Emaitzak: 6
2007 | ||
Aurkikuntza hori | bat dator beste hainbat ikerketatan behatutakoarekin, eta, ondorioz, esan daiteke kultura orotan (ispiluarekin esperientziarik ez dutenetanere) (Priel eta de Schonen, 1986 in Shaffer, 2002), haurrek hemezortzigarrenhilabeterako garatzen dutela norberaren ezagutza fisikoa (Lewis eta Brooks Gunn, 1979). | |
2011 | ||
korrelazio graduak adierazten du ea existitzen den eredu argi bat bi aldagairen arteko erlazioan. Bi aldagairen arteko korrelazio lineal positiboa sortzen da aldagai bateko balio baxuak | bat datozenean bestearen balio baxuekin, bataren balio ertainak bestearen balio ertainekin eta bataren balio altuak bestearen balio altuekin. Korrelazio graduak zehazten du zenbat balio altu datoz bat beste balio altu batzuekin. | |
Gogoratu, bi aldagairen arteko korrelazio lineal positiboa honela definitu ohi da: aldagai bateko balio baxuak | bat etortzean bestearen balio baxuekin, bataren balio ertainak bestearen balio ertainekin eta bataren balio altuak bestearen balio altuekin (Aron eta Aron, 2001). | |
2017 | ||
Nahiz eta ikerketako ikasleak hedabideekin interakzioa izateko beharrezko baliabideak eta trebetasunak dituen gizatalde baten parte izan (hau da, gazteak dira, gutxieneko teknologia ahalmena daukate eta hezkuntza maila altuko ikasketak ari dira egiten), emaitzek erakusten dute guztiek ez daukatela ikus entzunezko edukiekin interakziorik, ez behintzat interakzioaren maila ertainean (partekatu) eta gorenean (sortu) dauden jarduerak egiteari dagokionean. Ondorio hau | bat dator beste ikerlan batzuetan ateratakoekin (Berrocal et al., 2014; Simons, 2014; Sánchez Martínez eta Ibar Alonso, 2015). Horiek horrela, ikerketa honek berretsi egiten du hainbat autorek (Bolin, 2010; Carpentier, 2011; Ballano et al., 2014) seinalaturikoa, alegia: | |
Badirudi mutazio honek STAT3ak duen DNAra lotzeko gaitasuna areagotzen duela eta beraz, transkripzioa erregulatzeko ahalmena. Gure emaitzak | bat datoz beste ikerketa batzuekin, zeintzuek DNAlotzeko domeinuan kokaturiko eta garapen goiztiarreko gaixotasun autoimmuneari asoziaturiko bestemutazio aktibatzaile batzuk aztertu dituzten. Ikerketa horiek ere frogatu dute STAT3aren aktibitateahanditzen dutela (Flanagan SE et al., 2014). | |
Ikerketaren emaitzen arabera, hainbat tratamendu eta inkubazio denboratanbidezidorra aktibatzen dela baieztatu dugu (2 irudia), aktibazioaren intentsitatea Ang 1 rendosiaren eta inkubazio denboraren menpekoa izanik. Emaitza hau | bat dator beste ehunetan Ang 1 kdituen eraginekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 6 (0,04) |
Lehen forma
bat | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
bat etorri | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bat etorri beste | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |