Emaitzak: 6
2011 | ||
Gainera, bi urtez behin egiten den ekimena izanik, kosta egiten da iraunkortasuna mantetzea, beti zerotik hastea bezala da. Hala ere badago beti talde iraunkor bat, | batez ere ikastetxeetako ordezkariekin osatua. Batzordeetara etortzea garrantzitsua da, bertan erabakitzen baita guztia, bileretara helarazten baita informazio orokorra. | |
2012 | ||
Bigarrena askozkorapilatsuagoa da, ordea. Labur esanda, alde batetik, saihestu gura da zenbaiteskola( | batez ere ikastetxe publikoak) etorkinen ghetto bihurtzea eta, beraz, kopuruegokien kudeaketarako ikasleen banaketa arrazional eta planifikatuari ekitea; eta, bestetik, ikasle etorkinen nahiak (bertako ikasleen gurasoekin egiten den bezalaxe) errespetatzea eta ikaslea bere ingurune hurbiletik ez desplazatzea bilatzen da ikasleetorkinen kuotei uko egiten zaienean. | |
2015 | ||
Zuberoako elkarteekin harreman ona daukate, oro har, bai kirol taldeekin bai gazte taldeekin. Gazteengana joateko ahalegina egiten dute, | batez ere ikastetxeetan irrati tailerrak eskainiz. | |
2018 | ||
Guraso elkarte nagusiek ere eredu hori kritikatzen dute gehien, eta salatzen dute lerro hotzak gero eta gehiago zabaltzen ari da, | batez ere ikastetxe berrietan antz handiagoa duela aurrez kozinatuta dagoen janariarekin eta ez hainbeste etxekoarekin. | |
Haren ondoan daude Nafarroako Gobernuak 2009an natur monumentu izendatutako bost haritzak. Irañetako Udalak betidanik nahi izan du borda erdigune duen aisialdi eskaintza ematea, | batez ere ikastetxeei eta halakoei zuzenduta. " Basoa bisitatu eta borda aterpe moduan erabiltzea" hori litzateke udalaren asmoetako bat, Berazak azaldu digunez. | |
2021 | ||
Hori horrela, egunerokoan irakurzaletasunaren lanketa hori aurrera eramateko zein motibatzeko bestelako armak edo baliabideak eskatzen ditu IE3 k, bestela, lanketa ez delako sistematikoa eta faktore askoren esku geratzen da. Gainera, horrelako ekimenak HHn eta LHn ohikoagoak diren bitartean," Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan, aldiz, irakurzaletasuna sustatzeko ekintzak ez dira batere ohikoak, eta gazteentzat antolatzen diren egitasmoak | batez ere ikastetxetik kanpoko erakundeek antolatzen dituzte" (GE3). Zentzu horretan, Berritzeguneetatik BHn proiektu interesgarriak egon badaudela ikusten dutela dio, bere aldetik, BE1 ek eta, beste batzuen artean, Mungiako eta Plentziako institutuetan egitasmo interesgarriak gauzatzen direla dio, edota Getxoko HTB mintegia ere aipatzen du, baina, ikasleen behar, interes zein gaitasunei modu egokian erantzuteko heziketa literarioan oinarritzen saiatzen diren arren, ez daudela orokortuta eransten du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
batez | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
bat ere | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat ere ikastetxe | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |