Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Horrelako planteamendu batek derrigorrez ekarri behar zuen egilea testuartekotasun oparo batera. Horra, berriz, Galtzaundi elkartean duela gutxi emandakohitzaldiko hitzak:
2003
‎«Van`t Hoff» amaitzeko ia urtebete falta zitzaidanetik. Izan ere, argi daukat nobela bat oso landuta izan behar duela egileak idazten hasi baino lehen. Ume bat izango da nobelako protagonista eta umeak berak kontatuko du nola bihurtu zen munduko pertsonarik jakintsuena.
2005
‎Eta tira dezadan matazatik gehiago: gehiago saldu behar luke egileak (eta ez naiz liburuez bakarrik ari), gizartean leku bat egiteko?
2007
‎Horregatik aipatzen dugu ikusizko kultura, baina alor oso konkretuak markatzen ditugu. Harremanetan jarri behar ditugu egileak, eragileak eta publikoak, baina espezializazio horretatik abiatuta.
2008
‎c) Zuzenbidearekiko aurkakotasuna edo antijuridikotasun. Arau haustea gauzatzean, kalte egiten zaie antolamenduak babestu nahi dituen ondasun juridikoei; hori dela eta, arau hausteak dakartzan ondorio zehatzaileak jasan behar ditu egileak. Zenbaitzuetan, alabaina, antolamenduak berak agintzen du, tributu arau hausteen ondoriozko erantzukizunik ez ezartzea, egileari ezin zaiolako gaitzespenik egin.
‎Dena den, tributu arau hausteak zabarkeria hutsez gauzatu direnean ere zehapena ezar daiteke, legeak dioen bezala. Ondorenez, ezin da erantzukizun objektiborik aplikatu, beti doloa edo zabarkeria izan behar du egileak.
2011
‎Eta horrek harroina jartzen digu itzul tzailearekin batera itauntzeko: " Zergatik dira zenbait editore handi (Gallimard jatorra tarteko) horren estuak euskarari eskubideak saltzerakoan, eta horren zabalak beraiek (kontratuz) zaindu behar lituzketen egileen eskubide moraletan, hizkuntza nagusituekin. Zergatik ditugu horren estuak tratuan eta horren zabalak obraren duintasunean?".
‎– Pesimista, burutik egon behar du egileak.
2013
‎Publizitate baliabideak dituzten eskola produktuak eta produktuak alde batera utzi behar dira; izan ere, eskola material gisa, faktura %30eraino jaitsi daiteke. Andaluziako Kontsumitzaileen Batasunaren arabera (UCE A), animazioko edo telebistako pertsonaiak erabiltzen dituen eskola materialak azken prezioa igotzen du, kontsumitzaileak bere gain hartu behar baititu egile eskubideen kostuak eta komunikabideetan publizitatea sustatzeko eskubideak.
‎Hitzak modalitatea: Modalitate honetako testuak edozein formatotan jasoko ditugu, baina kontuan izan behar du egileak gartzelan sartzeko jar ditzaketen oztopoak direla eta, beste formatu batera (ziurrenik eskuz) berridatzia izan daitekeela. Testua hurrengo partaideengana ahalik eta arinen hel dadin.
2016
‎Gehienez ere bi minutuko bideoa izan behar da; bertan, Kuadrillako dendetan erosteko arrazoi bat azaldu behar dute egileek, eta herrietako denda txikien egunerokoa erakutsi dute. Hala, nahi izanez gero, inguruko dendak agertzen diren argazki edota erreportajeak ager daitezke ikus entzunezkoan.
‎(...) Baina nobela enigman errealak askoz garrantzi txikiagoa dauka. (...) Aldiz, nobela beltzean etengabe ohi daude errealitateko elementu egiaztagarriak, eta oso atzerakoia izan behar du egile batek obran mezu atzerakoi bat sartzeko; aski da errealitatearen gaineko begirada neutral edo anbiguoa izatea, nobela atzerakoia izatea ezinezkoa izateko”.
2018
‎Libre zara lan hau kopiatu, banatu, eraldatu eta berarekin nahi duzuna egiteko. Hori bai, aipatu behar duzu egilea nor den eta, eratorritako edozein lan eginez gero, lizentzia bera erabili, mesedez.
2022
‎Baina prozesu horrek pixkanakakoa eta eraikitzailea izan behar du, ezin da ausaz gertatu. Eta norberak ezin du idatzi aurrez ezarritako konbentzioak kontuan hartu gabe, hor kokatu behar du egileak bere ahotsa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia