Emaitzak: 5
2005 | ||
Izan ere, Aristotelesek zioen moduan, «ezinbestekoa da posible eta posible ez dena, gertadaitekeena, ezinezkoa dena eta beharrezkoa dena adierazten dituzten ezeztapen etabaieztapenak elkarren artean harremanetan nola jartzen diren aztertzea»4, aregehiago esku artean dugun eztabaidaren aurrean, Alardea bizitzeko moduareninguruan elkarren aurka dauden bi ikuspuntuen lehiakortasuna eta legitimitateajokoan jarri eta Irun eta Hondarribian hiritarren bizikidetasuna kinka larrian utzibaitute. Van de Veen5 autoreak dioen moduan, kazetari | batek bere laneko aldibakoitzean etengabe hartzen dituen erabaki subjektiboek argi eta garbi erakustendute objektibotasunaren inguruko hipotesiak kritika gogorren jomuga direla eta ezdirela sinesteko errazak. Informazio gaiak nola aukeratzen diren, istorioaren zeinelementu jakin azpimarratu, behar? | |
Irakaslebatek zuzendari kargua onartzen duenean, lan berri batean integratu behar du.Zuzendariaren lanak eta irakasleen lanak ez dute zerikusirik. Bi lan ezberdin dira.Beraz, zuzendari berri | batek bere lana nola bideratu ikasi behar du laneko lehenhilabeteetan. Zuzendariarentzat lehen ikasturtea oso gogorra da, lanak zer ekarrikodion oraindik ez dakielako (informaziorik eza, formaziorik eza, ardura asko, lanugari, tentsioa, eta abar). | |
2007 | ||
Honako azterketa hau irakurri nuen aldizkaribatean: edozein enpresatako exekutibo | batek bere lanerako edo erabakietarakoerabilgarri izan daitekeen informazioaren% 1 bakarrik prozesatzen duela. Jasotzenduen informaziotik% 1 bakarrik prozesatzen du! | |
Gaur egun, ia ezinezkoa da administrazioko teknikariedo aditu batengana iristea prentsa bulegoaren edo arduradunaren filtrotikpasatu gabe. Hori ere ulergarria da, teknikari | batek bere lana du eta ez duzertan kazetari baten erasoa jasan. Askotan, nahiko zail bihurtzen da iturriofizialek bidaltzen diguten informazioa kontrastatzea, halere. | |
2017 | ||
Idazle | batek bere lana itzultzeko erabakia hartzen duenean, modu kontzientean hartuko duerabaki hori, baina hainbat arrazoik bultzatuta har dezake. Publiko zabalago batera iristeko edonorberaren lana beste hizkuntza batean lantzeko autorearen borondateaz gainera, badira literatursistemaren nolakotasunari lotutako arrazoiak ere; argitaletxeei errentagarriagoa egiten zaiela etaitzulpenaren prestigioa txikia dela, kasurako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 5 (0,03) |
Lehen forma
batek | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat bera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bera lan | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |