Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 60

2001
‎Andra Pradeshen, berriz, herriko handi mandiek emakume haurdun bat jainkoei sakrifikatu zieten, goialdetik euria ekar zezan. Esan beharrik ez dago:
2002
‎egun ere, zorionaren aurpegietako bat imajinatu nahi izaten dudanean, irudi hura datorkit burura maiz, bizpahiru segundokoa: bata baita gizakion bidea, beste bat jainkoena, eta bakanak bezain iragan azkarrekoak baitira bidegurutzeak, non gure bizitza lurtarra jainkozko zerbaitek ukiturik nabari dezakegun. Gero, biek batera egin genuen aurrera.
2003
‎Arritu zaitezte, Zeruak! Emakume zikin limuri bat Jainkotzat erabilli zuen era onetan! Ez da gure artean malla onetaraño igo zentzugabekeria, baña eztakit zer gertatuko zan Jaunaren guganako onginai eta urrikaltasunak gorde ezpagindu (1850b: 20).
‎Dostoievskiren obra handian, Ivan Karamazovek garatzen duen arrazonamendua gogoratzea besterik ez dugu: nola onar daiteke hainbeste haurren sufrimendu itzela eta heriotza, nola pentsa daiteke horrek baduela zentzu bat Jainkoaren egitasmoan, ongi bat dakarrela bere ordena transzendentziazkoan, eta zerura heltzean guk ere dena ulertu eta ederretsiko dugula. Umeek ez dute astirik izan bekatu egiteko, zergatik orduan halako zigor gogorra?
2004
‎Bada beste berezitasun bat Jainkoaren ideian, hots, kasu honetan badela elkarrekikotasuna ideiaren eta
2005
‎San Agustin eta San Tomas juduen ikusmolde berean zeuden: harritzeko bada ere, Jesusek erranari ez zitzaizkion ohartuak, gizon bat Jainkoaren gaztiguz esklabo izan zitekeela uste zutenaz gain. Kategoria horretako bi gizon ohartu gabe sineste makurrean egoteak erakusten digu zein neke zaigun Jainkoaren egia eta gizonkeria bereiztea.
2006
‎armak, ekipajeak, presoak eta gainerako gerra trofeoak erakusten ziren, arrakasta. Gero, harrapakinaren zati bat jainko jainkosen omenez erretzen zuten. Gero, hildakoen gorazarrez otoitzak eta lehiaketa ikusgarriak prestatzen zituzten30.
2007
‎Ondo bizi ta lenengo arte osasun on bat Jainkoak.
‎ordea, eta ahapaldi sendoa beharbada otoitxo deboto txepel bihurtzen duena, alemanez esaldi horretan durundiatzen duen Schiller-en «Die Burgschaft» da, poesia oso popularra Alemanian, adiskidetasun totalaren parabola, eta gure garai beltzon gaineko Heidegger-en esaldiari zentzua berak ematen diona: nola gizon batek, laguna heriotzatik salbatzearren, bere bizia arriskurik handienetan jartzen duen itsasoan, mandil basoetan, ekaitz uholetan; eta jada dena galdua denean eta zer eginik ez dagoela ematen duenean, «baten bat Jainkoak erruki du» harentzat («ein Gott hat Erbarmen») bere leialtasun absolutuagatik adiskidearenganako. Bere laguna eta bera tiranoaren urkabetik salbatuak izango dira, «eta Jainko salbatzaileari, edo baten bat salbatzaile Jainkoari, esker iezaiozue» («und danket dem rettenden Gott») 1307 Hitza, esaldia, hizkuntzaren osoan bildua bizi da, handik inguratzen du bere zentzu betea.
2008
‎Irabazi egin dugula diogu, ze badakigu, Jainkoak dena zuzenduko duela! Eman txalo bero bat Jainkoari, lagunok. Orain esan albokoari dena ongi aterako dela.
2009
‎Eta bi urteren buruan argitaratu zuen Philosophiae Naturalis Principia Matematica, edo Principia soilik gisa ezagutzen den lan ospetsua; askoren ustez, inoiz idatzi den zientzia lanik handiena. Inoiz ez da gizabanako bat jainkoetara hainbeste hurbildu aitortu zuen Halleyk berak. Unibertsoko gorputzen orbitak matematikoki azaltzeaz gain, gorputz haiek mugimenduan jartzen dituen indarra ere identifikatu zuen:
‎Bestalde, Jainko hori izate mugabakoa, errealitate osobete edo perfekzio guztizko bezala definitzen da; baina errealitate mugagabeki beteginak logikoki ezin du ez izan atributuren bat sentigarria, edozein gizon emakumek sentsuekin hauteman ahal izatekoa; edo, Jainkoa, era guztietako perfekzio guztien jabe bada, ezin da izan espirituala bakarrik. Argumentu famatu bat Jainkoaren existentzia razionalki probatzeko (Voltairek oraindik baliatuko duena, erlojuaren eta erlojariaren argumentua bezala; Kantek estimazioren bat ukatu ez diona, A 623: –froga honek beti begirunez aipatua izatea merezi du?; Villasantek ere gogoko izango duena; beste modu batean agian Einsteinek, etab., ere), unibertsoaren ederra eta harmoniarena da, halatan ezen adimen infinitu bat galdatzen omen baitu horrek nahitaez bere kausa edo autoretzat.
‎Gerran eta politikan indarrak xahutu egin dira, baina dohakabea berrerosteko, eta eroritakoa jasotzeko, ez da asko egin. Ez dira gutxi izan gorrotozko eta bortizkeriazko enpresa bat Jainkoaren zigiluaren bidez ontzat ematen ahalegindu diren apaizak, eta ezkertiarrek oraindik uste dute Elizak haien aurkako borroka bedeinkatu duela?. –Minez esaten dut hau.
2010
‎Eta hirugarrenez arnasa hartu, eta halaxe errematatu zuen bere jarduna: . Guztia da bat, eta guztiok gara bat Jainkoaren baitan?.
‎Eta nik are gehiago estutu nion eskua, eta berak: . Guztiok gara bat Jainkoaren baitan, baina tarteka?
‎Eta hirugarrenez arnasa hartu, eta halaxe errematatu zuen bere jarduna: " Guztia da bat, eta guztiok gara bat Jainkoaren baitan".
‎Eta nik are gehiago estutu nion eskua, eta berak: " Guztiok gara bat Jainkoaren baitan... baina tarteka... mina eta nekea nagusitzen zaizkigu... eta orduan... Jainkoa desagertu eta bakarrik geratzen gara... bakar bakarrik...
‎Puntu bakoitzetik izpi bat Jainkoarengana doa.
2011
‎Gutxi ere ez dira izaten, gainera.Naturaren legeak gainditzeko ahalegina dira sanferminak, neurri handi batean. Desafio bat jainkoen, naturaren eta gizakiaren legeen aurka. Huts egiten duen desafio bat da, gehien gehienetan, bai, baina ez beti.
‎Eta badakizu zer erran zidan konfesioari uko egin ziòn hartan?? Nahiago zuela ijitokume bat Jainkoaren ministroa baino! Eta bietan bat:
‎Eta eten hori Alemaniak bakarrik eragin lezakeela. 1942ko Udako Seihilekoan itxaropena agertzen zuen, alemanek euren alemantasunaren, euren bere berearen(" Eigenes") jabe izaten ikasten bazuten eta libreki baliatzen, ostaletxe bat eta batzartegi bat Jainkoentzat, grekoen tenpluak ez bezalako bikaina, eraiki ahal izango zutela: mundu bat alegia, grekoek eraikitako bi mila urteko mundua askogatik gaindituko zuena.
‎Ezen satorrak beti erdiko bide horri hurbil izan nahi du, bai zerbaitek beldur egiten dionean ihes egiteko, bai alha aldia egin duenean bere ohantzerat lasterrago heltzeko. Ez dut erran nahi gogoeta horiek guztiak egiten dituela, baina, badu asmo bat Jainkoak emanik, zeinak egin arazten baitizkio gauzak berak balekizki bezala edo hobeki.
2012
‎Zeruan lo dago minez izan nintzen guztia: ahots zirrinta bat jainko bat erregutuz.
2013
‎Geroztik, begi bat ikusten dudan bakoitzean (berdin zaidak gizonarena edo katuarena edo matxinsalto batena), baiezko bat ikusten diat: baiezko bat bizitzari eta baiezko bat Jainkoari. Akatsez josia zagok mundua, bai:
‎Bada zerbeit bat Jainkoaren laguntza gure ganik urruntzen duena. Eta zerk bada??
‎Lennerz eta Aldama jesuitek esaten zuten fede mota bi zeudela: bat Jainkoak zuzen iragarritako egientzat, eta bestea elizak geroago jarri zituen dogmentzat. Fidelek berriz uste zuen fede bakarra zegola, egia guztiak Jainkoarengandik zetozelako.
‎Geroztik, begi bat ikusten dudan bakoitzean (berdin zaidak gizonarena edo katuarena edo matxinsalto batena), baiezko bat ikusten diat: baiezko bat bizitzari eta baiezko bat Jainkoari. Akatsez josia zagok mundua, bai:
‎Baina elkarrizketaren edukia teologikoa da, fedea bera ukitzen duen elkarrizketa da, alegia. Ukituta geratzen den fede gaietako bat Jainkoaren irudia da, postmodernitateak irudien kritika zorrotza dakarren neurrian. Ildo horretatik, teologiaren bide negatiboa sakontzen da eta Jainkoa zer ez den zehazten da.
‎Munduaren historian inoiz egindako balentriarik handiena lortu zuen, hain zuzen ere, deabru batentzat desohoragarriena eta absurdoena zen balentria: bekaturik nazkagarrienen poderioz gizaseme bat Jainkoaren loriara bideratu zuen.
‎Ez duzue, bada, udako bigarren ilberriko data muga hori jentilen egutegi paganoarekin zerikusia duelakoan edukiko, ezta? Ez al dakizue, bada, aurrerapenak debekatzea ez datorrela bat Jainkoaren legearekin, bota du apaizak mehatxu doinu arranditsuan.
‎Sumertarren garaitik, kondairak dio bazela gizon bat jainkoen boterea zeramana alboan.
2015
‎Erlijinozaleak zireanak hurrago sentiduten zirean Eleizeagaz, konpromiso gehiago. Pentsetan dot apur bat Jainkoagandik be hurrago sentiduten zireala: " Gure hildakoakaitik be mezak emongo ditu".
‎Batez ere, ahozko ipuin tradizionalak oso berea duen ezohiko eta gertagaitza den jazoera erabiltzen du kontalariak. Ardibasoko artzainek bizi dituzten abenturetan zailtasunak agerrera egiten duenean, kointzidentzia, zoria eta batik bat Jainkoa izango dituzte lagun.
‎lurrekoengana honelako ausarkeriez agertzea!... Ez naiz harritzen erregeari hitz egiten ez ausartzeaz; arrazoizkoa da haiei beldur izatea, eta buruzagi diren jaunei; baina bizitzak luzeagoa izan luke, gizalegean dauden formak eta berritasunak eta moduak ikasi ahal izateko, bizitza hartako denbora pixka bat Jainkoa zerbitzatzeko eman behar badute. Ni aitarenka hasten naiz gertatzen dena ikusita.
‎4 Ez da askotan sumatzen den Jainkoaren presentzia bezalakoa, batez ere bat egitezko eta gelditasunezko otoitza daukatenek sumatzen dutena bezalakoa, otoitza edukitzen hasi nahi denean norekin hitz egin aurkitzen dugula baitirudi, eta entzun egiten digula iruditzen zaigu, samurtasunarekin batera sumatzen ditugun maitasun bizizko eta fedezko, eta beste erabakitasunezko ondorio eta sentimendu espiritualengatik. Mesede handi hau Jainkoarena da, eta eman izan zaionak estimu handitan izan beza, goi goiko otoitza delako, baina ez da ikuskaria; diodanez, ariman eragiten dituen ondorioengatik konturatzen da bat Jainkoa han dagoela, Haren Maiestateak era horretara sentiarazten baitu bere burua. Beste honetan, berriz, argi ikusten da hemen Jesu Kristo dagoela, Andre Mariaren semea.
‎3 Nik uste dut, pertsona bat Jainkoari maitasun eta begiramen handiz gauza bat gomendatzen aritzen denean, beteko den ala ez den pixka bat ulertu duela iruditzen zaiola, eta hala izan daiteke; baina beste era honetara ulertu duenak, argi ikusiko du zer den, alde handia dagoelako batetik bestera, eta adimenak berak sortzen duena bada, denik eta zorrotzena izan arren, badaki berak eratzen duela zerbait eta hitz egiten duela; h... Eta hemen gure esku dago bai arreta beste gauzetara aldatzea, bai hizketan ari garenean isiltzea; beste hartan ez dago horrela jokatzerik.
‎Arratsaldera arte geratu beharra izan zuten, eta beraren aitor entzuleari eta aita frai Domingo maisuari, nire aitor entzulea zen domingotarrari, dei egitera bidali zituzten; hasieran aipatu dut hau, une hartan ni hemen egon ez arren. Aita hau berehala konturatu zen Jaunaren espiritua zela eta, ahaideekin gorriak ikusi bazituen ere, asko lagundu zion (horrela jokatu lukete Jauna zerbitzatu nahi duten guztiek ere, arima bat Jainkoak deitua dela konturatzean; ez liokete begiratu behar hainbeste giza zuhurtziari!), eta hitzeman zion beste egun batean itzul zedin lagunduko ziola.
‎Eta hark hasiera honek jarraipena izan zezala nahi izanik, agiri ugari eman zizkidan monasterio gehiago egin zitezen, zentsurekin, inongo probintzialek esku sartzeko biderik izan ez zezan. Hauek ez nizkion nik eskatu, baina otoitzean nik nuen jokaera ulertu zuen, arimaren bat Jainkoagana gehiago hurbil dadin bitarteko izateko desira gartsuak bainituen.
‎Aurkezpen egun batean pertsona bat Jainkoari bihotzez gomendatzen ari nintzen, eta errenta eta askatasuna izatea ere eragozpentzat nuen nik opa nion santutasun bikainerako; haren osasun eskasa eta arimei ematen zien argi handia etorri zitzaidan gogora, eta hau aditu nuen: –Asko egiten du nire zerbitzuan, baina gauza handia da guztiz biluzik niri jarraitzea, ni gurutzean jarri nintzen bezala.
‎Jakin dezazuela, guztiak jakitun jarri gabe, pixka bat sufritzen Jainkoagatik! Bada, horra hor ezkontza txarra egin duen emakume bat, eta bere senarrak jakin ez dezan ez du ezer esaten eta ez da kexatzen, ordu saminak igarotzen ditu inorekin asaskatu gabe, eta guk ez ote dugu igaroko pixka bat Jainkoarekin bakarrean geure bekatuengatik ematen dizkigun gaitzak direla-eta. Zenbat gehiago gaitzaren arintzea hutsaren hurrengoa denean!
2016
‎Bekatari bat Jainko
2017
‎Parrokianoen aurrean lotsa gorriak janda sentitzen da, ahulegia da halere bizimodua aldatzeko. Mozkorrago eta obsesionatuago bere bekatuekin, makina bat aldiz deliberatzen du, bere buruaz kupituta, handik, absoluzioa emango liokeen apaiz onbera bat mugaz bestaldean bilatzeko eta konfesatzeko eta beste bizimodu bat Jainkoarekin bakean egiteko. Baina badaki, bestalde, Tabascoko kristau sinestunentzat apaiz ustel negargarri hauxe beste apaiz posibilitaterik ez dagoela eta bere eginbidean jarraitzen du.
‎Petik gora ezarria. Egon zen une apur bat Jainkoari pentsatuz. Jainkoak zer zuen ikusteko egiteko hortan?
2018
‎Ikusten dut munstro bat Jainkoa dela uste duena.
2019
‎Irakurriz eta irakurriz, Raimundo Silvari iruditu zitzaion aferaren koska On Afonso Henriquesen diskurtsoaren zati hartan egon zitekeela, On Afonsok mihia jartzen zuen baina mezua ez zen berea bakarrik, lehen ere ohartarazi genuenez, diskurtsoaren zati zehatz hartan, gurutzatuak operazioa ahalik eta merkeen egiteko konbentzitzen saiatzen den hartan, hain zuzen ere, esan zuelarik, uste izatekoa da inozo aurpegiaz, Gauza bat bederen seguru dakigu, zeuen errukiak bultzatuko zaituztela lan hau egitera, eta hau bezalako ekintza handia egin nahi izatera, gure diruaren eta gure ordainaren promesak baino areago. Hauxe entzun nuen neronek, Raimundo Silva gurutzatua naizen honek, nire belarriez entzun ere, eta harrituta gelditu nintzen ikusirik hain kristaua zen errege bat Jainkoaren hitza ikasi gabea zela, zein eta, zeukan ofizioa edukita oinarri politikoaren mailaraino igo behar izan zuen huraxe, Jainkoari Jainkoarena, eta Zesarri Zesarrena, honek, ari garen gaiari aplikatuz, esan nahi du Portugaleko erregeak ez dituela zertan nahastu madariak sagarrekin, gauza bat delako Jainkoari laguntzea eta beste gauza bat lur honetan zerbitzu horren truke, eta gainerakoen t... Egia da begi bistako kontraesana dagoela erregearen predikuaren zati honen eta pixka bat lehenago botatakoaren artean, esaten duenean kontsideratzen duela menpe dagoela, uler bedi gurutzatuen menpe, gure lurrak duen guztia, baina ez da alde batera utzi behar garai haietan erabiliko zen gizabidezko formula zelakoa, ongi hezitako inor hitzez hitz hartzera ausartuko ez zena, gaur egun ere ezagutu berri dugun bati esaten diogunean bezala, Zure esanetara gaude, pentsa ezazue zer litzatekeen esamoldea hitzez hitz hartu eta morroi hartzen bagaituzte.
2020
‎Nolanahi ere den, honela justifikatzen du Sousa Mendesek bere nagusien aginduei uko egin eta iheslariei bisak emateko deliberoa, ingurukoek estonatuta begiratzen diotela: " Nahiago dut Jainkoarekin bat gizakiaren aurka egon, gizakiarekin bat Jainkoaren aurka baino". Gizakiaren arima, hori bai argitu ezinezko enigma.
‎" Egin eskaintza bat jainkoei gehien gurtua den horretaz".
2021
‎Afaltzeko ordua zen. Denak jarri ziren beren lekuetan isilik eta priorearen otoitzarekin bat Jainkoari eskerrak eman zizkioten. Gero, fraide baten irakurketa entzun artean, isilean, morroi batek barazki zopa banatu zien katiluetan eta beste batek ogi bana eman zien.
‎Bere fededunak dira mirarietan sinetsi behar dutenak, eta milioika fededun ditu, jainkoa bat eta hiru direla uste dutenak. Sinesten dute egon zela emakume bat ama eta birjina zena, eta gizon bat jainkoa eta usoa ere bazena, gurutzean hil zena eta hil ez zena.
‎durundi bat jainkoaren ahotsaren
‎Begi bistakoa da Herodotoren ustez elezaharrak, orakuluak, ipuin miragarriak eta jainkoen esku hartzeak gertakari dokumentatuekin batera agertu behar direla. Mundu hartan, digestio txar batek errege bati eragindako amesgaizto bat jainkoen mezutzat har zitekeen, eta inperio baten norabidea edo gerra baten estrategia aldatu. Arrazional denaren eta irrazional denaren arteko mugak lausoak ziren.
2022
‎Baina bera ezagutu zuenez gero, beraren hitz eta etsenplu sainduek bizitza aldarazi egin ziotela, eta osoki deliberatua zela, egin beharreko zuen mandatutik onik itzultzen bazen, bera eta senarra Jerusalemera eramatera, neurri batean kitatzeagatik horrela eginak zituen bekatu handiak, zeinetatik arrunt apartatua baitzen, nahiz eta oraindik kitatzeko zituen emaztearekikoak, zeinarekin laster baketuko zela espero baitzuen. Damaren gustukoak izan ziren gizonaren asmoak oro, eta, oroz gainetik, halako gizon bat Jainkoaren amodio eta beldurrera erakarri izanak pozten zuen. Hala, arratseroko solasaldi luze haiek gizonak gortea utzi zuen arte jarraitu zuten, eta hura ez zen sekula ausartu bere benetako asmoak aitortzera.
‎Edozelan ere, kristianismo ortodoxoko pertsonai erabat onak edo tzarrak baino ulergarriagoak dira mitologia herrikoiko izakiak eta sainduak, noiz onuragarri eta sendatzaile, noiz kaltegarri eta eritasun emaile. Hortik ikusia ulergarria da" Kandela bat Jainkoari eta beste bat deabruari" eskaintzea, egiazki egin izan dena (Delumeau 1978: 61), baita hemen ere eta ez oso aspaldian:
‎atomo bat jainkozko...
‎...paintzea, autoak nahiz erlijioa, besterik ez da pentsatzen, eta nire aitak apartamentuko hormetan gurutzeak jarri zituen zelatatua nengoela bera seguru egoteko eta bisitariek ere jakin zezaten hantxe zegoela bera, ezer ez da esango nik aditu gabe, ezer ez da egingo nik ikusi gabe, Kristoren gorputz zargaldutik barrena igaro behar du guztiak, eta nik inoiz ez nuen ulertu nola hartu litekeen hildako bat jainkotzat.
‎James Joyceren Uliseseko parafrasi bat Jainkoaren existentziaren gaiari egokitua: " Ezin dugu Jainkoari buruzko debatea aldatu.
‎Apalago ur honetan, mundu zoragarri bat Jainkoak sortu zuen bezala edo kasik
2023
‎Artikulu hauetakoren bat Jainkoaren hitzaren kontra balego, ezabatu egingo dugu.
‎Esaten zuen bera ez zegoela ekintza onen kontra, ekintza horiek fedeak ariman ereindako landareak zirelako eta zuhaitz onak ekintza onak ematen dituelako. Ekintza bat Jainkoaren atseginerako dela sentitzen badu gizakiak, orduan ekintza ona dela; baina, konfiantza hori ez badu, ez dela ona (García Villoslada, 1973; Erromatarrak, 14, 23).
‎Japoniarren ustez, bada urtero hilabete bat jainkorik gabea: urria.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia