Emaitzak: 6
2007 | ||
Norbanakoek eragin argia dute gugan, talde | bati buruz dugun iritzia sortzeko unean. Eta kontrara, taldeak berak ere ezaugarritu egiten du kideetariko bakoitza. | |
“Gomendatuko zenidake Mangako hotel edo apartahotelik haurrak doan onartzeko eta jarduerak eta igerilekuak izateko? ” Horrelako ehunka mezuk foroak eta aldizkariak antolatzen dituzte. Seme-alabekin opor-egun batzuk igaro nahi dituzten familietakoak dira, eta bidaia-agentzietako batekin kontsultatu edo Interneteko orrialdeetan arakatu ondoren, nahiago dute beste guraso batzuek opor-leku jakin | bati buruz duten iritzia jakin. Familia-turismoaren alde egiten duten hotelek beherapenak egiten dizkiete hirugarren eta laugarren helduei Haurrekin bidaiatzen denean, ez da komeni inprobisatzea; merezi du kontu handiz ibiltzea, gai batzuetan ezin baita arriskatu. | |
2008 | ||
gurasoak izan daitezke seme-alabak hobekien ezagutzen dituztenak, baina argi dago irakasleak familia-ingurunean agertzen ez diren eta gurasoei informazio osagarri oso baliotsua ematen dieten ikasleen jarrerak eta ezaugarriak ezagut ditzakeela. Bestalde, kontuan hartu behar da irakasleak ikasle batekin ez ezik adin bereko talde zabal batekin ere jarduten duela, eta, beraz, erraz baloratu behar da arazo edo jarrera | bati buruz duen iritzia eta eman behar zaion garrantzia. Helburuak ezartzea: | |
2014 | ||
...zen digutenean, gure iritzia adieraz diezaiekegu; hain hurbilekoak ez diren irakurleekin ere parteka dezakegu, liburutegiko irakurle-taldean; idazlea bisitan etortzen bazaigu edo liburu-azokaren batean ikusten badugu, hari ere jakinaraz diezaiokegu zer eragin izan duen haren lanak gugan; hor ditugu aldizkari eta egunkariak ere, gure kritikak bidaltzeko; liburu-dendariari eman diezaiokegu liburu | bati buruz dugun iritzia, hark beste bezero batzuei gomendatzeko edo ez gomendatzeko; liburu | |
Aurreiritzia pertsona edo talde batek, beste pertsona edo talde | bati buruz duen iritzi mota bat da. Askotan, gertaera bati buruzko inongo informazio garbirik eta zuzenik gabe adierazten da; eta zurrumurru edo estereotipoetan oinarritzen da. | |
2023 | ||
Gainera, adingabeek “dieta osasungarria” zer den aztertu beharko litzateke. f534 Influencer-en sinesgarritasuna Azterlanaren arabera, edukien sortzaileek marka | bati buruz duten iritzia lagungarria da gazteen% 46k markaren alde egiteko. Baina, bitxia bada ere, inkestatutakoen %36, 9k bakarrik hautematen ditu babestutako mezuak sinesgarritzat; %27, 3k bakarrik uste du etikoak direla; eta %34, 1ek, laginaren herenak, baino ez dio konfiantza sortzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
bati buruz | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat ukan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ukan iritzi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |