko zentro gehienetan erosleak edozein adin izan dezakeela, eta erabiltzaileak 55 urte bete behar dituela eta bere eguneroko jardueretan autonomoa izan behar duela. Hala ere," resorts" ek egoitzak edo laguntza zentroak izaten dituzte, gaixotasunen bat duten eta zainketa zehatzagoak behar dituzten pertsonei babesa emateko.
2010
‎Horrela, bada, lan honetan aipatzen ditugun zenbait autorek komunikazio gaitasuna osatzen duen ezagutzaren berri eman dute. Halaber, lan honetan irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna zehaztu dugu eta horretarako bi bide hartu ditugu; batetik, irakasleak bere eguneroko jarduera akademikoan dituen hiru lan eremuak zehaztu ditugu; bestetik, Europako Erreferentzi Marko Bateratuak aipatzen duen C1 hizkuntza maila oinarri hartuta, irakasleak izan beharreko komunikazio gaitasuna aipatutako hiru eremuotan azpimarratu dugu.
‎Aitzitik, beste ezaugarri batzuk, hala nola konfiantzarik eza, segurtasunik eza edo logikarako eta ordenarako gehiegizko joera, blokeatu egiten dira sormen ekintza bat dakarren edozein prozesutarako. Ikasleengan ikaskuntza hori sustatu nahi duen irakasleak hasteko, sormenaren ezaugarri eta ezaugarri mesedegarriak indartu behar ditu bere eguneroko jardueran, eta, era berean, gaitasun hori blokeatzen duten beste batzuk gutxitu. Estrategiak ikasgelan Ikasleen sormen portaera sustatzeko, espezialistek proposatzen dute irakasleak estrategia hauek aplikatzea ikasgelan:
2011
‎Erabiltzaileen adikzioari buruz hitz egiten dute autore askok komunikazioaren eta informazioaren gizartea deskribatzean. Portaera adiktiboa ez dago bakarrik lotuta erabileraren maiztasunarekin, ezpada erabilera horrek zenbateraino hartzen duen bere mendean erabiltzailea, subjektua; zenbateraino egiten zaion subjektuari derrigorrezkoa erabilera, eta zenbateraino behar duen delako subjektu batek teknologia komunikatiboen esparru zabal eta ireki hori bere eguneroko jarduerak antolatzeko eta bizitzeko.
2012
‎Ingurunearen balidazioa. Arazo bat duela onartzen duen gizabanakoak hurbilekoei horren berri ematea erabakitzen du, sintomei beraren azalpen bera ematen diotela egiaztatzeko, ondoezaren inguruko informazio gehiago lortzeko, jardunbideari buruzko aholkua eskatzeko, etab. Batzuetan, besteek ez dute hautematen gaixo dagoenik, eta ondorengo urratsa atzeratzen da. Agian, horrek bere egoera larriagotuko du, laguntzarik ez bilatzeagatik eta bere eguneroko jarduerari eusteagatik. Baina, oro har, inguruneak indartu egiten du gaixo egotearen haren ustea, eta horrek laguntza profesionala bilatzera bultzatuko du.
2017
‎Ekintza horiek sentsoreen bitartez hautematen dira. Beraz, pertsona bat bere eguneroko jarduerak egiten ari den heinean hiru ardatz horietan marrazten baditugu hautemandako ekintzak, gauza batez ohartzen gara: jarduerak elkarrengandik gertu dauden ekintzak bilduz deskriba daitezke.
2020
‎Ez zen lan gogorregirik, izan ere, jendeak uste baino prosaikoagoa zen. Ez zuen hiriko estolderietara jaitsi behar, ez zuen delitu gordinetan nahastu behar, droga trafikatzaileak, proxenetak, sikarioak eta antzekoak ez ziren bere eguneroko jardueran agertzen. Muga Agentziako kasuek ez lukete telesail baten gidoiak hornitzeko balioko," adarrekin" loturiko kasuak baitziren gehienak eta adarrekin lotutako kasu guztiek bat bera ziruditen.
2021
‎Hori gutxi ez, eta TAOren gaineko informazio bulegoan (Olarte kalean kokatuko dena) zuntz optikoa instalatu izana ere leporatu dio. " Teknologia hori Udalak bere eguneroko jarduerarako erabiltzen dituen lekuei bakarrik emango zaie, alde zaharreko bizilagun, komertzio eta zerbitzuek kapritxo hutsarengatik nahiko balute bezala". Izan ere, adierazi dutenez, gaur gaurkoz alde zaharreko herritarrek ez dute zuntzerako sarbiderik" gainerako herritarren baldintza berberetan".
2022
‎Filmaketak establezimendu batean eragina izango badu bere eguneroko jardueraren garapenean, ekoiztetxea dendarekin harremanetan jarriko da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia