Emaitzak: 8
2002 | ||
Nerabeentzako aholkuak Ikasketak hartzen duen adin tarte zabalaren barruan, nerabezaroa funtsezko etapa da, aldaketak eragiten baititu. Egunero, nerabe | batek frutak, barazkiak (5 errazio) jan lituzke. Esneki freskoak. | |
2008 | ||
Azterlan honek irizpide zientifikoak erabili nahi ditu sagarrak jan ohi dituzten pertsonen eskaria zehatz mehatz ezagutzeko. “Sagar kontsumitzaileen testa” ren emaitzen arabera, horien ehuneko handi | batek fruta horren kontsumoa handituko luke, haiei gustatzen zaizkien barietateak eskainiz gero. Emaitzen azterketaren arabera, europarrok bi taldetan banatuta gaude, sagarren gustuei dagokienez. | |
2009 | ||
Hala ere, askotan, pereza da nahi den maiztasunarekin ez irensteko arrazoia. Valentziako Unibertsitate Politeknikoko Garapenerako Elikagaien Ingeniaritzako Unibertsitate Institutuko (IU IAD) ikertzaile talde | batek fruta fresko ugariko produktu berriak garatu ditu laborategian. Produktu berri honen bidez, frutaren kontsumoa erraztu eta igurtzi daitezkeen kremen kalitatea hobetu nahi da, oraindik merkaturatu ez den arren. | |
Bilketatik aurrera, azukre kopurua egonkor mantendu ohi da, nahiz eta faktore hori kanpoko faktoreen araberakoa den, hala nola klima edo biltzeko modua. Orain, UPMko Nekazaritzako Elikadurako Propietate Fisiko eta Teknologia Aurreratuen Laborategiko (LPFTAG) aditu talde | batek frutaren kalitatea ezagutzeko sistema ez suntsitzaileak sortzeko lan egiten du aspalditik, eta “espektro anitzeko ikusmen ganbera” bat garatu du, frutaren irudiak hartu eta klorofila kopurua erakusten duena. Adituen arabera, “espektrofotometro eramangarriak dira, eta fruten espektro ikusgaia eta infragorri hurbila neurtzen dute”. | |
2012 | ||
Harvardeko Unibertsitateko ingeniari batek garatutako ideia da, polimero likido eta elikagai partikuletatik abiatuta egindako mintz batean oinarritua. Edarietarako ontzi jangarri | batek fruten azala imitatzen du eta plastikozko ontziak ordezka ditzake Mintz hori, Wikicells izenekoa, substantzia jangarria da, baina material gisa oso erresistentea, karga elektrikoen sistema baten ondorioz. Ontziak elikagai likidoak zein solidoak izan ditzake, eta jan egin daiteke, edo, nahiago bada, bota, biodegradagarria baita. | |
Originaltasunak eta ongizateak ahalegin pixka bat eskatzen dute, baina, ospakizun batean harridura bilatzean, merezi du lana. Udako arasa | batek fruta eta barazkiak, barazkiak eta usain belarrak, fruitu lehorrak, arraina, haragi pixka bat eta arrautza batzuk jan behar ditu. Eta aukera berezia bada, itsaskia, fruta exotikoak, ogi desberdinak eta saltsa arinak gehitu daitezke. | |
2014 | ||
Diabetesa duen pertsona | batek fruta maiz jan dezala komeni da. | |
2023 | ||
Nola jakin izozki | batek fruta dezente duen. Gure Erosketa Gidan aztertu ditugun tarrina izozki guztiek frutak edo fruitu lehorrak dituzte, ontzietan nabarmentzen den bezala. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 8 (0,05) |
Lehen forma
batek | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
bat fruta | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bat fruta azal | 1 (0,01) |
bat fruta dezente | 1 (0,01) |
bat fruta fresko | 1 (0,01) |
bat fruta hori | 1 (0,01) |
bat fruta kalitate | 1 (0,01) |
bat fruta maiz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |