Emaitzak: 5
2005 | ||
Bigarren mailako etenuneak 50 eta 300 km bitarteko tartearekin agertzen dira eta zenbait milioi urtetako iraupena izaten dute. Zabalkuntza abiadura moteleko gandorretan, gandorreko haran axialak batzen dituen haran zeihar sakon baten gisa edo mugimendu txi kiko faila transformatzaile | bat bezala definitzen dira etenune hauek (7.5 irudia). Zabalkuntza abiadura azkarreko gandorretako maila bereko etenuneak baino zenbait milioi urtetako iraupen luzeagoa dute. | |
2006 | ||
Gaur egungo haur tenperamentuaren hainbat ikuspegiren artean, Thomas etaChess en (1977, 1984) teoriak leku zentral bat betetzen du kontzeptu honenikerketan. Autore horiek tenperamentua jokabide estilo | bat bezala definitzen dute (jokabidearen nolakotasuna) eta kognizio (jokabidearen zer) eta motibazioa (jokabidearen zergatia) kontzeptuetatik ezberdintzen dute. Jaioberriarengan sortzetikoezaugarrien ondorio bezala agertzen bada tenperamentua, beronen ezaugarriakbeste atributu psikologikoekin eta familia barneko nahiz kanpoko ingurunearekikoelkarreraginean sortzen direla postulatzen dute. | |
2012 | ||
Nazioaren eta estatuaren osaketa bera, ekintza kolektiboak dira, gizarte mugimenduak. Mobilizazio mota | bat bezala definituz gero, independentzia ezinberezitu daiteke hegemoniaren eraikuntzatik. Botere, eragin eta identitate paradigmetanbatera jokatuz, independentziak Euskal Estatuaren hegemonia eraikitzea du helburu.Paradigma horien artean sortuko diren sinergiak eta kontraesanak modu estrategikoankudeatu ditu mugimendu independentistak: | |
2019 | ||
Zaila da optimizazioaren taxonomia zehatz bat ematea, baina NEOS Guiden1 azaltzen den perspektibaren arabera, problemahori balio diskretuak har ditzaken ebazkizun deterministen artean kokatzen da. Baldintza eta betekizun guztiakekuazio eta inekuazio linealez osatutako funtzioen bidez adieraziko dira, eta aldagai batzuk bakarrik osoak izangodirenez, programazio lineal oso mistoko problema | bat bezala definitu da. Lan honetako helburuko funtzioaren hoberenatzea betekizun eta baldintza guztiak errespetatuz sistemaren epe guztiak betetzea lortzen duen konfiguratzeorokorra aurkitzean datza. | |
Anne Lacroix (2010) (9) k aliantza terapeutikoa partekatze esperientzia | bat bezala definitzen du, nonikusmoldeak, jarrerak eta portaerak aldaketa jasan dezaten, eta non artatzaileak« harremanari» pentsatubehar dion« ekintzari» pentsatu baino lehen. Azpimarratzen du ere bai ikusmolde kliniko horrek pazientearen hitza biltzea lagunduko duela, hitzen bitartez pertsonak bere zailtasun eta trabak partekatukobaititu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bat | 5 (0,03) |
Lehen forma
bat | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
bat bezala | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
bat bezala definitu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |