2005
|
|
Azken prezioan beti sartuko dira ur, elektrizitate, erregai eta zerbitzu komunen hornidurak. Prezio hori okupatzen den unean ordaindu
|
behar du
bezeroak, besterik hitzartu ezean. Normalean, kontratatutako aldiko eguneko arratsaldeko bostetan hasi eta hurrengo eguneko eguerdiko hamabietan amaitzen da ostatua.
|
2006
|
|
Bidaia ezeztatzeko gastuez konpainia erantzule egin dadin, halabeharrezko motiboek bidaiatzea galarazi diotela frogatu
|
behar du
bezeroak.
|
2008
|
|
Nola egin aldaketa: Aldaketa gauzatzeko, erakunde berrira joan
|
behar du
bezeroak, eta inprimaki bat bete (gure datuak eskatuko dizkigute, eta orain arte zein kudeatzailerekin aritu garen eta zein plan daukagun ere jakinarazi beharko diegu).
|
2009
|
|
Kutxan gorde aurretik, gauza guztien balio-adierazpena egin
|
behar du
bezeroak, eta dokumentu horri onespena eman behar diote hotelak eta bezeroak, eta sinatu ere egin behar dute.
|
|
Bidaia eguna iritsi eta agertzen ez bada, eta aurrez jakinarazi ez badu, bidaia osoa ordaindu
|
behar du
bezeroak.
|
2010
|
|
ageriko kontu batean 1.000 euro mantentzeagatik, banku batek euro bateko urteko interesa eman dezake (%0, 1), eta 42 euro urtean irekita edukitzeagatik. Bezeroak erreakziona dezake eta erreakzionatu
|
behar du
Bezeroak tarifa-igoeraren aurrean erantzun dezake eta erantzun egin behar du. Orain, erabiltzaile askorentzat errazagoa da bankuz aldatzea, eperako gordailuetan diru gutxiago dutelako lotuta eta ageriko kontuetan gehiago, likidezia absolutuarekin eta dirua erreskatatzeko epe jakinik eskatzen ez dutelako.
|
|
Integrazio prozesu bat aitzakia bat izan daiteke tarifen igoera adosteko, gaur egungo zailtasun ekonomikoen aurrean erakunde askok aplikatzen duten estrategia. Nolanahi ere, komisio-aldaketaren berri aldez aurretik emateko eskatu
|
behar du
bezeroak. Azken urtean, batez ere, oinarrizko banku-zerbitzuei aplikatutako komisioak igo dira (kontu korronteen mantentzea, transferentziak, txekeak jaulkitzea, txartelen urteko kuotak eta kutxazainetan eskudirua ateratzea, besteak beste).
|
|
Salbuespena gerta liteke, baldin eta erakundeak frogatzen badu ezinbesteko kasua dela (suteak, gerrak, lurrikarak), baina, bere gain hartutako betebeharraren ezaugarriengatik, baliteke epaileak erabakitzea lapurreta ez dela erantzukizunetik salbuestea. Utzitako objektuen balioa egiaztatu
|
behar du
bezeroak, askotan, proba zehatzik egin beharrik gabe. Jurisprudentziak, hainbat eskaera ebaztearen bidez, horrelako arazoetarako irtenbide-multzo bat eraiki du.
|
2011
|
|
Kontratua berrikustea komeni da, penalizaziorik gabeko kuotak geroratzeko aukera barne hartzen duen egiaztatzeko. Informazio horrekin, dirua eman dion erakundera joan
|
behar du
bezeroak, eta haren egoera azaldu. Komeni da arazoa planteatzea, zer baliabide nahiko lituzkeen adieraztea eta, batez ere, entitateak bere konponbideak eskaintzen uztea.
|
2012
|
|
Gure azterketak adierazi duenez antzera itxaron
|
behar du
bezeroak baterako zein besterako deitzen duenetik telefonoa hartzen dioten arte (kontsultetan, 32 segundu eta erreklamazioetan 23, batez-beste).
|
|
Bankuak edo kutxak prozedura bat eduki
|
behar du
bezeroen erreklamazio, kexa eta galderei erantzuteko, hark, uneren batean, desadostasuna agertu nahi balio ere eragiketaren baten inguruan edo beste zernahi zalantza argitu nahi balu.
|
2021
|
|
Era berean, garrantzitsua da jakitea “edozein aldaketa gutxienez bi hilabete lehenago jakinaraziz” jakinarazi behar dela. Bankuak ziurtatu
|
behar du
bezeroak baldintza horiek onartzen dituela. Espainiako Bankuaren bezeroaren atarian azaltzen dutenez, zure kontu korronteari dagozkion zerbitzuak badira, “komisio bakoitzaren xehetasunak banan-banan eskaini behar dituzu, eta informazio hori kontua irekitzean sinatzen duzun kontratuan sartu”.
|