Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 51

2004
‎Ikuspegi hori benetan onartezina denez gero, eta prozesu erakunde garrantzitsuak gainbeheratzen eta itxuraldatzen dituenez gero, aipatu errekurtsoen zentzuzko eta balizko zereginari, eta jurisdikzio antolaketaren goreneko organoari edo organoei buruzko ikerketa zehatza eta gogoeta xehea egiten ari dira, hala Espainiako sistema juridiko bera duten herriak, nola sistema juridiko desberdina dutenak.
‎Erabateko aldaketa hori gogoan izanik, eta behin behineko betearazpenaren aurka jartzea kontuan hartuz, aintzat izan behar da zailtasun bera dutela aurka jartze horri buruz jurisdikzio organoak emandako erabakiak eta kautela neurrien eskaerari buruz emandako ebazpenak. Horrela, behin behineko betearazpenaren aurka jartzean, kontrajarritako faktoreak baloratu behar dira, baina faktore horiek eta kautela neurriak eskatzean kontuan izan behar direnak zailtasun berekoak dira.
‎Epaiketan zenbait demandatzaile edo demandatu batzuk agertu ahal izango dira, bertan egikaritutako akzioek titulu bera edo eskatzeko arrazoi bera dutenean.
‎2 Legeak xedatutako arrazoietatik bat gertatuz gero, eginbehar bera dute idazkari judizialak, ofizialak, laguntzaileak nahiz agente judizialak, Fiskaltzako kideak, bai eta epaileak izendaturiko adituak ere.
‎Aurka jartzeari on irizten zaion kasuetatik kanpo, aurreke, soil soilik, sinaduraren faltsutzeari edo ordezkaritzarik ezari buruz alegazio oinarridunak azalduz gero. Horrela, eragingarritasun bera dute lege honetako kanbio kredituaren jurisdikzio babesaren sistemak eta indargabetutako legeriaren sistemak.
‎3) Proposatutako ziurtatze neurria edo auzitegiak hobesten duen eta helburu bera duen beste bat, egoki dela iritzi eta epe laburrean gauzatu ahal izatea hori, nahasirik dauden pertsonei nahiz hirugarrenei kalte larri eta neurrigabeak sortu gabe.
‎2 Hartzekodunak bat baino gehiago izanez gero, erregistroaren arabera lehentasuna zeinek izan eta horri dagokio administrazioa; eta, hartzekodunek lehentasun bera badute, euretatik edonork eska dezake administrazioa, guztien onurarako. Halakoetan, fruituek, errentek eta ekoizkinek izango dute aunistrazioa eskatuz gero, auzitegiak prorreko paragrafoan ezarritako erabilera, betiere lainean, auzi jartzaile guztien kredituak aintzat hartuz.
‎Halakoetan, fruituek, errentek eta ekoizkinek izango dute aunistrazioa eskatuz gero, auzitegiak prorreko paragrafoan ezarritako erabilera, betiere lainean, auzi jartzaile guztien kredituak aintzat hartuz. Lehentasun bera duten hartzekodun batzuek admibidentzia bitartez erabakiko du, bere sen onaren arabera.
‎Auzi ihesean emandako epaia hutsaldu ondoren, eduki bera duen beste epai bat ematen bada, edo, eduki desberdina izan arren, beste epai horrek kondena erabakiak jasotzen baditu, betearazpenari ekin egingo zaio; halakoetan, aurretiazko betearazpen egintzak baliozko eta eragingarri direla ulertuko da, horiek azken epai horren erabakien eragingarritasunerako lagungarri badira.
‎Behin lekukoek agerraldia eginda, agiri itxia emango zaie, horiek agiria azter eta zin egin dezaten bertan beren izenarekin agertutako sinadura eta izenpekoa legitimotzat hartzen dituztela; eta sinadura hori noiz jarri eta orduko egoera bera dutela.
‎1 Ondasun higiezinak edo erregistroan inskriba daitezkeen beste ondasun nahiz eskubideak enbargatzen badira, auzitegiak manamendua luzatuko du, alderdi betearazleak hala eskatuta, Jabetza Erregistroan enbargoaren aurreneurrizko idatzoharra edo kasuan kasuko erregistroan eragingarritasun bera duen idatzoharra egin dadin. Manamendua noiz luzatu eta egun horretan bertan, hori igorriko da, fax bidez, auzitegitik Jabetza Erregistrora.
‎2) Aurreko paragrafoaren ondoreetarako, ezinezkoa izatea jardun horren ordez beste neurri bat hartzea, ordeztutako neurriaren eragingarritasun bera duena, baina demandatuarentzat arinagoa dena edo galera gutxiago dakarrena.
‎Modu horretan, zalantzarik gabe, idazkunen iraunarazpena berma zitekeen, forma edo burokraziaren konplexutasuna gehituz. Egungo erregelamenduan, Probintziako Artxiboa sortzeak helburu bera du, artxibo horrek bere barnean hartuko baititu erregistroetako paper sortak; taxu berean, suntsipen kasuan, desagertutako idazkunak berregitea nabariro ziurtatu eta errazten da.
‎Jaiotza akta horietan egindako aitorpenek eta inskripzioan egindakoek balio bera dute.
2005
‎Azkenik, gogoan hartu behar da ekoizle eta etxe komertzial askok salneurriak atxikitzen dituztela, produktu kopurua gutxituta edo produkturen, esnekiak, xaboiak, kosmetikoak?, duktuari pisua kenduta. Aluminiozko paperak zein komuneko paperak iraganean zuten luzera bera dute, baina estuagoak dira. Zenbait proontziek konkor bat izaten dute azpian, produktu gehiago eskaintzen dutenaren itxura emateko.
‎5 Liburu egunkarian jatorrizko informazioa ukitu edo aldarazten duen beste titulua edo tituluak aurkeztu badira, erregistratzaileak egun berean inguruabar horren berri eman behar dio notarioari, betiere, informazioa bidali eta hurrengo bederatzi egun naturalen barruan. Erregistratzaileak betebehar bera du, epe horretan finka beraren gain beste notario batzuengandik jasotako geroko informazio eskabideen kasuan.
‎Legearen 131 artikuluaren ondoreetarako, auzi jartzailearen kredituari begira lehenespenekotzat jotzen dira, lerrun bera duten eta aldi berekoak diren kargak edo zamak.
2006
‎1 Likidazio fasea irekitzeko ebazpena konkurtso administrazioari jakinarazi eta hurrengo hamabost egunetan, horrek plana aurkeztuko dio epaileari, konkurtsoko masa aktiboan jasotako ondasun eta eskubideak diru bihurtzeko; ahal izanez gero, plan horretan jaso behar da konkurtsopekoaren establezimendu, ustiategi edota ondasun zein zerbitzuen ekoizpen unitate guztiak edomedio komenigarria izango balitz, epai horietako batzuk batera eskualdatzea. Konkurtsoaren konplexutasuna delaleak, konkurtso administrazioak hala eskatuta, epe hori luzatzeko erabakia hartu ahal izango luke, iraupen bera duen beste epealdi baterako.
‎Errekurtsogilea auzipetuetako bat denean, epai berria gainerakoentzat onuragarria izango da, horiei mesede egiten dien neurrian, baldin eta errekurtsogilearen egoera bera badute eta eurentzat ere aplikagarri badira epaiaren kasazioa adierazteko alegatu diren zioak. Epai berriak inoiz ere ez die kalterik egingo horien aurkakoa den neurrian.
‎2) Auzia lehenago hasten duenak, delituek zigor bera dutenean.
2007
‎Enpresetan edo lantokietan, halakoen ezaugarriek ahalbidetzen badute behinik behin, langileen eskuordeen edo enpresa batzordearen esku utziko da lokal egokia, euren jarduerak gauzatezen, bai eta iragarki ohol bat edo ba ditzaten eta langileekin komunika daitzuk ere. Modu etengabean lantoki bera duten enpresa kontratari eta azpikontratarietako langileen lege ordezkariek lokal horiek erabil ditzakete, enpresarekin akordatutakoaren arabera. Sor daitezkeen ezbaiak lan agintaritzak ebatziko ditu, baina aurretiaz Lan ikuskatzailetzak txostena egingo du.
‎Aurreko lerrokadan xedatutakoarennaldi osoko langiletzat» joko da enpre ondoreetarako, «konpara daitekeen lasa edo lantoki bereko langilea, lan kontratu mota bera duena eta lan bera edo antzeko lana egiten duena. Enpresan ez badago lanaldi partzialeko langilearekin konpara daitekeen lanaldi osoko langilerik, orduan kontuan hartuko da aplikatu beharreko hitzarmen kolektiboak ezarri lanaldi osoa edo, hitzarmenik ez badago, legeak ezarri gehieneko lanaldia.
‎Enpresa nagusiak, kontratariak edo azpikontratariak lantoki bera dutenean modu etengabean, lehenengoak erregistro liburu bat izan du, eta horretan aurreko informazioa jaso da aipatu enpresa guztiei dagokienez. Liburu hori langileen lege ordezkarien esku izango da
‎7 Enpresa nagusiko eta enpresa kontratari eta azpikontratarietako langileen lege ordezkariek bilerak egin ditzakete, lantoki bera dutenean modu etengabean; ordezkarien bilera horiek izango dira euren artean koordinatzeko, lan jarduera betetzeko baldintzen inguruan, lege honen 81 artikuluan ezarritakoaren arabera.
‎8 «Banakako babes ekipamendua» da langileak aldean eramateko edo erabiltzeko edozein ekipamendu, langilea babesteko, laneko segurtasunaren eta osasunaren aurkakoa izan daitekeen arriskutik edo arriskuetatik, bai eta helburu bera duen edozein osagarri edo gehigarri ere.
‎Nekazaritza, abeltzaintza edo baso ustiategien errentamenduek izaera bera dutela ulertuko da, eta horiei lege honen xedapenak aplikatuko zaizkie, euren izaerarekin bateragarriak badira eta alderdiek esanbidez besterik adostu ez badute.
‎Errentariak, alderdiek besterik adostu ez badute, finkaren edo ustiategiaren ekoizpen arrunta aseguratu ahal izango du, aseguratzeko modukoak izan ohi diren arriskuen aurka, eta errentatzaileari jasanarazi ahal izango dio primaren zati bat, itundutako aseguruaren berri ematen dion unetik, alegia, zenbateko osoari dagokionez errentaren eta aseguratutako kopuru osoaren arteko proportzio bera duena.
‎Legean autonomia erkidegoan ordezkaritzarik handiena duen sindikatuaren kategoria ere ezarri da, eta langile eskuordeen, enpresa batzordeko langile ordezkarien eta administrazio publikoen organoetako langile ordezkarien %15 gutxienez lortzea eskatzen zaio, betiere, gutxienez 1.500 ordezkari baditu eta estatuko sindikatuekin federatuta edo konfederatuta ez badago. Estatuan ikusi dugun moduan, izaera bera dute autonomia erkidegoan ordezkaritzarik handieneko sindikatuaren izaera duenarekin federatuta edo konfederatuta dauden sindikatuek. Ordezkaritzarik handieneko sindikatua izateak (estatuan edo autonomia erkidego batean) hurrengo hauek eskatzen ditu:
‎Bestalde, lege lerruneko arauak Konstituzioaren mendekoak dira eta hierarkiaren arabera erregelamendu lerruneko arauen gainetik daude; horregatik, erregelamendu bat ezin da lege lerruneko arau baten aurkakoa izan. Nolanahi den ere, lege lerrunaren barruan, lerrun horretako arau guztiek balio bera dute.
‎Esaterako, lege organiko batek eta lege arrunt batek lerrun bera dute, hau da, hierarkiaren arabera lege organiko bat ez da lege arrunt bat baino gehiago, eta alderantziz. Nola jakin, orduan, lerrun bereko arauen artean zein den aplikatzeko modukoa?
‎Ondorio moduan, eskumen printzipioari erreparatu behar diogu gai zehatz bat arautzeko eskubidea nork duen jakiteko (hori Konstituzioak, autonomia erkidegoetako estatutuek eta «konstituziotasun bloke» izenekoaren gainerako arauek esango digute, guztiak Konstituzio Auzitegiak interpretatuta). Zein antolamendu aplikatu behar dugun dakigunean, hau da, Estatukoa edo autonomia erkidego batekoa, antolamendu horren barruan hierarkia printzipioa aplikatu dugu (legezko arauek lehentasuna dute erregelamenduen gainetik, etab.). Behin printzipio horiek aplikatuta, bi arau homologoren artean gatazka planteatzen bada (jo dezagun eskumena Estatuarena dela, Estatuaren bi arauk lerrun bera dutela, adibidez, bi lege arrunt direla; orduan, horiek interpretatzen eta integratzen ahalegindu dugu, biak bateragarri eginez. Hori ezinezkoa balitz, geroko arauak aurrekoa indargabetzen duela ulertu da).
‎Nazioarteko tratatuak Konstituzioaren mendekoak direla eta horien lege lerruna egiaztatu ondoren (guztiek lerrun bera dute, horiek onesteko EKren 93, 94.1 zein 94.2 artikuluen bidea erabili), barne zuzenbideko gainerako arauekin duten harremanaren inguruan nolabaiteko polemika planteatu da. EKren 96 artikuluan ezarri da tratatuetako xedapenak indargabetu, aldarazi edo eten ahal izango direla, soilik, tratatuetan euretan ezarritakoaren arabera edo nazioarteko zuzenbideko arau orokorrekin bat etorriz; baina doktrinaren atal batek defendatu du «indar pasibo berezia» dutela.
‎botere legegileak ematen ditu, eta legeak ez bezala (bi ganberetan egiten dira izapideak), ganbera bakoitzeko araudia ganbera horrek soilik onesten du eta ez da bestetik igarotzen (Kongresuak bere araudia onesten du, eta Senatuak berea); prozedura berezia erabiltzen dute, erregeak ez ditu sendesten, eta Gorte Nagusietako Aldizkari Ofizialean (eta ez Estatuko Aldizkari Ofizialean) argitaratzean indarrean sartzen dira. Edonola ere, Konstituziotik zuzenean eratorri dira, eta Konstituzioan zuzenean sartuta daude (azaroaren 18ko 101/ 1983 KAE), eta, beraz, lege lerruneko gainerako arauen maila bera dute eta arau horiekin parekatuta daude. Horrez gain, legezko izaerari homologatzeko moduko izaera dute, eta hori argi ikusten da KALOren 27.2 d) artikuluan, hain zuzen ere, arauon konstituzio kontrola Konstituzio Auzitegiari dagokiola ezarri duen horretan.
‎Orain, definitu berri dugun eskubidearen hiru dimentsio klasikoak aztertu behar ditugu: Legearen aurrean (Legea bat bera da herritar guztientzat, herritarrek ez dute pribilegiorik, guztiek egoera bera dute Legearen aurrean), Legean (araua ematen duen organoak egoera berean daudenak berdin tratatzen dituen arauketa ezarri behar du), eta Legearen aplikazioan (Administrazioak, epaileek eta auzitegiek, araua aplikatzerakoan, ezin diete tratu desberdina eman egoera berean daudenei).
‎lehenengo, udal barruti bakoitzak konpromisarioak hautatzen zituen eta, horiek, Diputazio Probintzialeko kideekin batera, Hauteskunde Batzar Probintziala osatzen zuten. Azken horrek probintzia ordezkatzen zuten lau senatari hautatzen zituen, eta probintzia guztiek senatari kopuru bera zuten, herritarren kopurua gorabehera. Senatari izateko, Konstituzioaren 62 artikulura bildutako kategoriaren batekoa izan behar zen (orain edo lehen Kongresuko lehendakari, ministro, Estatu Kontseiluko lehendakari, Auzitegi Goreneko lehendakari, kapitain nagusi, almirante, Unibertsitateko errektore, katedradun, Probintziako diputatu, 30.000 biztanle baino gehiago zituen udalerriko alkate, Errege Akademiako zuzendari, enbaxadore, artzapezpiku edo apezpiku, etab. izatea, edo probintziako 50 zergadun nagusien arteko bat izatea).
‎Konstituzioaren azpian hurrengo kategoria arau-emailea dago, hots, lege lerruna duten arauak (Autonomia Estatutuak, lege organikoak, lege arruntak, legegintzako dekretuak, lege dekretuak, etab.). Kategoria horretara bilduko lirateke, era berean, nazioarteko tratatuak, Parlamentuko araudiak, etab. Arau horiek guztiak Konstituzioaren mende daude soil soilik eta osagai erkide bat dute: Parlamentuak, nola edo hala, horiek onesteko prozesuan esku hartzen du eta guztiek lerrun bera dute. Amaitzeko, Carta Magnan ezarritako lurralde eredua dela bide, lege lerruneko arauen multzo bi aurkituko ditugu:
‎batetik, estatu zentralak soilik eman ditzakeenak (esaterako, lege organikoak, lege dekretuak, esparru legeak, harmonizazio legeak), eta, bestetik, estatu zentralak zein autonomia erkidegoek eman ditzaketenak (lege arruntak, aurrekontuen legeak, legegintzako dekretuak, Parlamentuko araudiak, etab.). Kasu horretan, arau horiek guztiek. Estatuarenak zein autonomia erkidegoarenak izan? lerrun bera dute (hau da, lege lerruna) eta horietan ez da hierarkiaprintzipioa aplikatzen (hau da, Estatuko lege batek ez du autonomia erkidegoko lege batek baino lerrun handiagoa), eskumen printzipioa baino (aplikatzeko moduko lege lerruneko araua Estatukoa edo autonomia erkidegokoa izango da, arau horrek araututako arloaren eskumena nori dagokion kontuan hartuta.
‎Amaitzeko, esan behar da Estatuko eta autonomia erkidegoetako legeek lerrun eta balio bera dutela, ez dagoela hierarkiarik haien artean; eskumen printzipioaren bidez arautzen dira: bakoitzak bere eskumeneko gaiak soilik arautu ditzake eta, dakigunez, Estatuaren eta autonomia erkidegoen legegintza eskumenak ezartzen dituzten erregelak Konstituzioan eta Autonomia Estatutuetan daude.
2008
‎1 Akzioek eskubide desberdinak eman ditzakete, eta eskubideen eduki bera duten akzioak mota berekoak dira.
‎Manu horrek benetako esangura ematen dio tributuen arloko berdintasun printzipioari, baina interpretazio arazoak ekar ditzake: artikulu horrek ez du esan nahi ekonomi ahalbide bera duten subjektuek tributu kuota berbera ordaindu behar dutenik lurralde osoan. Hori lurralde erakundeen autonomiaren aurka jotzea izango litzateke, eta konstituzio printzipio batek ezin dezake beste bat urratu.
‎Orokorrean, ekonomi ahalbidearen printzipiotik honako bi printzipio hauek ondorioztatzen dira: ahalbide hori duten guztiek ordaindu behar dituzte tributuak (orokortasun printzipioa) eta ekonomi ahalbide bera dutenek zati berbera ordaindu behar dute (berdintasun printzipioa).
‎Amaitzeko, tributuen iruzurraren aurkako neurrien artean, lurralde erkidean erantzule subsidiarioa pertsona edo erakundea da baldin eta beste pertsona juridiko bat kontrolatzen badu osorik edo zati batean, zuzenean ala zeharka, edota beste pertsona juridiko batekin borondate agintzaile bera badute, eta frogatzen bada beste pertsona juridiko horiek sortu edo erabili direla abusuz nahiz iruzurra egiteko (Herri Ogasunaren aurrean ondare guztien gaineko erantzukizuna saihesteko), eta, azkenik, pertsona edo esparru ekonomiko horiek berberak badira, ala horien ondarea bateratu nahiz desbideratu bada. Erantzukizuna zehapenen gainean ere ezarriko da.
‎tributuaren zenbaketa eta egiaztapena. Eginkizun bi biok helburu bera zuten, nahiz eta Zuzenbidearen arabera egitura eta amaierako egintza ezberdinak izan; edozein kasutan ere, bi bien helburua zen behin betiko likidazioa lortzea.
‎Informazioa emateko eginbeharra duten subjektuei helduta, orotariko pertsonek dute eginbehar hori, pertsona fisikoak zein juridikoak edo TLOren 35.4 artikuluko erakundeak, edo pribatuak nahiz publikoak izan; horrez gain, erakunde, organismo eta funtzionario publikoek ere eginbehar bera dute (TLOren 94 art.).
2009
‎Abal emaileak abaldunaren erantzukizun bera du, eta ditu erabili horren salbuespen pertsonalak. Bermatutako betebeharra deuseza izan arren, abala baliozkoa izango da, baldin eta deuseztasun horren arrazoia ez bada forma akatsen bat.
‎Abal emaileak abaldunaren erantzukizun bera du, eta ditu erabili horren salbuespen pertsonalak. Bermatutako betebeharra deuseza izan arren, abala baliozkoa izango da, baldin eta deuseztasun horren arrazoia ez bada forma akatsen bat.
2011
‎Aurreko artikuluko erregelaren bidez ezin bada zehaztu elkarri erantsitako bi gauzaren artean zein den nagusia, nagusitzat joko da balio handiena duen objektua, eta, bi objektuok balio bera badute, bolumen handiena duena.
2012
‎4) Edozein inguruabarren ondorioz, aurreko paragrafoan aipatu ondasun eta efektuak ezin badira konfiskatu, balio bera duten beste batzuk konfiska daitezke.
‎1 Agintari edo funtzionario publikoak, irabaziak lortzeko asmoz, bere funtzioen zioz dituen ondasun edo efektu publikoak osten baditu edo asmo bera duen beste batek ondasun horiek ostea onartzen badu, orduan, horri hiru urtetik sei arteko espetxealdi zigorra ezarriko zaio eta sei urtetik hamar arteko desgaikuntza erabatekoa.
‎...ormatzea edo horiek zelatatzea, egonlekuak edo gordailuak eraiki, atondu, laga edo erabiltzea, antolakunde edo talde terroristekin loturarik duten pertsonak ezkutatzea edo toki batetik bestera eramatea, entrenamenduak antolatzea edo horietara joatea eta, oro har, antolakunde edo talde terrorista horien jarduerekin lankidetzan aritzea, horiei laguntzea nahiz horientzat bitartekotza egitea edo balio bera duen bestelako edozein egintza gauzatzea, ekonomikoa nahiz edozein motatakoa.
‎3 Edozein inguruabar dela eta, artikulu honen aurreko paragrafoetan aipatu ondasunak ezin badira konfiskatu, balio bera duten beste ondasun batzuk konfiskatuko dira, ondasunok egitatearen erantzule kriminalenak direla.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia