Emaitzak: 5
2005 | ||
pazienteen %70ek ongi erantzuten die tratamenduei, baina %10 bakarrik joaten da psikiatrarengana arazoa konpontzeko. Obiolsen arabera, horri gehitu behar zaio mediku jeneralista askok ez diotela galdetzen pazienteari nola dagoen gogoz, ikuspegi itxia baitute, eta ez | baitute uste psikologikoki sufritzea haiei dagokien kontua denik. Paziente askok ez dute laguntza profesionala eskatu nahi. | |
2007 | ||
Isabel Forcadas neurobiologoak dioenez, “%5ek jasan dezake aldi baterako”. Patologia hain da ohikoa, eta oso modu desberdinetan agertzen da; kasu asko diagnostikatu gabe daude, gaitza dutenek ez | baitute uste beren arazoak arreta medikoa behar duenik. Krisi arinak daude, eta kaltetuek ere ez dituzte haien berri izaten; beste batzuk, berriz, hain bihurriak, ezen ez baitira kontrolatzen ez botikekin. | |
2008 | ||
Zentzuz hautatu Nekazaritza, Arrantza eta Elikadura Ministerioak 2006an egindako Kontsumoaren eta Elikagaien Banaketaren Behatokiaren datuen arabera, light elikagaiak kontsumitzaileak gutxien fidatzen dituen produktuetako batzuk dira, «ez | baitute uste kaloriarik ekartzen ez dutenik». Datu hori, gutxienez, bitxia da, gero eta produktu gehiago merkaturatzen baitira izen desberdinekin: | |
ukazioa, haserrea, negoziazioa, depresioa eta onarpena. Lehen fasea, ukapenarena, sinestezinezko etapa bat da, non maite duten pertsona baten heriotzak kaltetutakoek ez | baitute uste galdu egingo dutenik, eta etengabe ukatzen dute, eta, Kowalskiren arabera, batzuek entzun egiten dute animalia arnasten. Haserrearen edo haserrearen fasean, bigarrenean, amorru eta frustrazio sentimenduak agertzen dira, izandako galeragatik. | |
2009 | ||
Baina irakasle askok uste dute gurasoen ahalegina dela mutil alfer eta lotsagabe baten funtzionamendu okerra justifikatzeko. Uste dute mutil horien alde egin dezaketen gauzarik onena haiek gogor eskatzea eta bat ere ez pasatzea dela.’ Gehienetan, profesional onak izaten dira, adimen minusbaliotasuna duen mutil bat aurrera ateratzeko gai direnak, baina gaizki bideratzen dutenak TDAHrekin duen arazoa, ez | baitute uste beste mutilekin alderatuta desberdina denik, eta berdin eskatzen diote. Zein dira irakasle batek har ditzakeen hezkuntza estrategia nagusiak TDAH diagnostikatutako ikasle batekin? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
baitute | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan uste | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan uste kaloria | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |