2001
|
|
Helburu horiek bete behar dituzten hiru ezaugarri nagusiak irakasleon beharretatik sortzen dira zuzen zuzenean. Ulergarriak izan behar dutela esaten dugu, badakigulako irakasleak ezagutu behar duela zer den ikasleei eskatu behar diena; eta era berean, ikasleek ere jakin
|
behar
dute komunikazioa zer ingurunetan etanorekin burutzen ari diren. Bestalde, ikaslea bere prozesuaren jabe izatea faktoremotibagarria da berarentzat, autoebaluaziorako aukera eskaintzen diolako.
|
|
Beraz, ikasleek garatu
|
behar
duten komunikazio gaitasunari begira, tartekoaden hirugarren mailan gizartean guztiontzat ohikoak diren testu era gehienak landubeharko ditugu, hala gizakien arteko harremanetan nola hedabideetan aurki ditzakegunak. Testu horiek egoera informaletan zein formaletan ikusiko dira.
|
2002
|
|
Komunikazioaz gain, eskuartean duzun liburuak kulturaz ere badihardu. Baina, bai komunikazioaren kasuan eta baita kulturarenean ere, abiapuntu nagusia da aniztasunaren prismatik ikusi
|
behar
dituztela komunikazioa zein kultura, nola komunikatzaile profesionalek hala ikasleek eurek ere; eta, beraz, egokiagoa dela kulturei eta komunikazio ereduei buruz, mugatu pluralean, hitz egitea; zeren gizakiek eta gizarteek komunikazio esparru nahiz kultura eredu askotarikoak sortu eta sortzen baitituzte historiaren soka luze geldiezinean.
|
|
Zein da komunikazio enpresen kontzentrazioak kultura aniztasunean izan dezakeen eragina? Zer jarrera hartu
|
behar
du komunikazio publikoaren profesionalak kultura inperialismoa deritzon horren aurrean?
|
|
keta deskodeketarako arautegi bera erabili
|
behar
dute komunikazioaren
|
2006
|
|
Horrela, emantzipazioaren gaineko gogoeta esfera produktibotik gizarte interakzioen esferara pasatu beharra dago. Aurrerapen teknikoaren eta gizarte bizitzaren artean konexio arrazional bat lortu gura bada, gai izan
|
behar
dugu komunikazio sozialerako espazio horien potentzialari probetxua ateratzeko.
|
|
Obra bera beti definitzen da dagokion genero artistikoagatik. Izan ere, obra artistiko batek, bere funtzioa bete dezan, bi gauza lortu
|
behar
ditu komunikazioarekin lortu nahi diren beste helburu batzuez landa: batetik, hartzaileek obra hori erabiltzea eta, bestetik, hartzaileak obraz gozatzea.
|
2007
|
|
Eta komunikazioa, berriz, zure arduradunarekin feedbacka izatea, edo iradokizunak egitea kanal baten bidez, enpresa egitura batenbitartez. Oso garrantzitsua da hori lortzea; jendeak naturalki gauzak esan ahalizatea eta
|
behar
duen komunikazioa eta informazioa edukitzea.
|
|
zer egiten dugun esatea ezdela nahikoa; nola egiten dugun, zer baliotan oinarrituta egiten dugun, zer helbururekin egiten dugun... kontatu dugu; horixe da gizarteak eskatzen diguna, gizarteak eskatzen diena enpresei eta erakundeei. Eta horrek benetako txip aldaketaekarri
|
behar
du komunikazioan ari garenontzat. Gaur egun, ez da nahikoa esateazenbat diru irabazi duen enpresak, hori baino zerbait gehiago eman beharra dago.Hurrengo pausoak eman behar dira; aurten zenbat diru irabazi dugun bai, bainabaita lan-taldearen kudeaketa txukun bat egiteko zer egin dugun ere, zenbatlanpostu sortu ditugun, lanpostu horiek zer nolako ezaugarriak dituzten.
|
|
Publizitatearen zaparradan ez da dena onuragarri oreka pertsonalarentzat. Aukeraketa bera lan neketsuada gizakiarentzat; zer hartu, zer utzi ibili
|
behar
du komunikazioa gizabanakoarenonerako gerta dadin baino lehen.
|
2011
|
|
Epaitegi eta auzitegietako lehendakariek eta epaile dekanoek bereziki begiratuko dute bake epaileek egin
|
behar
dituzten komunikazio eta betearazpenegintzak, beren benetako aukerak gainditzen dituztenean, zerbitzu komunen laguntzarekin burutzen direla.
|
|
Familiak, eskolak eta administrazioak beren erantzukizun propioak onartu
|
behar
dituzte komunikazioaren eta informazioaren teknologien erabilerari dagokionez; ezinbestekoa da eragile horiek guztiek nerabeen eta gazteen alde egitea.
|
2012
|
|
Horregatik, hainbat hedabidek ez du prostituzio iragarkirik onartzen. Gainera, iragarkien kokapenak eta tamainak edo iraupenak hedabideon edukiari kalterik ez egiteko neurriak hartu
|
behar
ditu komunikazio enpresak. Izan ere, publizitatearen indarra zenbat eta handiagoa izan, orduan eta gizarte eragin ahulagoa garatuko du hedabideak (Beck, Reineck eta Schubert, 2010:
|
|
publizitatearen merkatuan eta hartzaileen merkatuan. Horrenbestez, hartzaileekiko arreta ere kontuan izan
|
behar
du komunikazio enpresak. Horrela, merkatu jomuga bete den aztertuko du.
|
|
Obra bera beti definitzen da dagokion genero artistikoagatik. Izan ere, obra artistiko batek, bere funtzioa bete dezan, bi gauza lortu
|
behar
ditu komunikazioarekin lortu nahi diren beste helburu batzuez landa: batetik, hartzaileek obra hori erabiltzea eta, bestetik, hartzaileak obraz gozatzea.
|