Emaitzak: 5
2005 | ||
Ikastetxeek, gainerako erakundeek bezala, | beraien helburuak lortzeko lanabanatzeko joera dute. Irakaskuntza ikaskuntza arloan gertatzen diren prozesu konplexuak erraztea eta errentagarritasuna ateratzea da lan banaketa horren helburua.Ikastetxean egiten diren lan prozesuei errentagarritasuna eta etekina atera beharzaie. | |
2006 | ||
Horrela, «ekin diezaiogun, haurren sinestearekin, derrota ezagunak baino harantzago» eta antzeko bertso edotaesaldi anbiguoekin topo egitean (gorago irakurri dugun poema baten bertsoakgogoratzearren), irakurritakoa errebisatu beharrean izango gara, badakigulako, aldebatetik, haurren sinesteak eta pretentsioak inozoak izan ohi direla (bertsoa horrelairakurrita, ekin diezaiogun? hori ironikotzat joko genuke), baina badakigulako, beste alde batetik, haurrak oso tematiak ere badirela eta, beraientzat dena denezposible, sekulako ilusioa eta tema jartzen dutela | beraien helburua lortzeko (irakurketa honen eskutik, Sarrionandiak aurrera ekiteko haurren ilusio eta temahori geurea egin dezagun iradokitzen digula ulertuko genuke, esaterako). | |
2008 | ||
Eibarko Udalak zailtasunak izan zituen 1824ko urriaren 17ko errege zedula betetzeko, udal gobernuan parte hartzeko baldintza ekonomikoak zorrozteaz gain, kargu eta ordezko bakoitzerako hiru hautagai proposatu beharrean aurkitu zen-eta. bitartean udalaren bileratan parte hartzen zuten auzokide hautagaien kopurua murrizten joan zen, eta eskribau berriaren izendatzea zela-eta, lurrak bahian zituzten biztanleek auzokideen zerrendan onartuak izatea eskatu bazuten ere, ez zuten | beraien helburua lortu. Edonola ere, batzar gelaren okupazioak eta kanpora irteteko aginduei uko egin izanak, erresistentziarako prest zegoen biztanle esparru baten berri ematen digu. | |
Ziur asko Tapiak eta Ibarzabalek akordioa ez onartzearen arrazoi nagusia da ez zutela nahi beraien zorra gerra garaiko zorrarekin multzo berean nahastea, gerra egoeran nahitaez emandako horniketak eta bake garaian borondatez egindako maileguen izaera ezberdindu nahian bezala. Eta azkenean | beraien helburua lortu zuten. | |
2019 | ||
Herri mugimenduen arteko erlazioak, besteak beste, elementu klabeak dira horien ezaugarriakdefinitzeko. Hartu emanetan, herri mugimenduek | beraien helburuak lortzeko aliantzak bilatzendituzte, baliabideak mobilizatze aldera. Baina harremanen bitartez, herri mugimenduek beraien izaeratransmititu eta (ber) definitu ere egin dute, aldatu egiten dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 5 (0,03) |
Lehen forma
beraien | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
berak helburu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
berak helburu lortu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |