Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 4

2010
‎Ebaluazioa eraginkorra izan dadin, curriculum gaitasunak ebaluatzeko probez gain, testuinguru aldagaiak biltzeko galdera sortak ere baditu, emaitzak ikaslearen gizarte, kultura edo ekonomia inguruneari buruzko indizeekin lotzeko, bai eta ikasten ari den ikastetxearen berariazko datuekin, dituen baliabideekin, irakasleen tamainarekin edo ezaugarri orokorrekin eta ikasleekin erlazionatzeko ere. Ebaluazio autonomikoak Ebaluazio orokorraz gain, LOEk ezartzen du hezkuntza administrazioek, beren eskumeneko zentro guztietan, lehen eta bigarren hezkuntzako maila jakin bateko ikasle guztiei eragiten dieten zentsu diagnostikoko ebaluazioak garatu behar dituztela. Proba horiek orientatzeko helburua dute ikastetxeentzat, ikastetxearen eta ikasgelaren emaitza globalak ematen baitizkie beren hiriko batez bestekoari dagokionez, lortutako datuen eta indize sozial, ekonomiko eta kulturalaren arteko erlazioa eta ebaluatutako gaitasun bakoitzean duten maila.
2011
‎Tutoretza lan hori bi modutan egin daiteke: taldean, ikasgela bateko ikasle guztiekin edo batzuekin, edo banaka, ikasle jakin baten berezitasunei erantzuteko. Banakako azken modu hori tutorearen eta ikaslearen arteko elkarrizketan gauzatzen da, “ikasleen eta helduen arteko benetako harremana sortzeko” biderik eraginkorrenean, Sebastián Rodríguezek dioen bezala.
2012
‎probak eta azterketak egitea; kultura, jolas eta kirol jarduerak garatzea; institutuak hezkuntza lanak utzi edo ez betetzeagatik egindako erreklamazioak; ikasleen errendimendu akademikoaren balorazioari buruzko alegazioak eta erreklamazioak; zenbait hutsegite egiteagatik ikasleei jarritako zigorrak; eta, oro har, “ikasleei berariaz eragiten dieten jarduerak eta erabakiak”. Ordezkaria aukeratzea Talde bateko ikasle guztiek bozketa bidez hautatzen dituzte ordezkariak Ordezkariak bozketa bidez aukeratzen dira. Ikasketa buruek antolatzen eta deitzen dituzte hauteskunde horiek, “taldeetako tutoreekin eta ikasleen eskola kontseiluko ordezkariekin lankidetzan”, eta araudi horrek ezartzen du.
2021
‎Esperimentu ezagunean Rosenthalek bi geletako ikasleen espedienteak faltsifikatu zituen. Gela bateko ikasle guztiak apartak ziren, beste gelako ikasle guztiak benetan txarrak ziren bitartean. Irakasleei banatu zizkien espedienteak, eta datuak biltzeari ekin zion.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia