2012
|
|
– Leialtzeko programen eraginpean hartu
|
behar
dituen bezeroak aukeratzeko datu fidagarriak lortzen ditu.
|
|
Hortaz, enpresak eduki
|
behar
duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
|
|
Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu
|
behar
du bezeroa.
|
|
13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan
|
behar
duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
|
|
a) Zer egin du bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat? b) Zer printzipiok arautu
|
behar
dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna, c) Zer ekintza egin behar ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez?
|
|
b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna? c) Zer ekintza egin
|
behar
ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez, d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak.
|
|
d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu
|
behar
dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
|
|
Komunikazio sistemak irisgarria izan
|
behar
du bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
|
|
Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman
|
behar
du bezeroak.
|
|
Horretarako, lehenik eta behin, enpresaren departamentu nagusietako bakoitzaren ikuspegitik hurbildu
|
behar
dugu bezeroaren kontzeptura. Ondoko taulan, kontzeptu guztiak bildu ditugu:
|
|
Oso garrantzizkoa da saltzaileak tratua egin
|
behar
duen bezeroaren tipologia ezagutzea; izan ere, bezeroekin harremanetan jarduteko garatu beharreko komunikazio teknikek, gizarte trebetasunek eta estrategiek horren araberakoak izan behar dute.
|
|
Saltzaileek modu jakin batean jardun
|
behar
dute bezeroen nortasunaren arabera:
|
|
Bezero leiala eta ez errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin
|
behar
du bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
|
2013
|
|
Profesionaltasun horrek hiru oinarri nagusi izan behar ditu: Batetik, langileak gai izan behar du lana behar bezala egiteko; bestetik, haren lanpostuarekin bat datorren irudia izan behar du, eta, azkenik, manera onak izan
|
behar
ditu bezeroekin.
|
|
Enpresa gehienak dagoeneko ezin dira mugatu bezeroari informazioa Internet bidez soilik eskaintzera, ezta zuzeneko salmenta bilatzera ere. Epe luzeko harremana bilatu
|
behar
dute bezeroarekin, eta, horretarako, modu bakarra da bezeroak produktuaren kalitateari buruzko informazioa izatea, eta haren beharrak asetzen saiatzea.
|
2016
|
|
Normalean, saltzaileak bezerogai askorengana jo du salmenta gutxi batzuk lortzeko. Nahiz eta enpresak jarraibide batzuk eman, saltzaileek trebeak izan
|
behar
dute bezeroak aurkitzeko.
|
2018
|
|
Makinak, ondoren, tiketaren kopia bat inprimatzea nahi dugun galdetzen du, eta balioztatzeko botoia sakatu behar da. Sinatutako tiketa aho hortzetako klinikak gorde
|
behar
du bezeroak PINa sartu badu sinatu gabe badago ere, tiketa gorde egin behar da, eta bigarren tiketa bezeroari eman behar zaio.
|