2001
|
|
Ez da ahaztu
|
behar
ikastetxeek ere izaten dituztela zikloak eta garai hobeak eta okerragoak.
|
|
Ikastetxeak mediku zerbitzua eskaintzea ez da elementu erabakigarria izan
|
behar
ikastetxea aukeratzerakoan.
|
2003
|
|
Zenbait toki ikusi ondoren, Aita Klaretarren Larraona Ikastetxe Nagusia aukeratu zen. Baina, ez zioten berehala erantzun eskakizunari, Ikastetxeko nagusiak hainbat ohar egin baitzituen UEUren garapenaren inguruan; besteak beste, UEUren jarduerak ez zuen kaltetu
|
behar
Ikastetxearen eta Nafarroako Unibertsitatearen arteko harremanak «Por lo tanto, deberán evitarse manifestaciones, actividades o escritos públicos que impliquen, en sentido negativo, a la Universidad de Navarra». Horretaz gain, Ikastetxea ez zela hotela gogorarazi zuten, eta bertako ohiturak errespetatzeko eskatu, baita bere independentzia erakunde moduan ere45.Beste alde batetik, Nafarroako Unibertsitateko zuzendaritzak UEUren berri zehatza eskatu zuen, iritzi propioa osatu ahal izateko.
|
2005
|
|
IHPren zeregina ez dugu nahastu
|
behar
Ikastetxearen Urteko Plangintzarekinedo programazioarekin. Hirurek, zeregin bana dute.
|
|
Ikastetxeak udalarekin, Hezkuntza Administrazioarekin, enpresekin, kultur elkarteekineta abarrekin dituen harremanak ordenatu behar dira. Ez dugu ahaztu
|
behar
ikastetxea dela gizartean formazio zereginetan diharduen erakundea, eta, beste erakundeekin koordinatu behar dituela bere lan prozedurak, jarduerak eta helburuak.
|
2009
|
|
Psikologoak falta dira Psikologoen Elkargo Ofizialen Kontseilu Nagusiak bere eginkizunak egoki betetzeko egindako txosten baten arabera, psikologo bakoitzeko ikasle kopuruak ez luke inolaz ere 400/ 500 baino handiagoa izan behar. Zehaztu du esleipen horretan ez liratekeela alde batera utzi
|
behar
ikastetxean eskolatuta dauden ikasleak, zein ingurune soziokulturaletan dauden, garatutako programak eta ikastetxean jarduteko garrantzitsuak diren beste ezaugarri batzuk. Hala ere, azterlanak azpimarratzen du egungo ratioak zehaztutako kopurua gainditzen duela, bereziki haur eta lehen mailetan.
|
2011
|
|
Irakasleen eta ikastetxeen ardura da hori eragoztea: ez lukete onartu
|
behar
ikastetxetik kanpoko materialak erabiltzerik.
|
2019
|
|
Gainera, hurbileko elikagaien kontsumoa bultzatzen dute, hau da, bertako nekazariek ekoitzitakoa. Elikagai horiek ez dute erabili
|
behar
ikastetxeetara iristeko garraioa, eta horrela CO2 emisioak murrizten laguntzen dute. Euskal Eskola Publikoko Gurasoen Konfederazioak egindako azterlan baten arabera, eskualdeko eskola guztiak ekoizpen ekologikoaren eta hurbiltasunaren eredura aldatuko balira, 40.000 autok Bilbao Tokio ibilbidea egitea lortuko litzateke.»Sukaldaritzako familia eta taldeekin ados dauden elikagai biologikoak eta tokikoak hautatzea da kontua, menuen prezioa aldatu gabe», adierazi du Luis Gonzálezek, Fuhem ikastetxeetako jantoki ekologikoen koordinatzaileak.
|
2022
|
|
Esan du" beste irtenbide batzuk" badaudela" Hezkuntza Sailak apustu indartsu bat egiten badu benetan. Ez du soilik begiratu
|
behar
ikastetxe bat libre dagoela; kokapen hori egokia den ere aztertu behar du".
|