Emaitzak: 7
2008 | ||
Zentzu berdinean Mohan eta Stokke autoreek (2000) enpoderamendu kontzeptuaren bi erabilera mota aurkezten dituzte. Egungo ikuspegi neoliberal batetik, goitik beherako estrategia | batez hitz egin daiteke, instituzioak eraginkorragoak izan daitezen aurrez definituta dauden jende talde konkretuak garapen prozesuan barneratzen direlarik. Ildo horretatik, enpoderamendua buruaskiagoa izatean datza, estatuaren zerbitzuen beharra murrizteari begira, estatuaren esku hartzearen murrizketa estrategia bati jarraiki. | |
2010 | ||
Antropologiaren diziplinak ibilbide analitiko ugariak ibili izan ditu Malinowski k() gerturatze enpirikoan «bertako»aren ikuspuntua atxikitzea proposatu zuenetik eta aldagai kognitiboak eta afektiboak biak sakonduz «zentzu egitura» | batez hitz egitea ahalbidetu zuenetik. Zentzu egitura horren abiapuntutik. Geertz ek darabilen analisi sinbolikoaren ikuspuntuan? | |
2011 | ||
Baina, tokiko sistema instituzionalaren egituraketa egoki batek (aktore ororen arteko harremana oinarritzat hartzen duena) aldaketa prozesurako abantaila ekartzen du. Azkenean, prozesu sozial | batez hitz egiten ari garen neurrian, gizarteko zati diren aktoreen beharra eta nahia izango da aldaketarako arrazoia. | |
2012 | ||
Hala eta guztiz ere, berriz ere, ez dago gizaki unitario | batez hitz egiterik, egungo gizaki sadomasokista antzezle hutsa baita, makina bat aurpegi izan baititzake, zeinetan bi aurpegi (psikismo) ezberdin eta antagoniko bereiz eta nabarmendu daitezkeen. | |
2019 | ||
Gauzak horrela, gure aburuz, Laboak kanta tradizionalak berreskuratzeko egin zuen lanean ezin da tradizio huts | batez hitz egin, baizik eta garaiko begiradatik berrasmatutako tradizioaz. Aurtenetxek (2011: | |
400) bat egingo luke ideia honekin, zeren eta tradizioan oinarritu arren Laboak lan berritua egin zuela baieztatzen baitu. Era berean, Laboaren lan esperimentalaz aritzerakoan ere, tradizioari lotutako musikatze | batez hitz egin genuke. Beraz, Laboaren obra bere osotasunean hartzen badugu, hiru ardatz musikalak bakarra bailiran aurkezten direla baiezta dezakegu; tradizioa, garaiko joerak eta esperimentazioa maisuki harilkatuz. | |
2020 | ||
Argi ikusten da ikerketa hau bete betean kabitzen dela metodologia kualitatiboaren barnean; baina are zehatzago, kasu azterketa erabili da helburuak lortzeko bidean. Kasu azterketaz hitz egiterakoan, osotasuna kontuan hartzen duen eta sakonki ezagutzea xede duen ikerketa mota | batez hitz egiten ari gara Bujan en (2001) esanetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 7 (0,05) |
Lehen forma
batez | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat hitz | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat hitz egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |