2008
|
|
Horretarako, ordea, beharrezkoa da Oteizaren eskultura eta testu ugariak testuinguru zabalago batean kokatzea, euskal kulturara soilik mugatu gabe. Era horretara, Oteizaren sorkuntza lan garrantzitsua modu egokiago
|
batean
uler daiteke, bere garaikoak ziren beste artista eta jokabideekin harremanetan jarriz.
|
2009
|
|
Horren arabera, informazioa eta ezagutza dira aldekotasunaren aurrebaldintza; proiektua ezagutzeak aldekotasuna sendotzeko balio badu, ezagutza faltak aurkakotasuna eragiten du. Gaur egunean, hipotesi hori baliogabetua geratu da, nahiz eta larregitan euskal politikarien ahotan ikuspegi hori nabarmendu ohi den15 Halere, hipotesia baliogabetua geratzeak ez du esan nahi ezagutzak inporta ez duenik, bere rola beste modu
|
batean
ulertu behar dugula baizik. Horren inguruan osatuko dugu atala.
|
2010
|
|
Betiere, sistema linguistikoaren zati diren elementuak sistema komunikatibo oso baten barruan ulertu behar ditu. Beraz, adierazitako gaitasun linguistikoaz gain gainerako trebetasunak eta estrategiak garatu behar ditu egoera jakinetan komunikatzeko beharra sortzen zaion bakoitzean, ahalik eta era egokienean hizkuntza, ikuspegi zabal
|
batean
ulertuta, erabili ahal izateko.
|
2014
|
|
– Lehenengo adiera
|
batean
ulertuta, hau da, azaleratze bezala ulertuta, Europar Komisioak abian jarritako ekimenak (1999, 2007 eta 2011) azpimarratu behar dira, argi eta garbi erakusten baitigute erakunde publikoak ebidentzietan eta ebaluazioan oinarrituriko Europa mailako kirol politikaren gobernantzari garrantzi berri bat ematen hasi direla.
|
2015
|
|
Elkarlana aipatzean, ordea, ez dute lotzen Pirinioetako plataforma digital batekin. Hori egin ala ez, elkarlana beste gisa
|
batean
ulertzen dute denek: elkarrekin berri batzuk lantzea, beste komunikabideetarako gaiak lantzea.
|
|
Horrela, lehen taldean Alonso Ligero dugu, eta horrek gizarte zerbitzuak zentzu zabal
|
batean
ulertzen zituen. Haren ustez, gizarte zerbitzuen helburua talde eta indibiduoen garapena eta haien oreka mantentzea da.
|
2020
|
|
Marko teorikoan zein testuinguru enpirikoan agertutakoa ikusirik, UPV/EHUko irakasle hasiberriek iRAKER programaren baitan jasotzen duten prestakuntza era sakon
|
batean
ulertzeko beharra nabaritu dugu. Hau da, programak dituen helburu formatiboak errealitatean betetzen diren eta programan parte hartzen dutenek dituzten beharrizanak asebetetzen ote diren ezagutzeko beharra sentitu dugu.
|
|
Azken finean, goi mailako hezkuntza jasaten ari den eraldaketa hau era global
|
batean
ulertu behar da eta ezin da ukatu irakaskuntza moldeak ere eraldatzen ari direla. Eraldaketa horren eskutik dator ohikoak diren edo izan diren klase magistralen amaiera nonahiko irakaskuntza ikaskuntza estrategia gisa, eta modu zabalagoan, irakasleen funtzioa ikasleen bidelagun izatea dela ulertu behar da, azken horiek ikas dezaten tresnak eskainiko dituen figura (Fernandez eta Paricio, 2019; Lobato eta Guerra, 2016).
|
|
Gai hau jorratzen hasi aurretik, ulertu behar da goi mailako hezkuntzako irakasleen jarduera ezin dela era bakar
|
batean
ulertu. Izan ere, irakasle izateak ezkutuko hainbat gaitasun ditu, aldakorrak direnak eta testuingurura moldatu behar direnak.
|
2021
|
|
Eta egoera horren aurrean, ekonomia kapitalistarekiko edo/ eta ideologia neoliberalarekiko kritikoak ziren zenbait ikuspegi teoriko, errealitate sozioekonomiko eta praktika enpresarial areagotzen hasten dira. Hegoaldetik zein Iparraldetik datozen esperientzia hauek, ezberdinak direnak, baina guztiek ekonomiaren eta prozesu ekonomikoen papera beste modu
|
batean
ulertzen dutenak, ekonomia solidarioaren terminoaren aterkipean kokatzen hasten dira (Perez de Mendiguren al., 2009).
|