Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2000
‎38 Hemen historiaren adibidea erabili badugu ere, curriculumaren barruan aurki daitezkeen beste ikas arloekin ere gauza bera egin genezake. Esate baterako, geografiarekin:
2007
‎Kultur talde bateko kideen multzoak osaturiko kultura aztertzeko, pertsonarekin egin dugun prozesu bera egin dezakegu, taldearen beraren nortasunerainoiritsi arte. Baina, nire ustez, aski da aitortzearekin multzoa dela batugaien ezaugarrien batura.
‎Horri esker, bere pentsamenduez eta sentimenduez hausnartu ahal izaten du (ikuspegiautogogoetazkoa). Bestetik, beste pertsonek ere gauza bera egin dezaketela ikastendu, eta beste pertsonen pentsamenduak eta sentimenduak anizkuntzat hartzen ditu (adibidez, beldurtia eta alaia), nahiz eta oraindik isolatutzat, jarraitutzat edogarrantzi maila ezberdinekotzat hartu (nagusiki alaia da, eta, bigarren mailan, beldurtia). Haren iritzian, bai norbera bai beste pertsonak ekintza nahi gabekoakegiteko gai dira.
2011
‎Nire ustez, multimedia konbergentzia betiko helburua da, eta, batzuetan, ahoa berotzenzaigu multimedia erredakzioa dugula esaten dugunean, eta hau abangoardiako proiektuikusgarria da, baina negozioaren eremu guztietan prestakuntza izateko bitartekorik etadenborarik ez daukagu, askotan, eguneroko lanak ikasteko denborarik ez dizulakouzten(.) Ametsa hedabide guztientzako gauzak egiteko prestakuntza, denbora etaaukerak izatea da. EITBko kazetari batek, gai jakin bati buruz gehien dakiena baldinbada, irratirako kronika bat presta dezala, telebistarako gauza bera egin dezala, etaalderantziz. Askotan esaten da hori epe laburrean lortzeko helburua dela, baina, praktikan, oso gutxi dira EITBn multimedia kazetarien lana egiten dutenak; ametsa da, nolabait, ezta?
2012
‎Izan ere, jokaera ez zilegia izango da fede on objektiboaren betekizunekin bat ez datorrenean. Artikulu horren bigarren paragrafoaren interpretazio bera egin dezakegu, esaten duenean jokaera ez zilegia izango dela kontsumitzaileen portaera ekonomikoa aldatzen duenean edo alda dezakeenean.
‎Ez dago argi zergatik eragiten dien konparaziozko publizitateak kontsumitzaileen interes ekonomikoei nahasteko arriskua sor dezakeenean, eta, ez, berdinak ez diren produktuei edo zerbitzuei buruzkoa denean, edo produktuen edo zerbitzuen ezaugarri bereizle, egiaztagarri, adierazgarri eta oinarrizkoak objektiboki alderatzen ez dituenean. Kritika hori bera egin diezaiokegu Lehiaketa Desleialaren Lege berriari. Alde horretatik, Espainiako legegileak nahasteko arriskua eragin dezakeen faktoretzat hartu du konparaziozko publizitatea (Lehiaketa Desleialaren Legearen 20 artikulua).
2017
‎1 irudiko hirugarren lerroan txakur hitzak hartu eta erabili aditzekin izandako ko okurrentziekinxtxakur bektorea osatu dezakegu. Beste berba guztiekin ere, noski, gauza bera egin dezakegu. Kookurrentzia horiek, nolabait esateko, hitzek espazio euklidear batean dituzten koordenatuak dira, non, Hipotesi Distribuzionalari jarraiki, testuinguru antzekoak dituzten hitzak gertu egongo diren espaziohorretan, eta zerikusirik ez duten hitzak, berriz, urruti.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia