Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 16

2007
‎Aurreneko puntua izaeraren eraginari eskainiko diot. Hau da, erakundearen izaerakbaldintzatu behar du erakunde horren jarduera?
2008
‎Erakundeek, edonola ere, kontzeptu bakoitzagatik zein diru-kopuru kobratuko duen nahita ez adierazi behar du erakundeak maileguaren eskrituran.
2009
‎Mugaeguneratutako eta eska daitezkeen gordailuak ez ordaintzea eta inbertitzaileekiko betebeharrak ez betetzea. Hori gertatu ondoren, Espainiako Bankuak adierazi behar du erakundearen finantza-egoera dela eta, ezinezkoa dela lehenbailehen itzultzea. Orduan gauzatu zen 100.000 euroko babes-ekintza.
2010
‎Erabiltzaileak tentuz begiratu behar du erakunde jakinen mende dauden guneetan, joera izaten baitute beren produktuak jartzeko onenen lekuan, eta ez dituzte aintzat hartzen merkatuan egon litezkeen eskaintza hobeak.
‎Bere esanetan, Batasunak [harremana] hautsi egin behar du erakunde terroristarekin, joko demokratikoan sartu nahi badu.
‎Beranduegi iristeko eta gertaeren ondoren bakarrik laguntzeko sentimendua geratu zitzaidan. Nola jokatu behar du erakunde batek haurrak babesteko gatazka-egoeretan. Askoz lehenago prestatu behar da, haurrek dituzten arriskuei buruz hausnartu, eta agintariekin harremanetan jarri, konpromisoak lortzeko eta gatazkarik izanez gero jokabide-kodeak adosteko.
2011
‎Azken buruan, kexa Espainiako Bankuaren Erreklamazio Zerbitzuan kudeatu behar da. Erreklamazio hau aurkeztu aurretik, Bezeroarentzako Arreta Zerbitzuaren edo Bezeroaren Defendatzailearen bidez konpontzeko aukera izan behar du erakundeak. Erreklamaziogileak frogatzen badu erreklamazioa ukatu zaiola, ezetsi egin dela edo bi hilabete igaro direla aurkeztu zenetik ebazpenik eman gabe, erreklamazioa Espainiako Bankuan aurkez daiteke.
2012
‎Eragiketa edo finantza-produktua ongi ulertzeko informazio zehatz eta beharrezkoa eman behar du erakundeak.
‎Erakunde honen erabakiak ez dira lotesleak, erakundeari egiten zaizkion eta hark bete ditzakeen gomendioak baizik. Bi figura horiek beren araudia dute, beren eskumen eta ezaugarri nagusiak biltzen dituena, eta bezeroaren eskura egon behar du erakundearen sukurtsal guztietan. Era berean, bankuaren edozein bulegotan aurkez daiteke erreklamazio-idazkia, betiere Bezeroaren Arretarako Zerbitzura edo Sailera bideratuta badago.
2014
‎Ledingham-ek eta Bruning-ek ere (2000) diote, langileekin izan beharreko harremanak asegarriak izateko, era simetrikoan kudeatutako harremanak izan behar dutela. Bi autore horien esanetan, komunikazioak izan behar du erakundeak erabili beharreko tresna barneko kolektiboarekin harreman produktiboak hasi, garatu eta osatzeko. OPR indikatzaileen arabera garbi geratu da kolektiboaren eta erakundearen artean leialtasuna eta konfiantza sortzen duten elementuak direla, esaterako, irekitasuna, parte-hartzea, inbertsioak eta konpromisoak sortzen duten inpaktua.
‎Konfiantzak elkarrenganakoa izan behar du eta irekitzen den erakundeak hori frogatu behar du, nolabaiteko fede antzeko bat duela kolektiboarekin. Publikoaren edo kolektiboaren gaitasunean fedea eta sinesmena izan behar du erakundeak. Horrela jokatuz gero, erakundeak lortzen du eskaini duen konfiantza bueltan jasotzea.
2015
‎Unibertsitatearen zentzua eta egitekoa testuinguru eta garai jakin bateko erritmoarekin lotuta soilikuler daitekeenez, unibertsitateak jendarteko garaiko dinamika sozial eta kulturaletara egokitu beharradauka ezinbestean. Azken urteotan bereziki mundua azkartasunez eraldatzen ari denez, unibertsitatekocurriculum orokorrak etengabeko eraldaketa horretan murgilduta dagoen eta ezjakintasunak agintzenduen XXI. mendeko gizartearen behar eta eskarietara egokitu behar du erakunde bezala garatu ahalizateko. Unibertsitatearen egiteko nagusia beraz, bere esparruan gertatzen denarekiko kontzientziaduten eta sentikorrak diren, etengabeko aldaketetara egokitzeko gaitasuna duten eta arazo berriei erasortzaile eta kritikoan erantzuteko pertsonak trebatzea eta formatzea da (Martinez et al., 2002).
2016
‎Noraino interbenitu behar du erakundeak eta nola bizitza informal hartan. Ezin da dena formalizatu eta curriculum ofizialaren argitara eta kontrolpera ekarri. zakegu.
‎Jakina, horrek denak arazo eta zalantza asko ekartzen dizkigu. Noraino interbenitu behar du erakundeak eta nola bizitza informal hartan. Ezin da dena formalizatu eta curriculum ofizialaren argitara eta kontrolpera ekarri.Ezin da hondar hori formalizatu, hori egin ahala beste nonbaitetik sortuko lirateke harreman ez-formalizatuak eta curriculum ezkutuak.
2017
‎«Eraldaketa digitalak teknologia eskatzen du, baina teknologia bakarrik ez da aski. Kultura aldaketa batek etorri behar du erakundeen eta pertsonen aldetik; gauzak beste era batera egin behar dira, merkatuaren beste ikuspegi bat izan».Lehentasuna, sarbideaPrestakuntzaren gaia «osagarri analogikoen» artean sailkatu du Munduko Bankuak, aurrez aipatutako txostenean. Haren arabera, teknologia digitaletarako sarbidea herritar guztiei bermatuta ere, horrekin bakarrik ez da ezer konponduko; iraultza digitalari ahalik eta etekin handiena ateratzeko, «osagarri analogikoez» arduratu behar dute herrialdeek; haren ustez, enpresen arteko lehia bermatzeko araudiak indartu behar dituzte, langileen prestakuntza ekonomia berriaren beharretara egokitu, eta erakundeek arduraz jokatzen dutela bermatu.Baina lehentasuna lehen urrats horrek du, asko falta baita munduko bazter guztietan eta munduko biztanle guztiek Internet lasterrerako sarbidea bermatuta edukitzeko.
2023
‎Etxebesteren arabera, Emakundek esan du izen bereko bi agiri jaso dituela, eta «behin betikoa» zein den jakin nahi duela. Plana aztertu eta horren gaineko txostena eman behar du erakundeak, eta horregatik egin du galdera.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia