Emaitzak: 5
2002 | ||
Ni neu ez nator bat ez produkzioa ezta argitaletxeen politika merkatuari begira soilik (edo bereziki) antolatzearekin, baina badakit zer nolako buruhausteak izaten dituzten urtero irakasleek, | batez ere ikasturtea hasiberria den garai honetan, ikasleei irakurraraziko dizkieten liburuak aukeratzeko unean. Gustukoak izan behar dituzte, kalitatezkoak, gaurkotasunaren erakusgarri eta, ahalik, idazle errekonozituenen lanak jaso. | |
2007 | ||
Hala, duela hamar urte, ikasturtean, gure herrialdean unibertsitatez kanpoko irakaskuntzetan matrikulatutako atzerritarrak ikasle guztien %0, 7 baino ez ziren; gaur egun, Espainiako ikasgeletan dauden 608.040 ikasle atzerritarrak ikasleen %8, 4 dira. Igoera hori | batez ere ikasturtetik aurrera gertatu da, eta urte horretatik aurrera 100.000 ikasle inguru sartu dira. Baina ikasleen kopurua ez da denboraren poderioz aldatu den datu bakarra, ikasle horien jatorria ere nabarmen aldatu da. | |
2012 | ||
6 Arropa, oinetako eta osagarrien gastuak moderatzea Saltoki handietan arropa erosi eta merkealdiak, deskontuak eta eskaintzak aprobetxatu daitezke behar dena eskuratzeko. Haurren arropa, uniformeak, kirol jantziak, liburuak edo eskolako materiala beste guraso batzuekin trukatzeak aurrezki handia ekar dezake, | batez ere ikasturtea irailean hasten denean. Dirua lortzeko, jada erabiltzen ez diren objektuak eta arropa bigarren eskuko dendetan sal daitezke. | |
2020 | ||
" Metodologia oso ondo dago, baina boluntarioen beharrak baldintza dezake, uneren batean". Paco Viecok ere bizi izan zuen eraldaketa, eta azaldu du proiektuaren eragina antzeman daitekeela, | batez ere ikasturtez ikasturte barneratu dutenengan. " Proiektuan hasieratik dauden ikasleei nabaritzen zaie, badakitelako zer egin behar duten; ikasgela batzuetan sartzea gozamena da, denek parte hartzen dutelako". | |
2021 | ||
Alde batetik, Eus Ele taldekoek euskalkian aritzeko joera dute, ez dira eroso sentitzen euskara batuan eta gainerako gelakideekin elkar ulertu ahal izateko diote gaztelaniara jo behar izaten dutela maiz. Ikasle horiek egokitze estrategiara jotzen dute, | batez ere ikasturte hasieran, oraindik ikasleen arteko konfiantza maila txikia denean, eta badakigu egokitze estrategia oztopo nagusietariko bat dela hizkuntza gutxituen erabileran (Casesnoves Ferrer eta Mas, 2017). Ele Pa taldekoak ere kontziente dira batzuek zailtasuna dutela euskalkiak ulertzeko eta, batez ere, Gasteizko ikasleak aipatu dituzte. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 5 (0,03) |
Lehen forma
batez | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat ere | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ere ikasturte | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |