Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2005
‎Ikastetxeek, gainerako erakundeek bezala, beraien helburuak lortzeko lanabanatzeko joera dute. Irakaskuntza ikaskuntza arloan gertatzen diren prozesu konplexuak erraztea eta errentagarritasuna ateratzea da lan banaketa horren helburua.Ikastetxean egiten diren lan prozesuei errentagarritasuna eta etekina atera beharzaie.
2006
‎Horrela, «ekin diezaiogun, haurren sinestearekin, derrota ezagunak baino harantzago» eta antzeko bertso edotaesaldi anbiguoekin topo egitean (gorago irakurri dugun poema baten bertsoakgogoratzearren), irakurritakoa errebisatu beharrean izango gara, badakigulako, aldebatetik, haurren sinesteak eta pretentsioak inozoak izan ohi direla (bertsoa horrelairakurrita, ekin diezaiogun? hori ironikotzat joko genuke), baina badakigulako, beste alde batetik, haurrak oso tematiak ere badirela eta, beraientzat dena denezposible, sekulako ilusioa eta tema jartzen dutela beraien helburua lortzeko (irakurketa honen eskutik, Sarrionandiak aurrera ekiteko haurren ilusio eta temahori geurea egin dezagun iradokitzen digula ulertuko genuke, esaterako).
2008
‎Eibarko Udalak zailtasunak izan zituen 1824ko urriaren 17ko errege zedula betetzeko, udal gobernuan parte hartzeko baldintza ekonomikoak zorrozteaz gain, kargu eta ordezko bakoitzerako hiru hautagai proposatu beharrean aurkitu zen-eta. bitartean udalaren bileratan parte hartzen zuten auzokide hautagaien kopurua murrizten joan zen, eta eskribau berriaren izendatzea zela-eta, lurrak bahian zituzten biztanleek auzokideen zerrendan onartuak izatea eskatu bazuten ere, ez zuten beraien helburua lortu. Edonola ere, batzar gelaren okupazioak eta kanpora irteteko aginduei uko egin izanak, erresistentziarako prest zegoen biztanle esparru baten berri ematen digu.
‎Ziur asko Tapiak eta Ibarzabalek akordioa ez onartzearen arrazoi nagusia da ez zutela nahi beraien zorra gerra garaiko zorrarekin multzo berean nahastea, gerra egoeran nahitaez emandako horniketak eta bake garaian borondatez egindako maileguen izaera ezberdindu nahian bezala. Eta azkenean beraien helburua lortu zuten.
2011
‎Psikologikoki porru eginda gelditzen ari ziren kartzeleroak. Azkenean, beraien helburua lortu zuten. Erregimen militarra kentzea.Adibide bat baino ez da hori (eta oso azaletikazalduta).
2015
‎Eta Isabel San Frantziskorena! Oi, ene Jainkoa, gutun hartan zetozen zentzugabekeriak, guztia beraien helburua lortzearren! Jaunak egin diezagula argi, hori gabe ez baita bertuterik, gaizki erabiltzeko izan ezik.
2016
‎XIX. mende erdian, antisemitismoa Europan borborrean zela, sionismoak aukera paregabea izan zuen indartzeko. Europako giro arrazistak, juduen beldurrak, batez ere emantzipazioari, eta potentzia europarren interes kolonialek, beraien helburua lortzeko bidea zabaldu zieten: estatu judu bat ezartzea Palestinan.
‎Baina, elkartearen txosten, ikerketa, eta abar ez ziren nahiko. Potentzien oniritzi eta babesa ezinbestekoa zuten sionistek beraien helburua lortzeko. Horretarako mendebaldeko juduek ekialdeko juduen emigrazioak sortutako beldurra aprobetxatu zuen.
2019
‎Herri mugimenduen arteko erlazioak, besteak beste, elementu klabeak dira horien ezaugarriakdefinitzeko. Hartu emanetan, herri mugimenduek beraien helburuak lortzeko aliantzak bilatzendituzte, baliabideak mobilizatze aldera. Baina harremanen bitartez, herri mugimenduek beraien izaeratransmititu eta (ber) definitu ere egin dute, aldatu egiten dira.
2023
‎Sufrimendua eragiten jarrai dezakete, inoiz justiziatik gertu egon ez den egoera mantenduz, baina ez dute lortuko, orain arte lortu ez duten bezala. Argiki erakutsi dugu ez dituztela beraien helburuak lortuko, ez dutela herri hau asimilatzerik izango. Eternala bilakatzen ari diren sufrimenduak ez du zentzurik, ezta beraien eskema politikoetan ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia