Emaitzak: 5
2011 | ||
Elektronika etengabeko garapenean dago, baina, denborak aurrera eginda ere, oinarrizko printzipioek bere horretan jarraitzen dute. Printzipio horiek ikasketetako lehen urteetan bereganatu | behar dituzte ikasleek, hurrengo ikasturteetan proiektu konplexuagoei hel diezaieten, zailtasunik gabe. Oinarria gaizki ikasteak porrota ekar dezake gerora, ezagutza non oinarriturik ez izateagatik. | |
II. tituluan, berariazko hezkuntza laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza arreta | behar duten ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. Titulu honetan sartzen da, hain zuzen, gizarte egoerengatik, minusbaliotasun fisiko, psikiko edo sentsorialagatik edo jarreran asaldura larriak izateagatik berariazko laguntza eta arreta jakinak behar dituzten ikasleen hezkuntza tratamendua. | |
II. tituluan, berariazko hezkuntza laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza arreta behar duten ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. Titulu honetan sartzen da, hain zuzen, gizarte egoerengatik, minusbaliotasun fisiko, psikiko edo sentsorialagatik edo jarreran asaldura larriak izateagatik berariazko laguntza eta arreta jakinak | behar dituzten ikasleen hezkuntza tratamendua. Lege honetan aitortzen da, lehen aldiz, gaitasun intelektual handiak dituzten ikasleek berariazko arreta behar dutela. | |
2012 | ||
Horregatik, aniztasunari dagokionez, ikasgelan ziurtasunez trata daitekeen berezitasun bakarra hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleei dagokiena da, hau da, beren adineko haurrek baino hezitzailearen laguntza eta arreta askoz ere etengabeagoak eta sistematikoagoak | behar dituzten ikasleei dagokiena. Hezkuntza premia bereziak dituen haurra da arreta mantentzeko gai ez dena, arau sinpleak betetzen ez dituena eta/ edo ekintza jakin bat gauzatzeko estimulu berezia behar duena. | |
2016 | ||
Halako desgaitasuna duten pertsonen entzumena eguneroko bizitzarako funtzionala ez denez, ahozko hizkuntza ezin izaten du espontaneoki eskuratu; horren ondorioz, hezkuntza irakasteko/ ikasteko teknika bereziak behar ditu. Hezkuntza ekimen bereziak | behar dituen ikasle talde heterogeneo bat da; haien entzumen motagatik eta mailagatik bakarrik ez, baita urritasun horrek eskola prozesuan, harreman sozialetan, garapen pertsonalean eta abarretan duen eraginagatik ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 5 (0,03) |
Lehen forma
behar | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
LANEKI | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
behar ukan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
behar ukan ikasle | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |