Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 65

2000
‎"... Badakizue ezen deabruak mila forma har ditzakeela, eta emakume baten iduripean ager daitekeela batean, herensuge batenean bertzean; edo katu beltzaren iduria har dezake gaur, eta bihar, berriz, txakur zuri baten gorputzean sar daiteke, hemen Urbiainen gertatu den bezala. Zeren Luthero hil zen, Jainkoak infernuratu zuen, eta orain harat eta honat dabilkigu hura, Luziferren legioekin deabru bihurturik eta jendea bereganatu nahirik.
‎Eta, baldin amorioaren kontra ez banago, zergatik egon nuke komunionearen aurka, jakinik ezen sorburu eta iturburu bera dutela eta infinitutasun egarriak iturri hartarat garamatzala, batean bide batetik: emazteki bihurturikako jainkosa baten gorputzaren bitartez; bertzean bertzetik: gizon eginikako Jain koa ren gorputz odolen bitartez...?
‎Izan ere, arestian erran dizut nola piztu zitzaidan hari uzkitik ilentiaz emaiteko gogoa, jakin nuenean ezen ziria sartu zidala; baina joan dira urteak, baretu zait odola, zabaldu zait bihotza, eta, orain ikusiko banu, uste dut ezen eskerrak ere emanen nizkiokeela. Zeren, alde batetik, jainkosa baten gorputza baitzuen, eta jainkosen lurrak behin ukitzeko egin ziren, ez gehiagotan, eta nik behin ukitu nituen lur haiek; eta zeren, bertzetik, gertaki haiek oroitzen ditudalarik, irri egiteko gogoa baitatorkit... eta irri egiten dut orduan gertatuaz, eta irri egiten diot neure buruari, ez ankerki eta krudelki, baina urrikalki eta amoroski. Eta ez al zaizu iduritzen ezen geure buruari irri egiten ikasiko bagenu eta geure burua maitatzen eta onerizten, bertzeak ere maitekiago maitatuko genituzkeela eta, halatan, gerla gutiago izanen genituzkeela, eta Inkisizionea bera ere soberan legokeela?
2001
‎Oraingo bizitzan zintzo jokatzen baduzu, hurrengoan zeure arima brahman baten gorputzean sar liteke. Horixe zorionik handiena!
‎Horixe zorionik handiena! Gaiztoa izan bazara, ordea, zure arima zakur baten gorputzera alda liteke edo landare batean txertatu ere bai.
2003
‎Arakatzen ari zirenak isilik irudikatu nituen ukenduz betetako emakumetasunaren aldare horren aurrean, edo banan banan beren esku dorpeekin zetazko arropa ukitzen, emakume ezezagun baten gorputza laztantzen denean bezala, begiak itxiz, edo ohe deseginaren erliebea errepasatuko zuen norbaitek eskuarekin, maindire nahasietan epeltasun gorderen baten bila. Beharbada armairu barrenean errenkadan jarritako zapatei erreparatuko zien besteren batek, eta horietako bat altxatuz larruaren usaina har zezakeen, berriro begiak itxiz, edo dilindan zeuden jaka elbarriei edo soinekoei begira gera zitekeen, emakume baten gauza gordeak begiratu edo ukitzeak sortzen digun erreparoa gaindituz.
‎Polita zen, benetako emakume baten antzekoa, liraina. Biluzik zegoen eta lotsa sentitu nuen, ez dakit, inoiz emakume baten gorputza ikusi gabea nintzen. Orduan amonak, emakumezkoentzat saltzen zituen prakak jarri zizkion manikiari.
‎Eta oso argala, ez bular ez ipurdirik ez zuen. 14 urteko neskatila nerabe baten gorputza zeukan Rakelek eta urre koloreko ahotsa, suabea. Hari fina.
2006
‎haurtxo baten gorputza gerra izugarriek
‎Kanadar denda hartako arnasestuak gogoratu ditu. Bertan sentitu zuen lehen aldiz gizonezko baten gorputzaren berotasuna bere sabelaren gainean. Urkiolako basoetatik barrena Beltzarekin egindako ibilaldiak etorri zaizkio gogora, eta goroldioaren usaina.
2007
‎Jada ez zara ume bat. Ez da hori ume baten gorputza. Besoak altxatu, eta bat bi egin duzu ezkerrera, bat bi eskuinera, musikaren erritmoari jarraituz.
2008
‎Hiru minutugarrenean, aintziraren bazterreko baso bakandutik gizonezko sendo baten gorputza sumatu du. Jantzi oso ilunak eduki behar ditu, ez baita haren silueta besterik ikusten, eta hori ere aldizka baino ez.
2009
‎Hiletarik gabeko heriotza baten modukoa izan baitzen bere andrearena. Itsasoak marinel baten gorputza eramaten duenean bezala, pentsatu zuen Mielek. Gauetik egunera, zuriz jantzitako alarguna bihurtu zen jendearen begietan.
‎Ebak ez al zuen, bada, Adan bekatuaren bidean jarri? Eta ez al zuen Platonek berak ere esan gizona, gaiztoa denean, animalia baten gorputzean berraragitzen zela, eta oso gaiztoa zenean, emakume batenean. Eta ez al zion Henri Quessenetek ere inoiz esan, halaber, batere atsegin ez zuèn Schopenhauer filosofoak esan zuela?, pentsalariak betean asmatu zuèn esaldi bakarretakoan?
‎Ebak ez al zuen, bada, Adan bekatuaren bidean jarri? Eta ez al zuen Platonek berak ere esan gizona, gaiztoa denean, animalia baten gorputzean berraragitzen zela, eta oso gaiztoa zenean, emakume batenean. Eta ez al zion Henri Quessenetek ere inoiz esan, halaber, batere atsegin ez zuèn Schopenhauer filosofoak esan zuela –" pentsalariak betean asmatu zuèn esaldi bakarretakoan" zioen–, emakumeak ile luzeko bezain ideia laburreko animaliak zirela?
2011
‎–Ez, ez, gustatu egiten zaizkit mutiko aztarna horiek gizonezko baten gorputzean, esan zezakeen barre haizea ezpainetan, ohearen gainean, narrasti baten antzera, nagikeria handiz lekuz edo posturaz aldatzen zen bitartean.
‎Frantziar soldaduek haren haragi zatiak eskegi zituzten herrialdeko bidegurutze guztietan, hainbeste gurutzunetan non gizon bakar baten gorputzak ezin baitzuen hainbeste haragi eman. Hainbeste banatu zelarik, animalien haragia zatekeela esan zuen norbaitek.
2012
‎egoaren eta denboraren ausentzia. Bi hauek dira gizakiok dugun sexu gose, grina eta sexu sen ikaragarria esplikatzen duten osagarriak, eta ez, inondik inora, Oshok azpimarratzen duenez, gizon batek emakume baten gorputzarekiko izan dezakeen irrika, edo emakume batek gizon batekiko duen lera. Sexua ez da, bere horretan, sexura doan nahia, beste zerbaiten irritsa baizik:
‎Uharteko harri batean zizelkaturik ageri da piztia horren irudia, erdi gizon eta erdi hegazti. Gizakiaren antzeko bi oinen gainean dagoela, hegazti ala gizon konkortu baten gorputza du, eta erabat hegaztiarena den buruak moko luzea eta zorrotza, hegazti harrapari bati dagokion antzekoa.
‎Ez zela Aulestin goizero entzuten nuen izena, maistrak zerrenda pasatzen zuenean, edo zazpiko taula errepikatzeko eskatzen zidanean, zazpiko taula madarikatu hura. Beste emakume baten gorputzean sartzen ari nintzela sentitu nuen une hartan. Sugea bezala, azal zaharra utzi, eta mundu berri batean barneratzen nintzela.
‎Bereizketa onartzen du kazetariak, baina sail berean ipintzen ditu denak. Esan dizut lehen ere, itotzeko zorian dagoen pertsona baten gorputza, gorputz horrek kanporatzen duen ur bolumena baino espezifikoki astunagoa bihurtzen da, eta ez litzateke inola ere urperatuko, baldin eta besoak azalaren gainetik jasotzen ahaleginduko ez balitz, eta orobat uraren azpian dagoenean arnasa hartzen saiatuko ez balitz, zeren arnasaldi horiek ura eramaten baitute biriketara, lehen airea zegoen lekura. Baina borrokaldi eta ahokada horiek ez dira gertatzen, bortxaz hil eta berehala uretara jaurtitzen diren?
2013
‎Daukan soinekorik estuena jantzi du eta ondoeza egiteko moduko eskotea erakusten du. Nerabe baten janzkera da, baina emakume heldu baten gorputza du. Eskarmentua eta berotasuna aldi berean emateko gai dela frogatu nahi du.
2014
‎New Yorkeko egunkarietako igandeko gehigarriek bolo bolo ibili zuten kasua, eta marrazki erakargarriekin apaindu zuten: Benjamin Buttonen burua arrain edo suge baten gorputzari lotuta, baita letoizko irudi bati lotuta ere. Kazetetan, Marylandeko Gizon Misteriotsua zeritzoten.
‎Arnasa hartu, eta ehun eta laurogei graduko birari ekin dio. Gizon baten gorputza dago lehenengo; txikia da, ez du ezagutzen. Martinez da hurrengoa.
2015
‎Beldurrak jota dago, eta barkamena eskatu du, Ariren aurrean belaunikatuta. Martinek ume baten burua dauka, gizon baten gorputzean, eta haren xalotasunari erreparatuta, beharbada barkatu luketela esan dio Jon Grimsson artzainak Ariri. Baietz erantzun dio Arik, barkatuta dagoela.
‎Hori ez da eskupean ematen, baizik eta lan, errekonozimendu eta errespetuaren bitartez lortzen da. Txotxolo batek eskuan pistola duela neska baten gorputzaren boterea har dezake tamalez; piloto batek hegazkinean, haatik, ez du botererik, edo badu, baina onartua da. Horri autoritatea esaten zaio.
2016
‎Liluragarria! Bi oin haiek agertu ondotik, hankak eta gizaki baten gorputzak eriden egin ziren. Haur baten itxura zeukan izaki ttiki hura beregana hurbildu zitzaion.
‎Orduko pudorearen auzi horretan bera zen hobendun, Edeneko kanporatze hartan, bera zen hobendun, munduko jendearen betiko zigorra jasotzean, bera zen ere hobendun, eta orain, bera ere, bera, bera hobendun Biblia idatzi arte, bera eta itzultzaileak agertu arte, bera ere hobendun. Batzuek zuzena zela zioten, gizon baten gorputzetik sortu zelako eta sagarra berak horzkatu zuelako, beraz leku guti gelditzen zitzaion halako gizartean. Hori jakin gabe erlijiopean biziko ziren gizarteek oraino leku gutiago utziko ziotela emazteari, urruneko zibilizazio berria iritsi arte.
‎Begiak zabaldu zituenean oskol zuri batean bilduta ikusi zuen bere burua, hanka bat eta beso bat igeltsotan, burua bendatuta. Beste baten gorputza esleitu ziotela sentitzen zuen, iruzur egin baliote bezala, berea kendu eta inork nahi ez zuen gorputz bat eman baliote bezala. Ez zuen ezer gogoratzen, sirena baten oihartzunak bakarrik iristen zitzaizkion oroimenean zuen hutsune beltz hartatik.
‎bi aldeetako balaustreei hasiera ematen zieten zutabe txikiek harrizko bola handi bana zuten gainean, eta haietako batean haur baten eskua ageri zen, bolari atzetik heltzen ziola. Zutabe haren atzean zazpi bat urteko haur baten gorputzaren erdia ikusten zen, belaunerainoko galtza motzetan zegoen zango bat, jertse ilun baten erdia, eta harrizko bolaren parean umearen burua, alde batera okertua, une batez bolaren atzetik azaltzen ausartu balitz bezala.
‎Normalean, enpresa exekutiboen jatetxean bazkaltzea eta Everest mendira igotzea ez daude bortizkeriaren azpikultura osatzen duten horien eskura. Haien ahalmenen barruan dago, ordea, indarraren bidez emakume baten gorputzera sartzea.
baten gorputzetik sortu zituzten mundua, bizia eta unibertsoa.
‎a) Kalkula ezazu pertsona baten gorputzetik pasatzen den korrontearen intentsitatea, etxeko ohiko zirkuitu
2017
‎Brasero piztuaren ondoan lurrean eserita, kantika budiko hori kopiatzen ari nintzen, astiro, behin eta berriro. Exorzismoa exorzismoaren gainean pilatuz, borrokan ari nintzen nire gogotik kanporatzeko euriz xipaturiko emakume baten gorputza, negu horretako gau guztietan nire begien aurretik mokorrak kulunkatuz igaro eta igaro ari zena. Ez jakin nik nola edo zergatik, meategiko galeriak ia bizia eraman zidàn egunaz geroztik alargunak ostiko bat eman zuen nire odolean.
‎[?] erabaki dezakegu gizon bizi baten gorputza eta hildako batena lanean ari den erloju bat edo bestelako automata bat (hots, bere burua mugitzen duen makina) eta geldirik dagoen erloju edo beste edozein makina bezain desberdinak direla; lehenak, giltza emanda, mugimendu horien gorputz hastapena dauka bere baitan[?] eta bigarrenak, hondatu delako edo mugimenduan egoteari uzten diolako, ez dauka halakorik (Descartes 1973, I. liburukia...
‎Nahiago izango nukeen, gau hartan, gai izan banintz nire sexuari irakatsi diotena barrutik erauzi eta lepoa mozteko hirurei, banan banan. Nahiago hori, ezen ez izatea norbait bere burua defendatzera ausartzen ez dena emakumea delako, indarkeria bere alorra ez delako eta gizaseme baten gorputzaren osotasuna emakume batena baino garrantzizkoagoa delako.
‎Larrutan egin nahi duela antzezten da, edonorekin jo eta zulo guztietatik sar diezaiotela nahi duela eta txortaldi bakoitzean isurtzen dela. Gizon bat balitz bezala emakume baten gorputzean.
‎Ez dut nahi larruazala ireki diezadaten bularrak puzteko. Ez dut neskatila baten gorputz luze lerdenik nahi berrogei urte betetzear nagoela. Ez dut gatazketatik ihesean ibili nahi nire indarra ezkutatzeko eta nire feminitateari eusteko.
2018
‎Maitasunik gabeko sexuaren aldekoek eta garai batean maitasun libre esaten zitzaion horren aldekoek beti pentsatzen zuten halako harreman batean gizon batek eta emakume batek elkarrenganako sexu erakarpena sentitzen zutela eta, beraz, elkarren premia fisikoak gogobetetzean zetzala kontua, baina maitasun librea eta prostituzioa elkarren guztiz kontrakoak dira. Prostituzioa, izan ere, gizon batek emakume baten gorputza erabiltzea da, bere burua gogobetetzeko; prostitutak, aldiz, ez du ez desirarik, ez satisfaziorik. Prostituzioa ez da elkarren gorputzak erabiltzeko truke atsegin bat, baizik eta gizon batek aldebakarrez emakume baten gorputza erabiltzea, trukean dirua emanda.
‎Prostituzioa, izan ere, gizon batek emakume baten gorputza erabiltzea da, bere burua gogobetetzeko; prostitutak, aldiz, ez du ez desirarik, ez satisfaziorik. Prostituzioa ez da elkarren gorputzak erabiltzeko truke atsegin bat, baizik eta gizon batek aldebakarrez emakume baten gorputza erabiltzea, trukean dirua emanda. Gaur egun, modua dago prostituzioaren instituzioa giza bulkada baten hedadura natural gisa aurkezteko, baita, maitasunik gabeko sexua?
‎Adibidez: apetitu natural hutsa berdintzeko, gizon batek ez du nahitaez behar emakume baten gorputza, baina, hori hala bada, zergatik eskatzen dute Birminghameko prostituten bezeroen% 15 giro horretan eskuzko aringarria esaten zaion hori?
‎gizonek, beren sexu premia naturalak gogobetetzeko, emakume bat izan behar dute eskura, nahiz eta gero ez erabili haren gorputza zuzenean modu sexual batean. Gizon batek modua eta gogoa izan dezake bere irrikak beste era batean askatzeko, baina, hori gorabehera, beti du aukera emakume baten gorputza kontratatuz erakusteko bere maskulinitatea. Prostituzio kontratua kontratu sexual, jatorrizko?
‎Filmerrek eta Lockek diote hauxe dela jatorrizko eskubide politikoa: gizon batek, aita izan ahal izateko, emakume baten gorputza sexualki eskuratzeko duen eskubidea. Filmerren aitak ukatu egiten du emakumeek ezein ugal gaitasun dutela; haien gaitasun hori bereganatu, eta politika mundura ekartzeko gaitasun maskulino bihurtzen du.
‎Aztertuz gero norbere baitako jabetzari buruzko kontratu horiek non emakumeek aldeetako bat izan behar duten (ezkontza kontratua, prostituzio kontratua eta subrogazio kontratua), agerian geratzen da hain justu emakume baten gorputza dela kontratu horien gaia. Are, emakumeak gizonen kontratuaren, hots, enplegu kontratuaren aldeetako bat direnean, haien gorputza beti dago presente.
‎Erosleari, egiazki, beti axola zaio zer sexutakoa den bere baitako jabetza horren jabea: gizonezko edo emakumezko baten gorputzaren gaineko eskumena izateko egiten du kontratua, eta mendekotasuna ez da berbera gorputza sexu batekoa edo bestekoa izan.
‎Baina prostituzioa ez da soldatapeko esklabotzaren berdin berdina ere. Lan indar motetan, bakar bat ere ezin da bereizi gorputzetik, baina erosleak prostituzio kontratuaren bidez soilik lortzen du eskubide aldebakarrekoa emakume baten gorputza zuzenean sexurako erabiltzeko.
‎Maskulinitatea eta feminitatea sexu identitateak dira; izatea ez dago erabat murgilduta bere sexualitatean, baina identitatea ezin da bereizi izatearen konstrukzio sexualetik. Patriarkatu modernoan, emakumeen gorputza merkatu kapitalistan saltzen denean, haien izatea saltzen da, eta izate hori ez da erosten beisbol jokalari gizonezko baten gorputza edo soldatapeko esklabo baten lana (gorputza) erabiltzeko aginpidea erosten den bezala, baizik zentzu sakonago batean. Kontratu sexualaren istorioren bidez, azaleratzen da maskulinitatearen eta feminitatearen arteko ezberdintasunaren konstrukzio patriarkala askatasunaren eta mendekotasunaren arteko ezberdintasun politikoa dela, eta ugazabatza sexuala dela gizonek beren gizontasuna berresteko duten baliabiderik onena.
‎Langilea gizonezkoa da, eta gizonek elkarri aitortu behar diote berdintasun zibila eta anaitasuna (bestela, ezin diote eutsi kontratu sozialari); aldi berean, ordea, mendekotasun harremanak sortzen dituzte. Prostituzio kontratuak hain gutxi irauten duenez, ez dago sotiltasunerako abagune handirik, baina agian ez da hain beharrezkoa ere; azken batean, gizonen eta emakumeen arteko harremanetan ez dago halako anbiguotasunen beharrik, eta are gutxiago gizon batek emakume baten gorputza erosten duenean beste edozein produktu balitz bezala erabiltzeko. Halako egoeretan, sexu jarduna bera da eskubide patriarkalaren aitortza.
‎Norbanakoak hainbat truke egin nahi ditu aldi berean, baina halakorik ezin da egin pertsonen baitako jabetza erabiltzea denean asmoa. Emakume baten gorputza erabiltzearen truke dirua pagatzeak, berez, gaur egungo kontratuek ahalbidetzen duten bezainbeste antzeratzen du aldibereko truke bat. Marxentzat, prostituzioa lan indarraren metafora bat zen.
‎ezkontza eta dibortzioa ezabatu egin behar liratekeela. Gizabanakoarentzako akordiorik abantailazkoena epe laburrerako kontratu sorta amaigabe bat egitea da, beste baten gorputza nahieran eta nahi duenean erabiltzeko. Gaur egun ezkontzaren bidez lortzen diren beste zerbitzu batzuk ere merkatuan kontratatu ahal izango lirateke, eta gorputzen eta zerbitzuen merkatu unibertsal batek ordezkatuko luke ezkontza.
‎Berehala, baina, bira eman du Karlosek, aztoratuta. Denbora luzea darama ohean bere alboan emakume baten gorputzaren berotasuna sentitu gabe, eta gertutasunak, nahi gabean, modu nabarmenean eragin dio. Pijamaren galtzaren azpitik galtzontziloak jantzi ez izanaz damutu da.
‎Han zegoela, kandela amatatu, bazter batean zeutzan lasto metak alboratu, eta horman egindako zuloa agertu zen. Ez zuen ematen zulo hartan kristau baten gorputza sar zitekeenik, hain zen estu eta txikia, baina han ostendu zen deabrua, arratoi baten moduan. Eta dena ilun eta isil bilakatu zen berriro, ezer gertatu izan ez balitz bezala.
2019
‎–Bortxatzeko moduak kontaezinak dira. (?) gizarteari eta bizitzari emakume baten gorputzean egindako erasoak dira. Ondorioz, arazoa ez da gizon baten eta emakume baten artekoa?, dio Segatok:
‎Bakardadean, ez du lortzen bere burua zinez bikoiztea; bere bularra laztantzen badu ere, ez daki nola erantzungo lioketen titiek esku arrotz bati, ezta nola bizi bizi sentituko diren esku arrotzaren pean; gizon batek erakuts diezaioke zer den bere haragiaren norberarentzako existentzia, baina ez zer den besterentzat. Bere hatzek beste emakume baten gorputza moldatu eta emakume haren hatzek gorputza moldatzen diotenean soilik obratzen da ispiluaren miraria. Gizonaren eta emakumearen artean, amodioa egintza bat da; bietako bakoitza, bere buruarengandik erauzirik, beste bihurtzen da:
‎Normala den inork ez luke halako basakeriarik egingo. Basapiztia batek bakarrik triskatu dezake hain krudelki pertsona baten gorputza, azaldu zion Leirek esfortzuaren ondoriozko arnasotsen artean.
‎Txalupak altxatzen zituen uhinen gainean kulunkan, emakume baten gorputza zetzan haiengandik metro gutxira. Leire txaluparen albo bateko tostan belaunikatu zen, Txominek ahalik eta gehien hurbiltzeko maniobrak egin bitartean.
2021
‎Josh Baskin (Tom Hanks) 12 urteko protagonistak heldu izatea du helburu. Desira hori eskatu eta hurrengo goizean, 30 urteko pertsona baten gorputzean esnatzen da, psikologikoki ume izaten jarraitzen badu ere. Lana bilatzen hasi, eta jostailu enpresa batek kontratatzen du.
2022
‎Eta pasio handiz azaldu dit erretreta hartuz geroztik, Reikian duela burua eta arima. Eskuen bitartez, norberaren energia bertze pertsona baten gorputzerat pasatzeko praktika japoniarra da Reikia. Energia beretzat eta emateko adina duela erakutsi dit biharamunean, Baionako bere etxean.
‎Paretak gotorrak ziren, etxalde zaharretako teilatuak atxikitzen dituzten horiek bezalakoak: harria, eta gainean harria; ia pertsona lodi baten gorputza halako bi zabal.(...) Artean nik ez nekien piztiarik zegoenik. Arnasa sakonean egiten zuen lo pareten artean, ia zurrungarik gabe, eta ez zuen ernatzeko asmorik ageri.
‎Paretak gotorrak ziren, etxalde zaharretako teilatuak atxikitzen dituzten horiek bezalakoak: harria, eta gainean harria; ia pertsona lodi baten gorputza halako bi zabal. Zulo bat egin eta besoa sartuz gero, nekez ailegatuko litzateke eskua bertze alderaino.
2023
‎Gero, ba, gorputza bere onera etorri zitzaion pixkanaka; pasa beharreko hormona festa hark haur hezurtsu baten soinetik heldu mehar baten gorputzera eraman zuen gutxienez, baina zaldien kontuarekin hasia zen ordurako. Nerabezaroa tartean sartu izan ez balitz atleta bikaina izango zela, horretan zalantzarik ez zuen Josebak.
‎Gozoegia zen Silviaren usaina izateko. Txiza egin nuen eta bietako baten gorputzeko toallarekin sikatu nituen eskuak.
‎Eseri aurretik, berokia erantzi zuenean, neskatila baten gorputzean sartutako emakume heldua iritzi nion, baina ez nuen pentsatu Andreasen amorantea izango zenik. Gizonari zerbait gehiago hartu nahi ote zuen galdetzen ari zitzaiola iruditu zitzaidan, baina Andreasek esertzeko keinu amultsua egin zion.
‎Bakarneren beharra sentitu dut beste behin. Agian berak lagunduko dit deskubritzen zergatik sortu zaizkidan buruan Martinen irudi beldurgarri horiek, zergatik imajinatu dudan Martin bere amorru eta frustrazio guztia emakume baten gorputzean bortizki deskargatzen. Zergatik etorri zaidan burura hori eta ez besterik.
‎Konturatu gabe, barruan zerbait pizten ari zitzaidala sentitu nuen: haren eskuetara begiratu eta emakume baten gorputz biluzia laztantzen imajinatzen nituen, edo haren hanka tartea irekitzen...
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia