2006
|
|
Jatorriarengatik bereizten dira horiek lege arruntetatik (botere betearazlean dute jatorria), eta baita legearekiko duten izaera subordinatuarengatik ere, zeren eta, idatzizko arauen erlazio hierarkikoan, azken tokian baitaude. Zentzu horretan, Estatuko Administrazioaren araudi ahalmenari dagokionez, azpimarratu
|
beharra
dago publizitate eremuan PLOk ahalmen horren erabilera baimentzen duela balizko zenbait kasu jakinetan (8.1 artikulua). Ondasun, produktu, jarduera edo zerbitzu jakin batzuen publizitate mezuak hedatzeko modua zein baldintzak zehaztu ditzakete aipatutako erregelamendu horiek (hala adierazita dator PLOren 8.2.b. artikuluan).
|
|
Atal honetan ere, publizitate sorkuntzen eta obren imitazioak ere aipatu behar ditugu; izan ere, PLOren 6.b. artikuluak jasotzen dituen nahasketa jokaerekin eta besteren izen onaz baliatzeko jokaerekin erlazionaturik daude. Azpimarratu
|
beharra
dago publizitatearen sorkuntza obrak ez duela zeinu bereizleen funtzio bera betetzen; halere, arlo horretan, bere produktuekiko identifikazio eskubidea ere aitortu behar zaio iragarleari, publizitate mezuaren hartzaileari produktu edo zerbitzuaren ezaugarriak ezagutarazteaz gain, eskaintzailea nor den jakiteko ere balio baitu. Beraz, publizitatearen sorkuntza obra iragarlearen izen ona sortzeko eta zabaltzeko eragilerik garrantzitsuenetakoa izango da.
|
|
Ildo horretatik jarraituz, aipatu
|
beharra
dago Publizitate Konparatiboaren Zuzentaraua barne ordenamendura egokitu zuen 39/ 2002ko Legeak estatu partaideetako kontsumitzaile eta erabiltzaileen interes kolektiboak eta difusoak babesten dituzten entitateei eta elkarteei ahalbidetu ziela etete akzioa aurkeztea, baldin eta Europar Batasuneko Aldizkari Ofizialak elkarte horiek legitimatzeko argitaratzen duen zerrendan agertzen badira (De la C... 225).
|
2012
|
|
Atal honetan ere, publizitate sorkuntzen eta obren imitazioak ere aipatu behar ditugu; izan ere nahasketa jokaerekin eta besteren izen onaz baliatzeko jokaerekin erlazionaturik daude. Azpimarratu
|
beharra
dago publizitatearen sorkuntza obrak ez duela zeinu bereizleen funtzio bera betetzen; halere, arlo horretan, bere produktuekiko identifikazio eskubidea ere aitortu behar zaio iragarleari, publizitate mezuaren hartzaileari produktu edo zerbitzuaren ezaugarriak ezagutarazteaz gain, eskaintzailea nor den jakiteko ere balio baitu. Beraz, publizitatearen sorkuntza obra iragarlearen izen ona sortzeko eta zabaltzeko eragilerik garrantzitsuenetakoa izango da.
|
|
Jatorriarengatik bereizten dira horiek lege arruntetatik (botere betearazlean dute jatorria), baita legearekiko duten izaera subordinatuarengatik ere, zeren eta, idatzizko arauen erlazio hierarkikoan, azken tokian baitaude. Zentzu horretan, Estatuko Administrazioaren araudi ahalmenari dagokionez, azpimarratu
|
beharra
dago publizitate eremuan PLOk ahalmen horren erabilera baimentzen duela balizko zenbait kasu jakinetan (5.1 artikulua). Ondasun, produktu, jarduera edo zerbitzu jakin batzuen publizitate mezuak hedatzeko modua zein baldintzak zehaztu ditzakete aipatutako erregelamendu horiek [hala adierazita dator PLOren 5.2 b) artikuluan].
|