Emaitzak: 4
2009 | ||
Hainbat faktore soziolaboralek, hala nola laneko isolamendu mailak, egiten den lanaren gaineko kontrol mailareneta exijentziaren arteko orekak, eragin dezakete osasunaren egoera orokorrean. Lanak osasunean eragiten duen neurriari begira, ezaguna da emakumezkoek duten langainkarga, kalean eta etxean egiten | baitute lan batera, seme alaben heziketa eta arduraz gain. Gainera, emakumezkoek generoaren araberako estresatzaile espezifikoak jasan behar dituzte (genero indarkeria eta genero diskriminazioa), emakumeen estres mailan eragina dutenak eta gizonezkoek jasan behar ez dituztenak (Baez, 1994). | |
Halako kasuetan gurasoen jarrerak eragin zuzena izatendu. Izan ere, emakumeek kirola utzi behar izaten | baitute lan munduan edo ikasketaalorrean emaitza onak lortu ahal izateko eta, bien bitartean, gizonezkoek kirolaegiten jarraitzen dute, nahiz eta aipatu emaitzok kaskarragoak izan. | |
2011 | ||
Helburua ez da teknologia berriak, besterik gabe, hezkuntzan sartzea edota ikasleak haien funtzionamendu mekanikoan trebatzea bakarrik, baizik eta erreminta horiek helburu baino bitartekoak direla ohartaraztea ere. Hala ere, esan beharra dago laborategietan tresneriaren maila teknikoa dela nagusi; ez hainbeste maila intelektuala, ikasleek oso modu intuitiboan egiten | baitute lan. | |
2017 | ||
Hasieran Demerouti et al. (2001) ikertzaileak proposatua da teoria hori, eta defendatzen zuten edozein lanetako lan baldintzak bi kategoria handi hauetan sailkatzen ahal zirela: alde batetik lan eskakizunak, hau da, alde batetik, langileari kostu fisiologikoak eta psikologikoak ekartzen dizkioten lanaren faktore fisiko, psikologiko, antolamenduzko edo sozialei dagozkienak, eta, bestetik, lan baliabideak, zeinek lotura | baitute lanaren faktore fisiko, psikologiko, antolamenduzko edo sozial batzuekin, egingarri egiten dituztenekin: bat lanaren eskakizunak eta kostu fisiologiko eta psikologikoak gutxiagotzea, bi erabakigarriak izatea lanaren helburuak erdiesten, eta hiru pizgarri izatea pertsonaren hazkunderako, ikaskuntzarako eta garapenerako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
baitute | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lan | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lan faktore | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |