Emaitzak: 6
2006 | ||
Beste muturrean, zazpi herrialdetan, Latinoamerikan, neurri handi batean, %15eko gehienezko atalasea gainditzen zuten zesareek, biztanleen %40k gutxienez. Kalkuluen arabera, edozein herritan, haurdun dauden emakume guztien %1ek, gutxienez, ebakuntza kirurgikoa | behar dute beren bizitzak salbatzeko. Ikertzaileek %1era igo zuten zesarearen tasa gaur egun %1 baino gutxiago erabiltzen duen herrialde bakoitzean, eta ikusi zuten 80.000 jaiotzek betetzen zituztela zesarea behar zen eta eragiketa ez zela egiten. | |
2007 | ||
Argi dezagun, ezer baino lehen, seme-alabek alde egitearen ondorioz gurasoek estreinatu berri duten independentzia ez datzala askatasun-espazio edo-uneak erdiestean, norberaren barne-askatasuna konkistatzean baizik, bere poeman Kahlil Gibran-ek dioen Zure seme-alabak ez dituzu seme-alaba dioenak egia dela ezagutzeko, nozitzeko: haiek ere izan | behar dute beren bizitza, gurasoek berea duten hein berean. | |
2011 | ||
“Azken lau hilabeteetako okertzeak luze joko du. Errefuxiatuek berehalako laguntza | behar dute beren bizitzak salbatzeko eta datozen hilabeteetan berreraikitzen laguntzeko”, azaldu du Oxfam erakundeak Costa de Marfilentzat duen Jorge Jimeno bozeramaileak. Lagundu nahi duten pertsonen finantziazioa lortzeko, GKEak banku-kontu hauek ditu: | |
2014 | ||
Nazio Batuen programa horri esker, ikastetxeak iraunkorragoak bihurtzen dira eta ingurumen-heziketa irakasten zaie parte-hartzaileen artean. 2 Adibidearekin heztea Haurrek ulertu | behar dute beren bizitza ingurumenaren mende dagoela Haurrek imitazioz ikasten dute, batez ere, beren inguruko pertsonei erreferentzia eginez. Horregatik, ingurumen-hezkuntza geure kabuz hasten da. | |
Haurrak gauza positibo gisa barneratuko du, eta hobeto grabatuko du etorkizunerako. Haurrek ulertu | behar dute beren bizitza ingurumenaren mende dagoela eta, zaintzen ez bada, ezingo dutela arnasarik hartu, ura edan, jan, jantzi, etab. Horrez gain, haurrari azaldu behar zaio zergatik. Eskuak garbitzean ura alferrik gastatu ez eta xaboi-kantitate nahikoa erabili behar ez dela erakusten badiogu, esan behar zaio ura baliabide urria dela, eta horren mende dagoela. | |
2017 | ||
“Desgaitasun intelektuala dutenek lan munduan sartu | behar dute beren bizitza proiektua osorik garatzeko –dio Pablo Sotés Ruiz irakasleak, zeina ikastaroaren irakaskuntza zuzendaria baita, eta Bilakaeraren eta Hezkuntzaren Psikologiako irakasle titularra NUPeko Psikologia eta Pedagogia Sailean– Laneratze osoa eta betegarria erdiesteko, aurretik prestakuntza egokia edukitzea komeni da, ondoren ere badirauena, beharren arabera, pertsona jada lanean a... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 6 (0,04) |
Lehen forma
behar dute | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
behar izan berak | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan berak bizitza | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |