2006
|
|
Nola ez da gai izanen bere Sortzailearekin zuzenean harremanetan jartzeko? Irakurtzen baizik ez duzue jakin
|
behar
Jainkoaren hitzaz eta nahiaz jabetzeko.
|
2010
|
|
Xehetasun hau zentzu komunaren metodologiari lotzen zaio. Pertsona bat zer den zehazteko ez da aintzat hartu
|
behar
Jainkoaren edo Profetaren hitza. Garrantzitsuagoa da (erabakigarria ez bada ere) ikustea nola jokatzen dugun gizakiok.
|
|
Harrapatzeko eta akabatzeko unean bakarrik, lehoien ahutz artera jaurtiak izateko.1267 Kristautasuna nagusitu egin zen, ordea, eta identitate bakar hori ezarri nahi izan zen intolerantzia zehatz eta sofistikatuz. Harrezkero denak berdinak izan
|
behar
Jainko zelestialaren begiradapean. Baina Civitate Dei horiek mandatari sano terrenalak zituzten.
|
2011
|
|
Hilezkortasunaren sinismen hori oso erlatiboa daukat. Baina nik hilezkortasuna ez dut
|
behar
Jainkoarengan sinisteko eta Jainkoarekiko harreman horretan jarduteko. Nik gehiago bizitzen dut bilaketa hori gauza misteriotsu baten bilaketa bezala.
|
2012
|
|
|
behar
Jainkoaren eta nire artean. Ez dut inor behar.
|
2015
|
|
Duda existentzialak izaten zituen, eta sotana uztekotan ere egon zen behin baino gehiagotan. . Benetan gauza txarra izango litzateke Jainkorik ez egotea??,. Ez genuke geuk egin
|
behar
Jainkoari eskatzen diogun lana??. Horrelako galdera erretorikoak botatzen zituen, inoren probokaziorik gabe.
|
|
Oso garrantzitsua da, otoitzen bidez elkarri laguntzea baino besterik ez bada ere, areago askoz ere irabazi gehiago direnean! Eta (solasaldietatik eta giza afektuetatik, hain onak izan ez arren, haiekin atseden hartzeko eta elkarri atsegin hutsalak kontatuz gehiago gozatzeko adiskideak bilatzen direnez) ez dakit nik zergatik ez zaion utzi
|
behar
Jainkoa benetan maitatzen eta haren zerbitzuan hasten denari, pertsona batzuekin bere atsegin eta nekeak tratatzen, otoitzean dihardutenek denetik izaten baitute. Izan ere, benetakoa baldin bada Haren Maiestatearekin izan nahi duen adiskidetasuna, ez dago zertan izan harropuzkeriaren beldurrik; eta halako lehen eragina izatean, hartatik irabazle irtengo da.
|
|
Badirudi ez dela ezer sentitzen. Bazkatzen ari den astotxo bat bezala dela arima iruditzen zait, jaten ematen diotelako elikatzen da eta ia sentitu gabe jaten du; izan ere, arimak egoera honetan ez du egon
|
behar
Jainkoaren mesede handi batzuen jakirik hartu gabe, bada, ez du hain bizitza dohakabea bizi izatearen damurik eta asaldatu gabe igarotzen du, baina ez dira sumatzen arima nola dagoen jakiteko mugimenduak ezta ondorioak ere.
|
|
14 Asko murrizten zidaten barne askatasuna beldur hauek; gero jakin izan nuen ez zela hori apaltasun ona, hain egonezin handia sortzen baitzidan, eta Jaunak irakatsi zidan egia hau: ziur eta zalantzarik gabe egon nadila ez zela hura inola ere nire gauza ona, Jainkoarena baizik, eta beste pertsona batzuk goresten entzuteak minik ematen ez zidan bezala, alderantziz baizik, hau da, asko pozten eta kontsolatzen nintzela han Jainkoa agertzen zelako, era berean, ez nuela minik hartu
|
behar
Jainkoa nire egintzetan agertzeaz ere.
|
|
Haiek behintzat errugabe gertatuko dira, beharbada, baina ez priorea; haiek, inork esan baino ez, egin egiten dutelako; basamortuko santuei buruz, egiten zituzten gauzak entzuten eta irakurtzen dituztenez gero, agintzen dieten guztia ongi dagoela iruditzen zaie, behintzat beraiek egitea ongi dagoela. Eta egon bitez jakinean agindupekoak ere, inork agindu gabe egitea bekatu astuna litzatekeena, ez dutela egin behar beste batek aginduta ere, meza edota Elizaren barauak uztea edo honelako gauzak izan ezik, kasu horietan prioreak izan dezakeelako motiborik; baina putzura burua botatzea eta horrelako gauzak, gaizki eginak dira; inork ez duelako pentsatu
|
behar
Jainkoak miraririk egingo duenik, santuekin egiten zuenez: bestela ere bada nahikoa gauzarik obedientzia ongi lantzeko.
|
|
Naturaz gaindiko zera iruditzen zait. Hala ere, ez diogu eskatu
|
behar
Jainkoari miraririk, eta beharrezkoa da berorren aitatasunak kontuan izatea ez dela burdinazkoa, buru asko daudela galduak Jesusen Lagundian lan gogorrari ekiteagatik; Jainkoari zerbitzu egiteko sartzen diren arima horien galtzea dela-eta dioenagatik egunak daramatzat negarrez. Haiei on handia egingo diena aitor entzule onak ematea da; eta moja oinutsak doazen monasterioetan berorren aitatasunak horren erremedioa bilatzen ez badu, beldur naiz ez ote den hainbesteko fruiturik lortuko; izan ere, neke handia da kanpo aldetik estu hartzea eta barru aldetik nork lagundurik ez izatea; halakoa izan nuen nik, fraide oinutsak Gizakundeko monasteriora joan ziren arte.
|
|
Espiritu Santuaren grazia izan bedi berorrekin eta nire arimarekin. Ez da harritu
|
behar
Jainkoaren maitasunagatik egiten den ezergatik; izan ere, frai Domingorenak hain ahalmen handia izanik, hark ontzat duena nik ere ontzat dut, eta hark nahi duena, nik ere nahi dut; eta ez dakit zertan geldituko den xarmatze hau.
|
2016
|
|
69 Ez da konfunditu
|
behar
Jainkoan sinestea eta Jainkoaren existentzia logikoki postulatzea (a la Kant) edo razionalki baiestea (a la Descartes, esaterako, edo Aristoteles, etab., etab.). Jainkoaren existentzia razionalki baieztatu filosofo eta zientzialari askok egin du; inoiz egon diren buruargienek, Darwinen esanean(" the highest intellects that have ever existed"). face". Ik. The Expression of the Emotions in Man and Animals.
|
|
Bestean berriz haziendaren azal hezurrak batzen ditu, eta gantza mintz dotore batez bildu. Zeusek itxurari erreparatu eta azal dotoreko zorroa hautatzen du, eta horregatik geroztik greziarrek azal hezurrak baino ez dizkiete eskaini
|
behar
jainkoei eta haragi mamiak beraientzat gorde ditzakete. Zalantzarik gabe, modu batean ala bestean sakrifikatzea tentsio eta liskar sorburu izan bide da indoeuroparren eta haien aurreko nekazarien artean.
|
2017
|
|
Jainkoak zigortuko zaitu, bizkarrezurra okertuko zaizu... eta pentsatzen dut kontua dela lehenengo beldurrak sortzen dizkigutela, eta gero, eurek sortutako beldurren irtenbide gisa, zerua eskaintzen digutela. Esan nahi dut Josafateko zelaia dagoela sinesten ez duenak ez duela
|
behar
Jainkoaren salbaziorik, eta salbaziorik behar ez duenak ez duela zertan hura lortzeko meriturik egin.
|
|
De nullo desperandum est, quamdiu patientia Dei ad poenitentiam adducit, nec de hac vita rapit impium. Ez da inortaz ere etsi behar, ez da inor ere galdutzat eduki
|
behar
Jainkoaren pazientziak penitentzia egitera itxaroten dioeno, mundu honetan uzten dueno.
|
2020
|
|
Hala zioen 2001ean: " Nik hilezkortasuna ez dut
|
behar
Jainkoarengan sinesteko eta Jainkoarekiko harreman horretan jarduteko"; bestelakoa da desira," nik nahiko nuke hilezkortasuna izatea, batez ere maite izan ditudan pertsonak eta heriotzak urratuko dizkigunak kontuan hartuz, pertsona horiekin harremanak nonbait berriro birlotzeko".
|