Emaitzak: 2
2016 | ||
Ariel, 1998), «haur hiperinstituzionalizatuak» edo «presurpeko haurrak» dira, tentsioa, nekea eta etengabe eta gero eta estres handiagoa eragiten duten erritmo ia frenetikoa hazten baitute. Adin txikiko horiek ez dute jolas askerako denborarik, hau da, «haur | batek bere gaitasun guztiak garatzeko modurik onena», amatasunean espezialista den Sabina del Río Ripoll psikologoak azaltzen duenez, eta Haurraren eta Nerabearen Espainiako Psikiatria eta Psikoterapiako Elkarteko (SPSYPNA) kidea. Hiperaitatasunaren ondorio negatiboak Jolas librerako denbora faltak «irudimena, fantasia eta sinbolizazioa murrizten ditu», dio Jordi Artiguek, psikologoak eta SETYPNAko kide ere bada. | |
2019 | ||
Adinekoek gaur egun bizi kalitate hobea dute, eta, beraz, askoz ere jarduera gehiago egiten dituzte, besteak beste, uretako batzuk. Ondo mantentzeko modu bikaina da, baina erraza da gorabehera baten aurrean erreakzionatzeko edo egoera konprometitu | batek bere gaitasun fisikoa gainditzeko duen gaitasuna gainditzea”, adierazi du Gómezek. Oso garrantzitsua da haien egoera fisikoa eta adinari lotutako patologiak kontuan hartzea, eta haien ohiturak eta jarduera egokitzen jakitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 2 (0,01) |
Lehen forma
batek | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bat bera | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bera gaitasun | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |