Emaitzak: 6
2000 | ||
Lehenengo eta behin honako hauhartu behar dugu kontuan: galdera | bera testuinguru liskartsuaren lekukoa da; galderaidentitate arazoa bizi duen gizartean sortzen da; galdera hori ez zaio egiten estatunazio normalizatuetako herritar bati eta, berez, galderak berak gure izateari buruz gurebaitan zalantzak sortzea du helburu. Puntu honetan Joxe Azurmendi euskal idazle etafilosofoaren pasarte bat interesgarria eta aplikagarria da: | |
2007 | ||
Beren beregi ikaslearen benetako eragin guneari begira egonik, presentzia eta eragin handia izango bailuke. Era beran, plangintza | bera testuinguru egokia izango litzateke ikaslea euskaraz bizitzeko. | |
2009 | ||
Ikusi ahal izan dugunez, jakintza arlo desberdinen baitan lekukotzek balio etaeragin desberdina dute. Ez baita gauza | bera testuinguru akademiko baten baitanburutzen den lan baterako lekukotzak biltzea edota ikerketa judizial baten baitan.Lehenak esparru zientifiko akademikoa du helburu. Halakoetan, gehientsuenetandatuen eragin eremua urria da, elkarrizketatu eta elkarrizketatzaileari besterik ezdagokie? | |
2012 | ||
Txomin Agirreren Kresala iruzkintzen ari da eta Txomin Agirreri apaiz izateak (ez zuen lanbide txarra horretarako) bihotzeko ezkutuen berri jakitea erraztuko ziola adieraziko digu. Beraz, gizonaren bihotzeko ezkutuen berri jakitea justifikatuko du enuntziatu parentetikoak, baieztapena | bera testuinguru jakin batean kokatuz. Jarraian, ordea,, baina? | |
2022 | ||
Gehiago ala gutxiago jatea, edo ez jatea, bizitzako beste eremu batzuekin lotuta ere badago, hala nola familiarekin, emozionalarekin, ekonomikoarekin, politikoarekin… Nutrienteak bakarrik ez, esanahiak ere jaten ditugu". Hori horrela, norbaitek zergatik ez duen jaten aztertzerakoan, lehen pausoa praktika hori eta norbanakoa | bera testuinguruan jartzea dela defendatzen du Zafrak. Esan eta egin, kolektibo oso batekin egin zuen ariketa berak: | |
2023 | ||
Bada, aipatutako autoreen ekarpenok aintzat hartuta, baiezta daiteke, hizkuntza jokaera | bera testuinguruak eta interakzio hori gertatzen den sistema inguratzen duten faktore ezberdinek baldintzatzen dutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 6 (0,04) |
Lehen forma
bera | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera testuinguru | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bera testuinguru akademiko | 1 (0,01) |
bera testuinguru egoki | 1 (0,01) |
bera testuinguru jakin | 1 (0,01) |
bera testuinguru jarri | 1 (0,01) |
bera testuinguru liskartsu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |