Emaitzak: 7
2008 | ||
Mugarik Gabeko Medikuen (MSF) iritziz, desnutrizio akutuak eragindako txikientzako tratamendu eraginkorra dira elikagai terapeutikoak. Elikagai horiek bi urtetik beherako haurrek gaixorik ez erortzeko | behar dituzten funtsezko elikagaiak dituzte. Sendatze-tasak %90 baino handiagoak dira, baina MSFk salatu du: | |
2010 | ||
Bartzelonako Unibertsitate Autonomoko (UAB) Pedagogia Aplikatua Saileko Hezkuntza Teknologiako irakasle titularra da Pere Marquès. Gure herrialdeko aditu handienetako bat da ikasgelan aplikatzen diren teknologia berrietan, eta hezkuntza-programa guztiek izan | behar dituzten funtsezko bost ezaugarri hauek zehazten ditu: helburu didaktiko batekin eginak izatea, ordenagailua euskarri gisa erabiltzea, interaktiboak izatea —ikasleen lan-erritmoari berehala egokitzea eta egokitzea—, Irakasleek eta gurasoek aldez aurretik gainbegiratu behar dute haurrek eta gazteek erabiliko duten materiala. | |
2011 | ||
Bilatu eta interpretatu. Ikasle guztiek ikasi | behar dituzten funtsezko bi urratsak dira, hiztegiari ahalik eta etekin handiena ateratzeko. Tresna didaktiko horrek balio handia du ikaskuntzarako, ez bakarrik hizkuntzaren arloan, baita ezagutzaren beste esparru batzuetan ere. | |
2012 | ||
> > Proposatutako jarduerak 12?? Azaldu osasun-programek bildu | behar dituzten funtsezko elementuak. | |
Horregatik, emaginak erabakiak hartzeko prozesuaren atal bakoitzean sartzen dira emakumeak eta haien familiak, eta haurdunaldi osasuntsua eta, gainera, erditze naturala lortzeko zainketa-plana garatzen dute. Lehen mailako amei aholkuak ematen dizkie UIZk emaginek emakumearen eta ugaltze-adineko haien familien osasuna sustatzeko duten zeregin berezia definitzen du, eta osasuneko profesional horiek izan | behar dituzten funtsezko eskumenak ematen ditu. Haurdunaldia emaginera joan daiteke, zalantzak argitzeko. | |
2014 | ||
...tako nutrizio gabeziak ere konpentsatuko diren.Ongarria lanabes espezifikoekin egindako ildo nahiz zuloetan jartzen da; bestela, ildokako edo tantakako ureztatze sisteman jartzen da ongarria.Ongarritzeko modu honek baditu bere abantailak, sustraiak ondo aireztatutako lurzoru bolumen batean erraz barneratzen eta hazten baitira eta, ondorioz, oso modu eraginkorrean jarduten baitute.Landareek hazteko | behar dituzten funtsezko elementuek eskuragarri egon behar dute landareek behar dituztenean.Hori hala ez bada, landareek beren gabezien ondorioak agertzen dituzte, hau da, anomalia begetatiboak: klorosia eta deformazioa nahiz nekrosia zurtoin, hosto eta fruituetan. | |
2017 | ||
Eta animalia-jatorriko gantz gisa dator, baina baita energia ugariko hazi batzuen barruan ere. «Txakurrentzako elikadura-koipeak | behar dituzten funtsezko gantz-azidoak ematen dizkie, baina gorputzak ezin du sintetizatu», aitortzen du albaitariak John E. Bauer Texasko Unibertsitateko (AEB)). Zergatik dira garrantzitsuak gantz-azido horiek? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
behar izan | 7 (0,05) |
Lehen forma
behar dituzten | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
behar izan funtsezko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
behar izan funtsezko elementu | 2 (0,01) |
behar izan funtsezko bi | 1 (0,01) |
behar izan funtsezko bost | 1 (0,01) |
behar izan funtsezko elikagai | 1 (0,01) |
behar izan funtsezko eskuma | 1 (0,01) |
behar izan funtsezko gantz-azido | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |