Emaitzak: 9
2001 | ||
Ezagutu, Salamancan ezagutu nuen Altuna, | bera ikasle zebilelarik deserrian eta ni, ez dakit nola, hara agertzen nintzen haietan ez bainintzen ofizioz ez txoil ikasle eta ez txoil irakasle; bai, agian, bien erdiko. Igande ilunabar batez edo bestez oroitzen naiz, negu giroko iluntze goiztiarrean batera eta bestera genbiltzalarik, Euskal Herriaren etorkizun beltzaz ardurati, ezinbestean. | |
2005 | ||
Eta bi kontu aipatu nahi ditut. Batetik, Ataunen jaio, egun osoa euskaraz bizi, eredura joan eta 16 urterekin halako maila lortzen duen ikaslearen maila | bera ikasle denek lortuko dutela uste izatea ez da errealista. Bestela, denentzako maila bakarra (onenean erdibidekoa) jarri behar badugu, euskaldun garbiekin (etxetik ondo dakitenekin) zer gertatuko da? | |
2006 | ||
Andaluzian bakarrik ordaindu zuten kopuru | bera ikasleek goi mailako hezkuntzaren bost adarretan. | |
2007 | ||
Handik gutxira alde egiten zuen familia osoak, uda pasa, eta bueltakoan Galiziako ardoa eta txorixoa eta bestelako oroigarriak ekarriko zituzten etxera, baina Eduk ez zuen ekarriko ez hango azenturik ez oroitzapen gozo askorik, hari sinestera;, kaka zahar bat duk hura? errepikatuko zigun, ikasturtea hasteaz ia ia pozik, | bera ikasle kaxkarra izan arren. | |
2010 | ||
1991n Ikaspilota proiektua abiatu zuten Gipuzkoako hainbat ikastola eta herri eskolatan, Joxean Unsainen ardurapean eta Euskadiko Euskal Pilota Federazioaren eta GIEren arteko hitzarmenaren ondorioz. Bertsolaritzarekin urte batzuk lehenago gertatu zen bezala, irakaskuntzan euskal pilota zabaltzea zen helburua, horren bitartez euskal kultura | bera ikasleen eta gazteen artean indartzearren. | |
2015 | ||
Joan zen barikuan Lourdesko Ama ikastetxean aurkeztu zuen Rakel Duran elorriarrak idatzi duen lehenengo liburua; | bera ikasle izan zen ikastetxeko gazteen aurrean lehenengo, eta publiko orokorrarentzat gero. Hain zuzen, Elorrioko ikastetxe horretan gaztelania irakasle izan zuen Pedro Fuentesek lagundu dio Durani Hald liburuari azken zuzenketak egiten. | |
Efektu hori Marcel Pagnolen Topaze antzezlanean deskribatzen da, Topaze | bera ikasle bati testu baten diktaketa egiten ari zaionean. Alde batetik, Topazek ezin du onartu ortografia akats larririk ikaslearen produkzioan, baina, bestalde, ezin dio zuzenean ikasleari esan diktatzen ari zaion hitzaren idazketa zuzena. | |
2016 | ||
Gemma Plak dioenez, ikastetxe bakoitzaren mailara egokitu behar dute programazioa: " Ez da gauza | bera ikasle guztiak jatorriz katalan hiztunak izatea edo kanpotik etorritako ikasle asko egotea. Katalana ez bada beren lehen hizkuntza, gauza errazekin hasten gara, esaterako errima pareekin". | |
2021 | ||
Edonola ere, literatura irakasteak sentipen eta emozio oso desberdinak eragiten dizkie galdetutako parte hartzaileei. Sentimendu krontrajarriak pizten dizkiola adierazten du IIR2 k eta horretan | bera ikasle zeneko esperientziak erabat eragin diola onartzen du: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bera | 9 (0,06) |
Lehen forma
bera | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Argia | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bera ikasle | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
bera ikasle bat | 1 (0,01) |
bera ikasle den | 1 (0,01) |
bera ikasle goi | 1 (0,01) |
bera ikasle guzti | 1 (0,01) |
bera ikasle ibili | 1 (0,01) |
bera ikasle kaxkar | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |