Emaitzak: 3
2010 | ||
Atzerriko hizkuntzak erabiltzea eta | batez ere ingelesez gaitasun komunikatiboa sendotzea tresna garrantzitsua bihurtzen ari da gaur egun. Unibertsitate mailan, Goi Mailako Hezkuntzaren Europako Esparruan bereziki beharrezkoa da. Unibertsitate eta gizarte elebiduna izateak ez du oztoporik izan behar elebitasunetik eleaniztasunera iristeko. | |
2022 | ||
1) Bigarren hezkuntzaren ondorengo ikasketetan (cegep eta/ edo unibertsitatea) ingelesez egiteak nagusiki ingelesez lan egitera eraman ohi du[...] 2) Anglofonoek | batez ere ingelesez lan egiten dute. [3) Bigarren hezkuntzaren ondoren frantsesez ikasten dutenek ingelesa menderatzen jarraitzen dute. | |
2023 | ||
Hizkuntza txantxetarako ere erabiltzen da, eta hizkuntza menderatzen ez dutenek ez ulertzeko. Batzuetan, hiztunek Nenqayni ch’ih eta ingelesa nahasten dituzte; | batez ere ingelesa erabiltzen dute zenbaki altuak edo kontzeptu" berriak" aipatzeko edo haserrea eta frustrazioa azaltzeko. Nenqayni ch’ih etxean eta familia arloan erabiltzen da, baita komunitateko espazio publikoetan, ekitaldietan eta bileretan ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 3 (0,02) |
Lehen forma
batez | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat ere | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ere ingeles | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |